خرید و فروش و قیمت خودرو سمند در تهران دیوار-دیزل کاران

با شرایط ویژه فروش سپند خودرو شما می‌توانید با سرمایه‌ای اندک، خودروی محبوب مورد نظر خود را خریداری و به صورت بلند مدت، اقساط آن را پرداخت کنید. اولین تیپ از سمند سورن شامل موتور XU7JPL3 با حجم 1761 سی سی و با قدرت 100 اسب بخار است و بعد ها موتور EF7 با حجم 1650 سی سی و با قدرت 113 اسب بخار روی آن نصب شد، این نسخه با نام سورن ELX ادامه مطلب… این موتور دارای ۴ سیلندر خطی و هر سیلندر دارای ۲ سوپاپ دود و ۲ سوپاپ هوا می‌باشد که در مجموع این موتور دارای ۱۶ سوپاپ می‌باشد.

  • هر عاملی که باعث تخلیه باتری شود در روند کاهش عمر باتری سهیم می باشد به خصوص استفاده از مصارف برقی خودرو در هنگام خاموش بودن آن باعث دشارژ و تخلیه باتری می شوند.
  • تمام خودروهای تولیدی نیز با باتری 66 آمپر تولید شده اند، فقط در صورتی که لوازم برقی اضافه ای در خودروی خود دارید نیاز به نصب باتری 74 آمپر دارید.
  • هر باتری بر روی بدنه خود دارای یک سریال یکتا جهت شناسایی سال و ماه تولید میباشد.
  • ظرفیت استاندارد باتری خودروی شما 66 آمپر پایه کوتاه قطب چپ با قالب L3 بوده که در صورت نیاز می توانید باتری با ظرفیت 74 آمپر پایه کوتاه قطب چپ با قالب L3 نیز استفاده نمائید.

این ماشین که روی پلتفرم پژو ۴۰۵ ساخته شده بود، از همان موتور ۱.۸ لیتری ۸ سوپاپ به نام XU7 استفاده می‌کرد. سمند X7 یا معمولی از لحاظ تجهیزات رفاهی و ایمنی نسبت به سمند EL در سطح بالاتری قرار داشته و دارای آپشن‌های کمتری نسبت به مدل LX بود. با تولید سمند ال ایکس EF7 امکانات و تجهیزاتی به آن اضافه شد که در مدل‌های قدیمی سمند ضعیف بوده یا به کار برده نشده بودند. یکی از مهم‌ترین آپشن‌هایی که محصولات ایران خودرو در هنگام خرید به همراه دارند کارت طلایی سه ستاره برای بهره‌مندی از خدمات پس از فروش است. خودرو سمند از ابتدای دهه 80 در کشور در حال تولید می باشد و لازم به ذکر است که تاکنون 8 مدل مختلف را اعم از سمند LX بنزینی و دوگانه، سمند EF7 بنزینی و دوگانه، سمند SE، سمند سورن ELX ساده، توربوشارژ و سورن پلاس به بازار کشور عرضه کرده است. طبیعتا این میزان مدل متنوع با تغییرات جزئی، مشتری را به چالش خواهد کشید و انتخاب آنرا به شدت سخت خواهد نمود.

سمند،EL مدل 87

از طرفی تقاضای بالای سمند در بازار خودروهای داخلی باعث شده است که خودروسازان داخلی به فکر ارتقای کیفیت بخش فنی آن بیافتند و تا حدودی بتوانند در این زمینه موفق باشند. در سمندهای سری جدید، ترمزها از نظر عملکرد و قدرت بسیار قوی‌تر شده‌اند و به دلیل بهبود کمک فنرها و سیستم تعلیق بتوانید سواری نرم‌تری از آن بگیرید. همراه مکانیک در تمام این سال‌ها، برای محقق کردن شعار خود، تلاش کرده است تا در تمام مراحل خرید و فروش خودرو، ازجمله کارشناسی خودرو و کمک‌ به محاسبه قیمت روز خودرو کارکرده، در کنار شما باشد. با نصب اپلیکیشن همراه مکانیک، یک دستیار متخصص خودرویی داشته باشید و از خدمات متنوع این شرکت بهره‌مند شوید. سمند LX یکی دیگر از تیپ های پر طرفدار از سری خودروی سمند است که در سال 1383 تولید شد. در این مدل از موتور XU7 پژو 405 GLX استفاده شده بود ولی از آنجایی که خانواده های ایرانی به دنبال خودرویی ایمن با مصرف سوخت پایین هستندادامه مطلب…

