خرید و فروش و قیمت خودرو پژو در تهران دیوار

بازار مجهز به سپر امنیت است که برنامه‌ها را توسط آنتی ویروس‌ها بررسی کرده و به محض شناسایی برنامه‌ی مخرب، به کاربر اعلام می‌کند که آن برنامه را از دستگاه خود پاک کند. یه دونه خودرو جمع وجور و ایمن و ارزان و قدرتمند برای ملت تولید کنید و از تولید ده ها برند و اتلاف میلیاردها تومان پول و ارز خودداری کنید ، تمام شرکت ها رو باهم ادغام کنید ، یک وسیله ی با کیفیت بهتر از هزار وسیله ی بی کیفیت است . کابین پژو پارس برای ۵ سرنشین بزرگسال جادار و راحت است، البته ممکن است افراد قدبلند با محدودیت‌هایی در فضای پا و فضای سر مواجه شوند. الزامی برای خرید بیمه بدنه وجود ندارد ولی در صورت تمایل می توانید از تخفیف ۷۰ درصدی بیمه بدنه با معرفی‌نامه سپندخودرو استفاده نمایید.

  • مانند تمام خودروهای به روز دنیا از فیبرکربن ساخته شده است .این اتومبیل نیروی خود را از یک موتور ۱۲ سیلندر وی – شکل و ۴۸ سوپاپه به حجم ۶ لیتر به قدرت ۵۰۰ اسب بخار می‌گیرد که به صورت طولی در پشت محور جلو نصب شده است.
  • به تازگی نسخه جدید این خودرو با امکانات بیشتر معرفی شده که موتورهای ۱٫۸ لیتری ۸ سوپاپ و ۱٫۶ لیتری ۱۶ سوپاپ برروی آن قرار می‌گیرند.
  • سپس خودروهای بیشتری ساخته شد، در ۱۸۸۲ شمار ۲۹ خودرو، در سال ۱۸۸۴ شمار ۴۰ خودرو، در سال ۱۸۹۵ شمار ۷۲ خودرو، در سال ۱۸۹۸ شمار ۱۵۶ خودرو و در پایان در سال ۱۸۹۹ شمار ۳٫۰۰۰ خودرو ساخته شد.

روی هم رفته پژو 405 به دلیل مزایایی همچون هزینه پایین تعمیر و نگهداری و در دسترس بودن قطعات و خدمات پس از فروش خوب همواره مورد توجه مشتریان بوده است. ELX، با ۲ موتور ۱٫۹ لیتری ۸ سوپاپ و ۱٫۸ لیتری ۱۶ سوپاپ عرضه می‌شد. به تازگی نسخه جدید این خودرو با امکانات بیشتر معرفی شده که موتورهای ۱٫۸ لیتری ۸ سوپاپ و ۱٫۶ لیتری ۱۶ سوپاپ برروی آن قرار می‌گیرند. سمند؛ که به عنوان اولین خودروی ملی ایران شناخته می‌شود نیز خودرویی بر مبنای پلت فرم پژو ۴۰۵ است و در ابتدا قرار بود جانشین پیکان شود. پس از اینکه در مسابقات پاریس، مقام نوزدهم را بدست آورد، تصمیم گرفت از مسابقات کناره‌گیری نماید.

تارا دنده ای

اما با گذشت زمان بدلیل ظاهر زمخت و بیش از حد یکدست پژو 405، جوانان تمایل کمتری برای خرید آن داشتند و استقبال از این پیرمرد فرانسوی کمتر شد. کابین 405 هم بسیار ساده طراحی شده و نکته قابل توجهی در آن وجود ندارد. در طراحی داشبورد همچنان دریچه‌های تهویه به شکل مستطیلی و ساده است و نمای قدیمی دارد.

ویکی بازارداریم

یکی از مهم‌ترین دلایل این امر، وجود بازار یدکی بسیار خوب این ماشین قدیمی است. بدنه مستحکم و سفت و سخت آن نیز دلیل دیگری است تا متقاضیان خرید اقساطی محصولات ایران خودرو همچنان به پژو 405 به‌عنوان یکی از گزینه‌های خریدشان فکر کنند. یکی از اتومبیل‌های پرفروش در ایران، پژو 405 است که توسط شرکت خودروسازی ایران خودرو در بازار داخلی عرضه می‌شود. این محصول که متعلق به شرکت فرانسوی پژو است سال 1987 در اروپا تولید شد. در پی قرارداد همکاری پژو و ایران خودرو، پژو 405 تقریباً با توقف تولید در اروپا به ایران راه یافت.

همراه مکانیک در تمام این سال‌ها، برای محقق کردن شعار خود، تلاش کرده است تا در تمام مراحل خرید و فروش خودرو، ازجمله کارشناسی خودرو و کمک‌ به محاسبه قیمت روز خودرو کارکرده، در کنار شما باشد. با نصب اپلیکیشن همراه مکانیک، یک دستیار متخصص خودرویی داشته باشید و از خدمات متنوع این شرکت بهره‌مند شوید. پژو ۴۰۵ GL/GLX ابتدا با موتور ۱٫۶ لیتری و پس از آن ۱٫۹ لیتری ۸ سوپاپ کاربراتوری که تولید آن در سال ۲۰۰۲ متوقف شد. مدل‌های 308، 3008 و 208 از بهترین خودرو های جدید پژو هستند؛ معروف‌ترین خودروهای پژو در ایران، مدل‌های پژو 206، پژو 405، پژو 207، 504 و پژو 508 هستند که به‌صورت برنامه‌ای مشترک با ایران خودرو یا به‌صورت وارداتی فروخته شده‌اند.