خرید فروش پیکان صفر و کارکرده در ایران شیپور-دیزل کاران

این خودرو مخصوص افرادی بود که در محیط‌های صنعتی و کارخانه‌ها کار می‌کردند. این مدل پیکان به خاطر دارا بودن موتور پژو ۵۰۴ بر روی اتاق سبک پیکان از قدرت و شتاب کم‌نظیری برخوردار بود. شتاب عالی این خودرو در زمان تولیدش زبان زد عام شده بود به‌طوری‌که تعداد بسیاری ازین مدل ماشین به خاطر سرعت بالا و عدم آیرودینامیک مناسب با موتور، تصادفات زیادی به بار آورد. اظهاراتی مبنی بر تولید مجدد خودروی پیکان که از سوی برخی مطرح شده و در رسانه‌ها انتشار یافته است، خلاف واقعی است که نشان می‌دهد گویندگان آن هیچ شناختی از صنعت، به وی‍ژه صنعت خودرو کشور ندارند. بی‌خبرانی که چشم بر توسعه این صنعت در کشور بسته‌اند و با ذهن جامانده در گذشته، به تحلیل مسایل روز می‌پردازند و متاسفانه حمله به صنعت خودرو را دستمایه کسب شهرت برای خود قرار می دهند. در پی انتشار خبر تولید مجدد پیکان از سوی ایران خودرو، اداره اطلاع رسانی گروه صنعتی ایران خودرو اطلاعیه‌ای صادر کرد.

  • از جمله خودروهای جانشین می‌توان به ال۹۰، چری کیوکیو ۶، طرح ان پی (که منجر به خلق پژو ۲۰۶ صندوقدار شد)، پژو روآ، خودرویی بر اساس پلت فرم پژو ۴۰۵ (که نتیجه آن سمند شد) اشاره کرد که البته طرح‌های مذکور یا ناکام ماند یا مورد استقبال قرار نگرفت یا قیمت آن‌ها گران تمام شد.
  • قیمت کارشناسی شده طبق گزارش کامل وضعیت سلامت فنی، بدنه و آپشن‌های خودرو تعیین می‌شود و منجر به خرید خودرو با قیمت منصفانه خواهد شد.
  • حقیقت این است که صنعت خودرو کشور، بوی‍ژه گروه صنعتی ایران خودرو طی این سال‌ها با تولید برندهای ملی جدید اوضاع دیگرگونه‌ای یافته است که در آن امکان تولید مجدد خودرو پیکان و بازگشت به آن وجود ندارد لذا چنین سخنان سخیفی، نه علمی است و نه بهره‌ای از واقعیت دارد، هرچند در لباس بحث کارشناسی عرضه شود.
  • با توجه به نیاز روز افزون مردم جهت خرید و فروش آسان و بی واسطه خودرو وب سایت Z4Car زدفورکار (زوم فور کار) بر آن شد تا فضایی مطمئن و کارآمد را در مسیر خرید و فروش خودرو ارائه دهد و علاوه بر آن در حیطه خودرو اطلاعات جامع و دقیقی را اعم از نقد و بررسی خودروها ، قیمت روز خودرو،شرایط فروش شرکتها و … برای مخاطبان فراهم کند.

پس از ساخت قطعات لازم پیکان، تولید این خودرو ۱۳ سال ادامه داشت و در سال ۱۳۸۴ پیکان با تولید ۲ میلیون و ۲۹۵ هزار دستگاه با کارخانه ایران خودرو خداحافظی کرد و آخرین پیکان تولیدشده راهی موزه شد. رنگ خودرو تنوع بالایی دارد و علاوه بر زیبایی در مراقبت از بدنه آن نقش دارد. شرکت رنگ ترافیکی و خودرو پیکان وانت درجه یک به ارسال محصولات خود در سراسر کشور پرداخته و تخفیفات مجله خبری خودرو ویژه ای در نظر دارد. یک مدل دیگر از پیکان با موتور پژو 1600 سی سی کار میکرد که در سال 1370 تولید میشد که یکی از بهترین مدل های آن زمان بود. ویژگی مهم پیکان؛ بدنه خیلی قوی بود که امنیت نسبی را برای سرنشینان آن به همراه داشت.قیمت پیکان در آن زمان های دور حدود 6 هزار تومان بود؛ با رنگ سفید یخچالی. حالا همان مدل ها حدود 6 میلیون با موتور دو گانه است ادامه مطلب…

پیکان وانت

این مدل برای قد بلندها که وارد ماشین می‌شدند دشواری‌هایی ایجاد می‌کرد. دنا آخرامسال میاد با قیمت ۴۲ تا ۴۵ تومن من اگه باشم ۴۵ تومن نمیدم پای این ماشین ایرانی چینی …. ابتدا توسطلینک ثبت نام در منوهای اصلی سایت فرم عضویت را تکمیل نمایید و سپس آگهی خود را بعد از مطالعه قوانین توسط لینک درج آگهی ثبت نمایید. جهت کسب اطلاعات در مورد تفاوت آگهی های ویژه و رایگان ، لیست قیمت ها و تخفیف ها به صفحه تعرفه در منوهای اصلی سایت رجوع نمایید. شايد دانستن اين مطلب جالب است كه توليد اين خودرو پس از يك دهه توليد در انگلستان، در ايران شروع شد.

شش روش بازاریابی الکترونیکی بدون استفاده از موتورهای جستجو

در سال 1349 پیکان اتوماتیک هم تولید شد.ساخت قطعات پیکان در داخل کشور از سال 1372 در شرکت ساپکو آغاز شد و از آن پس حدود 98 درصد قطعات پیکان در داخل کشور تولید می‏شد. مونتاژ پیکان در ایران تا سال ۱۳۶۴ ادامه داشت تا اینکه خط تولید پیکان در کرایسلر اروپا متوقف و با پژو ادغام شد. در نتیجه این ادغام،‌ ایران خودرو با مشکلاتی در تهیه و واردات پیشرانه و قطعات آن مواجه شد و تولید پیکان از ۷۰ هزار دستگاه به ۳ هزار دستگاه در سال ۱۳۶۸ رسید.

در جایی که اندک تاملی روشن می‌سازد که با تغییرات ایجاد شده در سطح فن‌آوری تولید، امکان بازگشت به گذشته‌ای آنگونه موجود نیست، افشاندن بذر ناامیدی در ذهن مردم بی‌شک دوستانه و خیرخواهانه نخواهد بود. سایت ایران تجارت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد. از سال ۱۳۵۹ پیکان با تغییری که در ظاهر هانتر به وجود آورده بود، این خودرو را تولید کرد. در سال ۱۹۶۸، بزرگترین رالی اروپایی بعد از جنگ جهانی دوم برگزار شد. طول مسیر این مسابقه رالی ۱۷ هزار کیلومتر بود، تمام کردن آن به یک ماه زمان نیاز داشت و ۱۰۰ خودرو از کمپانی‌های معروف از جمله بنتلی، پورشه، رولزرویس و… در آن حضور داشتند. در واقع پراید 141 فقط از نظر طراحی ظاهری و داخلی با پراید معمولی تفاوت دارد و از نظر فنی تفاوتی با سایر پراید ها ندارد و از همان موتور 1.3 لیتری با 71 اسب بخار بهره می برد ادامه مطلب…