خرید فروش پراید صفر و کارکرده در ایران شیپور-دیزل کاران

گالانت در زبان انگلیسی معنی دلیر میدهد؛ واژه‌اي کـه از هر جهت برازنده این سدان ژاپنی اسـت. مدل‌هاي سوپرسالن سری ۹۰ گالانت هنوز هم در بازار ایران خریدار دارند چرا کـه سواری خوب، دید مناسب، اتاق بزرگ و استهلاک پایینی داشته ودر مقایسه با محصولات هم رده ساخت اوپل یا فولکس، قیمت کمتری داشتند. از خاص‌ترین محصولاتی کـه بـه صورت وارداتی در این دهه پای بـه بازار ایران گذاشتند میتوان بـه لکسوس ال‌اس بعنوان اتومبیلی نو ظهور یاد کرد کـه تنها بـه تعداد چهار دستگاه وارد ایران شد. تعدادی شورولت کاپریس تخم مرغی و نیز چندین دستگاه آئودی، مازراتی و پورشه هم در این دوره میهمان خیابان‌هاي کشور شدند. سال 1389 با توقف تولید مدل نسیم، سایپا مدل 111 را عرضه کرد کـه بازار هاچبک هاي ارزان قیمت را از دست ندهد. این مدل در واقع 132 اي بود کـه هاچبک شده بود؛ طراحی مشترک دماغه و کابین خودرو با این تفاوت کـه خودرو هاچبک بود.

  • ℹ️ در آموزش رانندگی دور دو فرمانه نیز مهم است، بیایید دور دو فرمانه را با نوشته ها تمرین کنیم.
  • خرید اقساطی خودرو یک راه‌حل منطقی برای ماشین‌دار شدن در شرایط فعلی کشور ماست و خرید پراید ۱۱۱ با توجه به محدوده قیمتی و مزایایی که دارد برای اقشار کم‌درآمد، یک انتخاب هوشمندانه است.
  • بعد از پروژه X100 سایپا که اواخر دهه 80 شمسی و با هدف ارتقای خانواده پراید معرفی شد، سایپا 131 تنها عضو این خانواده بود که تولید آن به موازات نسخه فیس‌لیفتش (یعنی 132) همچنان ادامه داشت.
  • فضای داخلی با توجه به‌اندازه کوچک کلی این خودرو چندان زیاد نیست اما به دلیل اندازه کوچک صندلی‌هایش، فضای نشستن سرنشینان را می‌توان کافی توصیف کرد.

محصولات ساخته شده روی این پلتفرم تنها در برخی جزئیات با یکدیگر تفاوت دارند، ولی ماهیت کلی آن‌ها یکسان است. در نمای جلو پراید 131 چراغ‌هایی کشیده را می‌بینیم که در مقایسه با پراید صبا، حالتی شبه کریستالی به خود گرفته‌اند. همچنین سپر جلو نیز تغییر کرده است و چراغ‌های راهنما از روی سپر به داخل چراغ‌های جلو منتقل شده‌اند. در مقایسه با پاترول خودرو آسان تر، اشرافی‌تر و البته نرم تری بودو باکیفیت بالایی کـه در ساختش بکار رفته، دلیل اصلی اعتماد امروز مشتریان بـه برند تویوتا اسـت. این شاسی بلند از سال ۷۱ وارد بازار ایران شد و هنوز هم طرفدار دارد.

این قاتل دوست داشتنی از دو دهه پیش در رتبه هاي بالای فروش قرار دارد و حالا هم کـه قیمت آن بـه حدود 40 میلیون تومان رسیده بد نیست تا بیشتر با این خودرو پرحاشیه بیشتر آشنا شویم. ℹ️ در آموزش رانندگی پارک دوبل یکی از مهمترین موارد آموزش و امتحان است و شاید کمی آموزش و یادگیری آن سخت به نظر بیاید. یادتان باشد در پارک دوبل زمانی که در کنار اتومبیل جلویی می ایستید، پس از اینکه دنده عقب را جا زدید، فرمان را به سمت راست بچرخانید تا انتهای خودرو به سمت راست هدایت شود. با شرکت در طرح فروش اقساطی پراید ۱۱۱ صاحب خودرویی می‌شوید که با توجه به قیمت منطقی‌اش، از استاندارد آلایندگی یورو ۴ برخوردار است.

