خرید و فروش و قیمت خودرو پژو در تهران دیوار

لطفا برای مشاهده قیمت روز خودرو برای سایر برندها روی لوگوی برند مربوطه در بالای صفحه کلیک کنید. طول عمر باتری ماشین پژو ۴۰۵ بصورت میانگین دو الی سه سال است و این عدد به عوامل متعددی بستگی دارد. نوع استفاده از باطری تاریخ تولید و کارخانه سازنده آن تاثیر مستقیمی در ماندگاری آن دارند. انتخاب این که کدام آمپر باطری برای ماشین شما مناسب است به میزان استفاده شما از ماشین نیز بستگی دارد.

  • شرکت سپند خودرو آریا که در سال ۱۳۸۶ و با شماره ثبت ۴۴۶۳۰۶ تاسیس شده است معتبرترین و موفق ترین شرکت در حوزه فروش خودرو در ایران می باشد.
  • همچنین خطوطی روی کاپوت اضافه شده تا شمایل عضلانی‌تری در مقایسه با ۴۰۵ به آن داشته باشد.
  • موتور ۱٫۹ لیتری ۱۶ سوپاپ با کد mi۱۶ که ۱۶۰ اسب‌بخار (۱۲۰ کیلووات) و ۶٬۵۰۰ دور در دقیقه گشتاور تولید می‌کرد و توانایی حرکت تا ۲۲۰ کیلومتر بر ساعت را داشت.
  • سپند خودرو شرکتی کاملا خصوصی است که توسط مدیران کاملا حرفه ای اداره می شود.

رنو تندر 90 یکی از خودرو های پر فروش بازار که موفقیت خود را به دلیل کیفیت و سواری خوب خود دارد رنو تندر 90 است که توسط ایران خودرو و پارس خودرو عرضه می شود. لوگان ، ال 90 و تندر 90 نام هایی است که به این خودروی پر طرفدار گفته میشود. مشخصات فنی سمند SE نام خودرو سمند SE کشور سازنده ایران سال (طراحی) 1388 مشخصات… مشخصات فنی تیبا نام خودرو تیبا کشور سازنده ایران سال (طراحی) 1389 مشخصات فنی موتور…

تیپ2 شاسی ها پلمپ 206 83

این خودرو فرانسوی جادار با بدنه‌ای محکم، سریع میان مشتریان ایرانی محبوب و پرفروش شد. از سال 1373 نیز شرکت ساپکو قطعات پژو 405 را بومی‌ساز و تا سال 1377 بیش از نیمی از قطعات این خودرو را تامین کرد. حالا که با ویژگی‌های پژو 405 ایران خودرو آشنا شدید، وقت آن است که کمی راجع به بیمه این خودرو صحبت کنیم. همانطور که می‌دانید بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه از واجبات خودرویی است که بیمه شخص ثالث اجباری و بیمه بدنه اختیاری است.

مدل جدید سال ۱۹۲۹، پژو ۲۰۱ ارزان‌ترین خودرو در بازار فرانسه و مدلی بود که علامت تجاری پژو را دارا بود. مدت بسیاری از این شکوفایی پژو نگذشته بود، که در دهه ۱۹۳۰ میلادی دوران رکود اقتصادی آغاز شد. میان سال‌های ۱۹۱۴ تا ۱۹۱۸ با شعله‌ور شدن جنگ جهانی اول در اروپا، پژو به تولید خودروهای نظامی گوناگون، که از دوچرخه تا تانک‌های بزرگ را شامل می‌شد، پرداخت. در سال‌های پس از جنگ جهانی اول، خودرو به وسیله لازمی برای همه مبدل شد و دیگر یک وسیله تشریفاتی ویژه قشر مرفه نبود. آرمان به زودی به صنعت خودروسازی علاقه‌مند شد و با مباحثه با افرادی نظیر گوتلیب دایملر به امکان انجام آن اطمینان پیدا کرد و نخستین خودرو پژو در سال ۱۸۸۹ تنها با چهار نمونه ساخته شد.

پژو پارس لیموزین

پژو در دوران مدرن، ماشین های شهری و کوچک، اقتصادی، اسپرت، برقی، لوکس و تجاری تولید می‌کند و یکی از اعضای اصلی گروه خودروسازی PSA است. در اوایل دهه هفتاد پژو ۴۰۵ به دلیل ظاهر زیبا و مدرن در آن زمان و قدرت مناسبی که داشت مورد توجه قرار گرفت این خودرو به دلیل داشتن فضای زیاد و قدرت مناسب مورد توجه قاچاقچیان قرار گرفته و محبوبیت زیادی در بین آنها به دست اورده است. خودروهای سیتروئن بی ایکس،پژو روآ،پژو آردی،وانت اریسان،پژو پارس،پژو پارسELX،سمند،سمند سورن، سورن توربو،دنا،دناپلاس،دناپلاس توربو و از بتلفرم این خودرو استفاده کرده اند.

بدینوسیله شرکت سپند خودرو اعلام مینماید که تنها شعب و آدرس های اعلامی در این سایت ، شعب قانونی سپند خودرو بوده و این شرکت هرگونه ارتباط و تعهد در قبال سایر شرکتها در زمینه فروش مدت دار و تحویل غیر فوری را تکذیب مینماید. با ورود به این صفحه و کلیک روی مدل خودرو موردنظر، می‌توانید از میزان افت قیمت آن مطلع شوید. موتور دیزلی ۱٫۹ لیتری (۵۲ کیلوواتی) که ۴٬۶۰۰ نیوتن متر گشتاور را تولید می‌کند. نخستین نشان‌واره پژو که در آن از طرح شیر استفاده شده بود، برای تیغه اره‌ها و وسایل فولادی این شرکت، طراحی شد. در سال ۱۸۵۰ برای نخستین بار، لوگوی شیر برای شرکت برادران پژو دیده شد.

البته ایران خودرو در سال‌های اخیر قبل از توقف تولید 405، از شاخصه‌های به روزتری در داخل کابین استفاده کرد و خصوصاً غربیلک فرمان دو شاخه آن را که دیگر خیلی قدیمی شده بود با یک غربیلک جدید جایگزین کرد. در ضمن، پنل کیلومتر شمار را هم از نو طراحی کرد و نمایی جالب‌تر برای این خودرو به وجود آورد. Peugeot 405 نمای بسیار ساده‌ای دارد و در آن اثری از خطوط منحنی و خطوط روی کاپوت و بدنه نیست. چراغ‌های چهار ضلعی جلو و عقب ساده، جلوپنجره با نوارهای افقی ساده و حداقل تزئینات، نمای ساده و کلاسیکی به این خودرو داده‌اند.

پژو206‌مدل84موتورتیوفایوتیپ5

البته پژو 405 SLX فیس‌لیفتی از این اتومبیل است که ظاهر مدرن‌تری دارد. طراحی سپر و گرافیک داخلی چراغ‌ها تغییر کرده و مه‌شکن به سپر جلو اضافه شده است. پژو در نام‌گذاری مدل‌هایش، سبک خاصی دارد و از فرمول X0Y استفاده می‌کند. X برای نشان دادن اندازه خودرو و Y برای سال تولید خودرو، بکار می‌رود؛ یعنی هرچه رقم، بالاتر باشد، مدل خودرو، جدیدتر است. در نتیجه بر پایه این فرمول، پژو ۵۰۸، بزرگتر و جدیدتر از پژو ۲۰۸ می‌باشد.