خرید فروش پژو 206 تیپ2 صفر و کارکرده در ایران شیپور

مزیت بزرگ کوییک پلاس اتوماتیک نسبت به پژو 206 تیپ 2، همین جعبه دنده اتوماتیک آن خواهد بود که در استفاده های شهری می تواند کمک بزرگی برای رانندگان باشد و در ترافیک های سنگین زحمت راننده را برای گرفتن کلاچ و تعویض مداوم دنده کم کند. در بخش فنی پژو 206 تیپ 2 پیشرانه تنفس طبیعی 1.4 لیتری با خروجی قدرت 75 اسب بخاری و گشتاور 118 نیوتن متری دارد، اما کوییک پلاس اتوماتیک با بهره مندی از یک پیشرانه 1.5 لیتری می تواند خروجی قدرت 87 اسب بخاری و گشتاور 128 نیوتن متری تولید کند. با این حال اگر کوییک پلاس اتوماتیک را رقیب این خودرو ندانیم، گزینه بعدی کوییک R پلاس با جعبه دنده دستی خواهد بود که علاوه بر پیشرانه خوب و مزیت های دیگر، قیمت کمتری هم نسبت به خودروی پژو 206 تیپ 2 در بازار آزاد دارد که می تواند انتخابی جذاب برای مشتریان جوان باشد. پژو 206 تیپ 2 طبق اعلام شرکت سازنده، طول کلی 3822 میلی متر، عرض 1652 میلی متر، ارتفاع 1432 میلی متر و فاصله بین دو محور 2441 میلی متر دارد که با تمامی تجهیزات خود به وزن خشک حدودا 1024 کیلوگرمی رسیده است. حاصل ارسال این نیرو با استفاده از یک جعبه دنده 5 سرعته دستی به چرخ های جلو، ثبت حداقل شتاب صفر تا صد 14.1 ثانیه و حداکثر سرعت 170 کیلومتر برساعت خواهد بود. به طور جداگانه، پژو 206 تیپ 2 با استانداردهای آلایندگی یورو 4، مصرف سوخت 5 لیتری برای استفاده های خارج از شهر و همچنین مصرف سوخت 8.4 لیتری برای استفاده های شهری دارد.

  • شما از باتری های با قالب L1 الی L3 می توانید روی خودروی خود نصب و استفاده نمائید.
  • برای مثال استاندارد 185/65R ۱۴ را در نظر بگیرید، در این لاستیک ۱۸۵ اندازه‌ی عرض لاستیک با مقیاس میلیمتر، ۶۵ نسبت ارتفاع لاستیک به عرض آن (یعنی فاق لاستیک ۶۵ درصد پهنای آن است) و ۱۴ سایز رینگ مناسب این لاستیک است.
  • در بازه‌ای این خودرو به واسطه الزامات قانونی مجهز به کیسه هوا، سیستم ترمز ضد قفل و سیستم توزیع نیروی ترمز شد و حتی ایران خودرو برای پژو 206 تیپ 2 سنسورهای دنده عقب نیز در نظر گرفت.
  • 206 میخواید بخرید دست دوم اولین شرط نداشتن ضربه یا رنگه بعدش کارکردشه و در نهایت میشه با کمی دقت در داخل کابین و داخل موتور از سلیقه و روحیات صاحب یا صاحبان قبلیم مطلع شد.

ایران خودرو با تغییر در ضرایب جعبه دنده قدیمی BE3 پژو ۴۰۵ و سمند، نسخه ای بهبود یافته از آن را تحت عنوان BE4 بر روی پژو ۲۰۶های ایرانیزه قرار داد. تیپ ۶ هنوز هم در مدل‌های کارکرده از ارزان ترین خودروهای اتوماتیک در بازار کشور است. هر چند خرید یک تیپ ۶ کارکرده با توجه به حساسیت سلامت جعبه دنده، احتیاط بیش تری نسبت به دیگر تیپ های پژو ۲۰۶ می طلبد. پژو 206 تیپ ۶ به عنوان نسخه استاندارد پژو ۲۰۶ اتوماتیک در بازار شناخته می شود. خودرویی که مورد پسند بسیاری از خانواده ها و جوانان ایرانی قرار گرفت.

