خرید فروش پژو 206 تیپ2 صفر و کارکرده در ایران شیپور

فن آوری بالای موجود در مهندسی و ساخت جعبه دنده های اتوماتیک، امکان داخلی سازی این تیپ را محدود می کرد. ایران خودرو در زمان خروج پژو از ایران، داخلی سازی تیپ ۵ را نسبت به تیپ‌های دیگر، در اولویت خود قرار داد. تیپ ۵ های پژو 206 ایرانی از نیمه دوم سال ۹۱، ابتدا در فاز صفر به بازار آمدند.

  • کیفیت قطعات ارائه شده توسط ایران خودرو درمقایسه با قطعات اصلی دارای کیفیت پایینتری است.
  • بنده درشرکت سایپا کارمیکنم وحدود۱۹سال سابقه دارم و..خودروی من۲۰۶صندوق دارv8 ومدل۸۶ میباشد.مسافرت وتوشهری نسبتا زیادی با این خودرو دارم و..
  • هر باتری بر روی بدنه خود دارای یک سریال یکتا جهت شناسایی سال و ماه تولید میباشد.
  • به عنوان یک هایچ بک 15 ساله در بازار ایران، 206 هنور جذابیت های بصری خاص خود را دارد.
  • هرچند ناگفته نماند که در نمونه فرانسوی پیشرانه tu5 ،قدرت موتور ۳ اسب بخار بیشتر و ۱۰۸ اسب بخار بود.اختلاف اندک که چندان بر روی توانایی‌های حرکتی تیپ ۵ های ایرانیزه تاثیر نمیگذارد.

بنابراین اطلاع از قیمت لحظه ای خودرو بسیار مهم است. در جداول بالا قیمت آنلاین خودرو برای مهمترین خودروهای وارداتی و داخلی ارائه شدند. لطفا برای مشاهده آخرین قیمت خودرو برای سایر برندها روی لوگوی برند مربوطه در بالای صفحه کلیک کنید.

مدل صندوقدار یا همان پژو آریان در سال 85 با همکاری پژو و ایران خودرو تولید شد و همانند مدل هاچ بک استقبال بسیار خوبی از آن شد. تیپ 2 دارای موتور 1360 سی سی با قدرت 75 اسب بخار و مصرف سوخت 6 و نیم لیتر در هر صد کیلومتر می باشد. پژو 206 تیپ 5 دارای موتور 1600 سی سی میباد و میتواند 110 اسب بخار قدرت تولید کند. مصرف سوخت تیپ 5 نیز 6 و نیم لیتر در هر صد کیلومتر می باشد. من یه 206 تیپ دو مدل 85 یه چند ماهی میشه که خریدم قبلش سمند و قبله اونم 405 داشتم. البته باید به این نکته هم توجه کرد نسل اتومبیلهای نیمه اول دهه هشتاد خیلی از نظر کیفیت وشتاب بالاتر از صفر کیلومترهای امروزی هستند.

ضمانت پژو 206 تیپ 2

در کل خودم مصمم ۲۰۶ تیپ ۶ دوستم رابخرم ( البته گران میگه ) . هر ماشینی نگه داری میخواد، کسی که بلد نیست در کاپوت ماشین را باز کنه نباید بید در مورد خوب و بد ماشین نظر بده. نویسنده خیلی از راه درست نگهداری خودرو مطلع نبوده ظاهرا، شما هر خودرویی رو درست نگداری نکنی خرج میذاره روی دستت. امروز و در بازار لاستیک مدل‌ها و برندهای مختلفی وجود دارند که شناخت کافی از ویژگی‌ها و مزایای هرکدام به خرید بهتر تایر کمک شایانی می‌کند.

تغییراتی که متأثر از اخبار تحریم ها، افزایش و کاهش نرخ ارز، وضع قوانین مختلف و دیگر عوامل است. بازه قیمت پژو 206 در حال حاضر 293 میلیون تومان بوده که همان طور که گفته شد این قیمت ها روزانه در حال تغییر و نوسان هستند. بنده درشرکت سایپا کارمیکنم وحدود۱۹سال سابقه دارم و..خودروی من۲۰۶صندوق دارv8 ومدل۸۶ میباشد.مسافرت وتوشهری نسبتا زیادی با این خودرو دارم و..

خطوط سیال و روان روی بدنه این خودرو که در نهایت موجب حجیم ‌تر شدن درها و گلگیرها شده است، از نکاتی به شمار می رود که در جذابیت ظاهر آن نقش به سزایی ایفا کرده و همچنین چراغ ‌های بزرگ و کشیده در قسمت جلوی خودرو، ظاهری تهاجمی و اسپرت به آن بخشیده است. البته طی سال‌ های گذشته تغییرات بسیار جزئی در ظاهر این خودرو ایجاد شده است که می ‌توان به تغییر گرافیک داخلی چراغ ‌های عقب، طرح کریستالی چراغ‌ های جلو و طراحی سپر عقب این خودرو اشاره کرد. البته در سال‌های اخیر، ایران‌خودرو تا حد زیادی به بهانه کاهش هزینه تولید از کیفیت قطعات داخلی و مواد اولیه آن‌ها کاسته است.

یپ2 مدل 89 ترمز ای بی اس

بلی ، سند خودرو از همان ابتدا به نام خریدار خواهد بود. با عقد قرارداد و ارائه پیش پرداخت، سند خودرو از ابتدا به نام خریدار خواهد بود. سایت ایران تجارت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد. وقتی که این کارارو کردید حتما بعدش اینارو هم بررسی کنید. اگه اینا نبود نشان از ماشینی هستش که صاحبش باهاش خوب تا کرده. بد بسته شدن درها، صدا از کاپوت، لرزش در هنگام بسته شدن در صندوق.

پژو 206 تیپ 2 هاچ‌بکی اقتصادی و محبوب در بازار است که تولید آن از دو دهه پیش تاکنون توسط ایران خودرو ادامه دارد. این خودرو هم‌اکنون در بازار با خودروهایی همچون تیبا 2 و کوییک به رقابت می‌پردازد. پژو 206 تیپ 2 یکی از پرفروش‌ترین خودروهای ایران است که حتی با وجود افزایش شدید قیمت طی سال‌های گذشته، همچنان خریداران مشتاق خود را حفظ کرده است.

بااین‌حال با خرید ماشین پژو ۲۰۶ صندوق‌دار، هزینه سوخت بیشتری باید بپردازید. برای اجاره پژو 206 با راننده نیاز به ارائه مدرک و ضمانت نامه خاص نیست و مسئولیت های خودرو بر عهده ی راننده است؛ پس خودروی موردنظرتان را با یک تماس تلفنی یا رزرو آنلاین رنت کنید؛ در تاریخ مقرر راننده خودرو منتظر شما خواهد بود. به منظور اجاره ماشین با راننده، بهتر خواهد بود که از 1 هفته قبل اقدام نمایید؛ ولی در شرایط اضطراری نیز این امکان فراهم است که از 1 روز قبل تر خودرو مورد نظر خود را رزرو نمایید.