خرید فروش پژو 206 تیپ2 صفر و کارکرده در ایران شیپور

این خودرو که بیش از ۲۳ سال از تولید آن می‌گذرد با فاصله یکی دو سال، وارد ایران شد و ازآن‌پس علی‌رغم فراز و نشیب‌های فراوانش، زیر پای رانندگان ایرانی است. خرید ماشین پژو ۲۰۶ با توجه به تعدد تیپ‌ها و تفاوت‌هایی که در طول این سال‌ها داشته، می‌تواند دشوار باشد. سلام ، من ۲۰۶ تیپ یک مدل هشتاد دارم ، ده سالی هست زیر پام هست. تا حالا شکر خدا اصلا باطری سازی نرفتم ، گیربکس و موتور پلمپ هست ، تازه ماه پیش با ۴۰۰ تومن جلوبندی رو تعمیر کردم ، سیستم کولر هم سالم ، تا حالا هم شکر خدا هر وقت استارت زدم روشن شده و هیچ وقت هم جایی منو تو راه نزاشته ، این تجربه من بود.

  • وقتی که این کارارو کردید حتما بعدش اینارو هم بررسی کنید.
  • فک کن پمپ بنزین محصولات سایپا شامل گارانتی نمیشه.
  • این هاچبک فرانسوی نه تنها یکی از پرطرفدارترین محصولات پژو در بازار ایران است، بلکه محبوب‌ترین مدل پژو در فرانسه و دیگر کشورهای جهان محسوب می‌شود.
  • هیچ ماشینی مدل پایینش خوب نیست داداش، اگه پول داری صفر بگیر اگه مشکلی هم داشته باشه توی مدت گارانتیش رفع میشه.
  • تولید این خودرو در اکتبر ۲۰۰۸ در آمریکای جنوبی و با نام “Passion 207” آغاز گردید.

سوکت‌های مربوط به این سامانه‌ها پشت کنسول وسط در مدل‌های با تهویه مطبوع اتوماتیک موجود است و پشت کنسول وسط زیر چراغ سقف جا سازی شده‌است. این در حالی است که تیپ‌های پنج و SD از ویژگی‌های دیگری نظیر سنسور دنده‌عقب، شیشه‌بالابر درب‌های عقب، کنترل برقی آینه‌ها و تهویه اتوماتیک برخوردار هستند. خودرو سمند یکی از فعالان و حاضران در صحنه خودروسازی ایران بوده است. سمند ماشینی است که در طول سالیان با تغییرات متفاوت در ایران عرضه شده است و بی شک ی…

بیمه پایه رایگان بوده و تمامی خودروهای اجاره ای به صورت پیش فرض به آن مجهز هستند. ماشین ۲۰۶ تیپ دو خوب است ولی اگر فرانسه باشه قطعه شاستی همخوانی کنه.. ۲۰۶ قبل چه سالی کاربراتوره؟ اگه بستگی به تیپ داره لطفا بگید. من تازه قصد دارم یه ۲۰۶ تیپ ۶ مدل ۸۴ از یکی از دوستانم بخرم . آخه وقتی اطلاعات نداری و رو حرف دیگران حکم میدی خوب نیست .اون فایمیلتون کجای ایران خودرو کار میکنه ؟من نه از ایران خودرو دفاع میکنم و نه محکوم. سعی کن مدل ۹۱ به قبل بخری که جدیدا موتوراشون و ایسیوشون دیگه خیلی داغون شده.

جدول مشخصات فنی پژو 206

باتری فابریک 50 آمپر میباشد اما سایز 55 و 60 هم به راحتی قابل نصب میباشد. اصالت باتری از روی تاریخ تولید و کارت گارانتی قابل تشخیص است. در صورت خرابی در مدت زمان گارانتی (که معمولا 12 ماه یا 16 ماه میباشد) میبایست به مراکز خردمات پس از فروش کارخانه سازنده مثلا صبا باتری یا سپاهان باتری مراجعه شود. میبایست بررسی گردد، اگر موقع استارت زدن چراغ ها کم نور میشود و یا صدای تق تق میدهد احتمال خرابی باتری وجود دارد. با توجه با راهنمای روی باتری، نشانگر سلامت باتری تغییر رنگ داده است.

تصاویر بیرونی پژو 206

تیپ2 بخاطر موتور ضعیفش کم میاره و نه اونجوری که نتونی بری. اگر خانواده ای سورن ef7 بگیر اگه طرف پژو نری بهتره چون استهلاک و خرجش بالاست. ال90 هم هست که کیفیت بالایی داره اما امکانات و هندلینگ خوبی نداره لوازم بسیار گرون. یکی از اصلی‌ ترین دلایل موفقیت پژو 206 در بازارهای جهانی، بدون شک طراحی پویا و تطبیق‌ پذیری بالای آن با سلیقه های مشتری است که پس از گذشت حدودا دو دهه همچنان مقبولیت خود را در میان خریداران حفظ کرده است. ظاهر امروزی و جوان ‌پسند این خودرو که پتانسیل بالایی جهت انجام تغییرات ظاهری و تیونینگ دارد، یکی از مواردی است که موجب شده پژو 206 همواره در جدول پرفروش‌ ترین خودروهای داخلی جایگاه قابل قبولی داشته باشد و خودروی اول جوانان برای خرید یک خودروی شخصی باشد.

گروه خودروبانک با شعار “دسترسی به بهترین انتخاب” تلاش دارد از طریق این وبسایت به هموطنان عزیز کمک کند تا انتخابی آگاهانه داشته باشند. این وبسایت به هیچ گروه یا حزبی تعلق ندارد و تنها از طریق علاقه مندان به صنعت خودروی کشور اداره میشود. همچنین در تمامی زمینه ها صمیمانه پذیرای انتقادها و پیشنهادهای شما خواهیم بود تا بتوانیم خدماتی بهتر را ارائه دهیم. تو ایران ماشین های زیر 20 میلیون 206بدک نیست و ما ایرانی ها هستیم اینقدر به پژو علاقه مندیم. «پژو از بازار ایران خداحافظی کرد؛ 206 ایرانی به بازار می‌آید». سند خودرو به نام خریدار است ولی برای واگذاری به غیر ابتدا باید از رهن شرکت خارج شود در نتیجه در صورت تسویه تسهیلات دریافتی با سپندخودرو امکان فروش آن را خواهید داشت.

بهترین لاستیک خارجی را از چه برندی بخریم؟

در سایت کافه رنت این امکان برای شما فراهم شده است تا پژو 206 را به صورت بدون راننده یا همراه با راننده برای سفرهای خود انتخاب نمایید. شرکت کافه رنت خودروی موردنیاز شما را با شرایط آسان و قیمت مناسب تأمین کرده و در کمترین زمان ممکن در اختیار شما قرار می دهد. ولی من هم ۳سال پیش مدل ۸۵ تبپ ۳ خریدم تا الان خرج انچنانی نکردم چون به نظرم وقتی به همون اندازه که از سواریش لذت میبری باید به وقتش کمی خرجش کنی تا خرجش زیادنشه . من میگم بهترین ماشینه که هیچوقت از کلاس نمیفته.فقط خوب رانندگی کنید باهاش. هیچ ماشینی مدل پایینش خوب نیست داداش، اگه پول داری صفر بگیر اگه مشکلی هم داشته باشه توی مدت گارانتیش رفع میشه. تنوع خودروهای تولید شده در دنیا کار را به جایی رسانده که کارخانه‌های لاستیک‌سازی مجبور به تولید لاستیک‌های متنوع باتوجه‌به مدل‌های مختلف خودرو شدند.