بهترین لاستیک برای خودروی برلیانس h220 و h230

همراه مکانیک تلاش کرده تا با ارائه قیمت روز پژو 206، به شفافیت بازار کمک کند، پس همیشه می‌توانید برای مشاهده قیمت پژو 206 به سایت همراه مکانیک مراجعه کنید. سلام دوستان منم برا 206 تیپ 2 ثبت نام کردم به نظرتون ماشین خوبی میخواستم با تیپ پنج عوض کنم نمایندگی گفت نمیشه دیگه ثبت نام کردی .به نظر شما اگه دو سال باهاش کار کنم و بعد بفروشمش تو بازار قیمت خوبی داره ممنون میشم راهنماییم کنید . پیمان جان اگر استهلاک کم مصرف سوخت پایین و خیلی اهل سرعت رفتن نیستی و با خانواده سفر نمیری تیپ2 خوبه برای داخل شهر اما slx موتورش tu5 که خیلی بهتره ولی این ماشین از کیفیت پایین داشتبورد قطعات کلاچ و گیربکس رنج میبره. اما کیفیت سواریش ، تعادلش تو جاده، اتاق جادار و صندوق جادار بهره میبره.. بستگی به نوع مصرفت داره…پیشنهاد من اگر فقط داخل شهر شلوغی و زیاد استفاده میکنی تیپ2 بهتره..

معرفی انواع تیپ های پژو ۲۰۶

مقاله مربوط به باتری به باتری را در وبسایت مطالعه نمایید. با دستگاه تستر به صورت قطع میتوان باتری را تست و از سلامت آن اطمینان پیدا نمود. باتری 50 و 55 و 60 آمپر روی 206 به صورت فابریکی قابل نصب میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

یک پیشرانه با حجم 1360 سی‌سی، 4 سیلندر تنفس طبیعی با 75 اسب بخار قدرت و 118 نیوتن متر گشتاور که با کد TU3 شناخته می شود از مشخصه های فنی 206 تیپ ۲ هستند. از نظر قوای فنی با یکدیگر مشترکند ولی تیپ 2 از سیستم برق مولتی پلکس بهره می برد؛ فرمان آن نیز 3 شاخه است و ساعت دیجیتال در پژو 206 تیپ 1 جای خود را به ال سی دی تایپ A در تیپ 2 داده است. البته این ال سی دی در مدل های تولیدی بعد از سال 92 به تایپ B(طرح ال سی دی تایپ B با نام MFD که قابلیت های آن کمتر از ال سی دی تایپ B اصلی است) ارتقا یافت و سال 94 نیز نسل دوم ال سی دی های MFD بر روی 206 ها قرار گرفت. با توجه به نرم بودن فرمان بیش تر خودروهای چینی، بعید به نظر نمی آید که این قطعه نیز از کشور دوست و برادر، تهیه شده باشد. در نهایت، یکی دیگر از مهم ترین اختلاف های فنی پژو ۲۰۶های ۹۱ به بعد، جعبه دنده نصب شده بر روی آن ها است که دیگر از نوع MA5 (معروف به آرژانتینی) نیست.

قیمت پژو 206 مانند اغلب خودروهای موجود در ایران، همواره با افزایش و کاهش‌های زیادی همراه بوده است. مخصوصا زمانی‌که به‌دنبال قیمت پژو 206 کارکرده و دست ‌دوم باشید، با یک معادله چندمجهولی روبه‌رو هستید؛ چراکه فاکتورهای زیادی ازجمله قطعات تعویض‌شده یا رنگ‌شده، میزان کارکرد و … افراد عادی و غیرمتخصص قادر به تشخیص تمام این موارد نیستند و نمی‌توانند قیمت خودرو پژو 206 را به‌درستی تعیین کنند، درنتیجه ممکن است دچار عواقب جبران‌ناپذیری شوند.