خرید و فروش و قیمت خودرو پژو در تهران دیوار-دیزل کاران

برای پاسخ به تقاضای فروش اقساطی پژو 405، سپندخودرو بهترین شرایط خرید 405 اقساطی را به شما ارائه خواهد داد. بهترین راه خرید اقساطی مجله خبری خودرو 405 SLX، استفاده از شرایط فروش اقساطی سپندخودرو است. در ادامه لیستی از مشخصات فنی هر دو مدل پژو 405 GLX و 405 SLX را در قالب یک جدول برای شما آورده‌ایم.

  • زه روی درها پهن‌تر شده و از سادگی نمای جانبی کم کرده است و به جز این مورد، فرقی بین ظاهر پژو پارس و پژو ۴۰۵ از کناره‌ها مشاهده نمی‌شود.
  • برای پاسخ به تقاضای فروش اقساطی پژو 405، سپندخودرو بهترین شرایط خرید 405 اقساطی را به شما ارائه خواهد داد.
  • یکی از اتومبیل‌های پرفروش در ایران، پژو 405 است که توسط شرکت خودروسازی ایران خودرو در بازار داخلی عرضه می‌شود.
  • این کارخانه یک پیشرانه 1.8 لیتری انژکتور با کد XU7JP/L3 را جایگزین نمونه کاربراتوری اولیه کرد.
  • اگر بگوییم که پژو پارس متنوع‌ترین خودرو تولید داخل است، اغراق نکرده‌ایم، به دلیل اینکه از سال ۱۳۷۹ تا کنون، ۱۱ مدل از این خودرو با پیشرانه‌ها، آپشن‌ها و گیربکس‌های مختلف روانه بازار کشور شده است.

پژو 405 ورود خوبی به بازار ایران داشت و توانست از نبود تنوع ماشین در بازار خودرو ایران در دهه 70 نهایت استفاده را کرده و فروش خوبی بدست آورد. اما با گذشت زمان بدلیل ظاهر زمخت و بیش از حد یکدست پژو 405، جوانان تمایل کمتری برای خرید آن داشتند و استقبال از این پیرمرد فرانسوی کمتر شد. قیمت پژو 405 SLX در بازار ایران برای سال‌های 1388 تا 1400 در این صفحه قابل مشاهده است. رانا به معنی رونده نام سومین خودروی ملی است که اولین تیپ آن بر اساس پژو 206 اس دی با نام رانا EL در ایران خودرو تولید شد و اکنون فقط تیپ دو این خودرو با نام رانا LX تولید می شود.

پژو،405،GLX مدل 95

برای کنسول میانی خودرو پژو 405 همه امکانات اولیه و مورد نیاز در نظر گرفته شده است. دو دریچه کولر / بخاری، پنل ساعت و کلیدهای خاموش و روشن، پنل تنظیمات کولر و بخاری، پنل سیستم صوتی و جای سیگاری روی این کنسول جاسازی شده‌ و دسترسی به آنها بسیار راحت است. فضای کابین پژو 405 از نکات مثبت آن است و فضای کافی را در اختیار سرنشینان جلو و عقب می‌گذارد. متاسفانه مواد سازنده ادوات داخل کابین از کیفیت چندان مطلوبی برخوردار نیست که این امر در اکثر خودروها تولید داخل مشاهده می‌شود.

مزایده خودرو

از سال 1390 نیز پیشرانه 1.6 لیتری پژو 206 تیپ پنج نیز برای مدل SLX قابل سفارش شد درحالیکه پیشرانه مدل GLX آن چه در نسخه بنزینی و چه در نسخه دوگانه‌سوز همچنان از نوع 1.8 لیتری است. در سال ۱۸۹۶ نخستین موتور درون‌سوز توسط شرکت پژو ساخته شد و دیگر نیازی به خرید موتور از دایملر نبود. نخستین مدل موتور ۶ کیلووات قدرت داشت، به‌صورت افقی در عقب قرار می‌گرفت و در پژو تیپ ۱۵ نصب شد.

امکانات رفاهی و تجهیزات ایمنی پژو 405؛ ایمنی خوب در کنار آپشن‌های کم

اما کیفیت ساخت کابین جدید جالب نبوده و در مقایسه با مدل‌های قدیمی‌تر که از مواد نرم ساخته می‌شد، کم‌کیفیت‌تر شده است. پژو پارس مثل دیگر سدان‌های ایران خودرو یک مدل دوگانه‌سوز هم دارد که از یک پیشرانه ۱.۸ لیتری بنزینی گازی استفاده می‌کند و با سوخت CNG فقط ۸۳ اسب بخار نیرو تولید می‌کند. موتورهای ۱.۸ لیتری XU7 و XU7P و ۱.۶ لیتری TU5 و ۱.۹ لیتری XUM قدرت مدل‌های مختلف پژو پارس را تامین می‌کند. جعبه دنده دستی ۵ سرعته وظیفه انتقال نیرو به ۱۰ تیپ پارس را برعهده دارد و فقط یکی از تیپ‌های این خودرو با گیربکس اتوماتیک ۴ سرعته در بازار موجود است.