طراحی خارجی سمند

سلام دوست عزیز باتری پراید نیز خودروی شما را روشن می کند ولی مناسب خودروی شما نیست. سلام دوست عزیز شما میتونید باتری 74 آمپر برای خودروی خودتون نصب کنید. هر باتری بر روی بدنه خود دارای یک سریال یکتا جهت شناسایی سال و ماه تولید میباشد.

علاوه بر این سمند SE فاقد سیستم برق مالتی‌پلکس و فرمان تلسکوپی بوده و از سوی دیگر پنجره‌های عقب و آینه‌های جانبی آن برقی نیستند. پیکان حدود ۵ دهه روی خط تولید ایران ناسیونال و بعدها ایران خودرو قرار داشت و با وجود اینکه انگلیسی‌ها آن را ساخته بودند، اما آنقدر با فرهنگ مردم ایران عجین شده بود که به عنوان یک خودرو ملی به آن نگاه می‌شد. برای اطلاع از قیمت اجاره سمند lx کافیست با همکاران ما در بخشاجاره خودرو بدون راننده تماس حاصل فرمایید.

شرکت ایران خودرو از سال ۱۳۹۵ نسخه توربوشارژ این محصول را که مجهز به موتور ملی توربوشارژ بود، به دست مشتریان رساند. به‌طور کلی قطعات خودروهایی که تولید داخل هستند نسبت به خودروهای خارجی راحت‌تر در بازار قطعه پیدا می‌شوند. چنین موضوعی در کنار ایمنی خوب این خودرو باعث شده که سمند در صدر لیست خرید خانواده‌های ایرانی قرار بگیرد.

سمند،LX EF7 دوگانه سوز مدل 88

بیش از 15سال تجربه موفق در زمینه فروش نقدی و اقساطی خودرو در سراسر کشور از افتخارات سپند خودرو می باشد. طبق نظرسنجی از خریداران، این خودرو توانسته بسیاری از انتظارات مشتریان را برآورده سازد چرا که گزینه های قابل قبولی دارد. اوایل دهه هفتاد شمسی و دورانی که صنعت خودروسازی مجله خبری خودرو ایران محصولات زیادی را در سبد خود نمی‌دید، سازمان‌های رسمی کشور با پیشنهاد تولید خودرو ملی مواجه شدند. در سال ۱۳۷۲ مرکز تحقیقات و خدمات خودکفایی ایران که زیرمجموعه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران بود، ماموریت یافت تا پروژه طراحی و تولید خودرو ملی را آغاز کند.

بیایید تصور کنیم که شما پشت خودروی بی ام دبلیو قرار دارید و با سرعت زیاد مستقیما به خودروی روبه‌رو برخورد می‌کنید . بیایید با هم بررسی کنیم ببینیم خرید کدام خودرو با مبلغی که دارید بهتر است . با عقد قرارداد و ارائه پیش پرداخت، سند خودرو از ابتدا به نام خریدار خواهد بود. استفاده از مطالب اختصاصی سایت نمناک در سایر رسانه ها فقط با کسب مجوز امکان پذیر است. استفاده از مطالب سایت 1Car.ir تنها با درج لینک فعال به صفحه مبدأ، مجاز می‏باشد. © “کیان باتری” یک علامت تجاری ثبت شده است و تمام حقوق آن محفوظ میباشد.