پراید ۱۳۱

با توجه با راهنمای روی باتری، نشانگر سلامت باتری تغییر رنگ داده است. بله، باتری یک ماده شیمیایی است و خرابی آن به مروز زمان اتفاق می افتد. اگر شما یک باتری 100 آمپرساعت تهیه نمایید بعد از ماه اول این باتری ظرفیتی معادل 96 تا 97 آمپر ساعت خواهد داشت و حدود 3 تا 4 آمپر ساعت ضعیف تر می گردد. طبیعی است قدرت جریان دهی باتری با عمر بالا بسیار افت کرده و ممکن است به ادوات برقی خودرو آسیب برساند.

امکانات خودرو مثل سیستم تهویه، سیستم پخش CD خور، شیشه بالابر برقی چهار در، گرمکن شیشه عقب درکنار مصرف اندک سوخت و استهلاک پایین، سی یلو را سریعا بـه یکی از اولین خودرو‌هاي موفق کره‌اي بازار ایرانی تبدیل کرد. این 12 ماشین، اما سمبل‌هاي طبقه متوسط ایرانی در دهه ۷۰ خورشیدی بودند کـه بـه صورت تولیدی یا وارداتی، در بازار حضور داشته و خاطره خودرو‌هاي مونتاژی آمریکایی را کم کم از اذهان خریداران ایرانی پاک کردند. ببینیم ۱۲ دلاور بنزینی جاده‌هاي ایران در عصر تعدیل ساختاری کدام مدل‌ها هستند. موجی کـه خیلی زود با اشتباهات سیاستی تیم اقتصادی او فرو نشست، اما ثمراتش را هم بـه اقتصاد ایران تزریق کرد. این دهه کـه در ادبیات اقتصادی ایران با برنامه تعدیل ساختاری بـه یاد آورده می شود، در بررسی‌هاي دقیقتر تجاری-صنعتی با شرکت‌ها و برند‌هایي شناخته می شود کـه پس از ۱۵ سال دوباره در ایران حضور یافتند. اولین قرارداد بزرگ و واقعی صنعت خودرو ایران پس از جنگ در همین عصر شکوفا شد.

صندلی هاي جدید از جمله تغییرات داخل کابین در این پروژه بود. همچنین طبق ادعا ي شرکت سازنده پراید X100 استاندارد هاي مربوط بـه ایمنی وتصادف را پاس کرده اسـت. این خودرو نه تنها از طراحی زیبا و متنوعی برخوردار نیست؛ بلکه برای جابجایی اجسام سنگین نیز مناسب نمی‌باشد. این خودرو 900 کیلوگرمی، تنها قادر به جابجایی 400 کیلوگرم بار می‌باشد.

مه شکن LEDپراید صبا ” جفت”

بالا رفتن تیراژ پراید اما موجب شد سهم این خودرو در سوانح جاده‌ای هم افزایش پیدا کند و به‌تدریج انتقادهای بسیاری متوجه آن شد. © “کیان باتری” مجله خبری خودرو یک علامت تجاری ثبت شده است و تمام حقوق آن محفوظ میباشد. به طور کلی شرایط مختلف جوی تاثیر بسزایی در عملکرد خودرو و باتری آن دارند.

امکانات و آپشن پراید

ℹ️ وقتی به یک تقاطع رسیدید و می خواهید آن را بپیچید، سرعت را پایین بیاورید، نیم کلاچ حرکت کنید و وقتی در مسیر خود قرار گرفتید کلاچ را آزاد کنید. ℹ️ به محض قرار گرفتن در این موقعیت فرمان را بچرخانید تا موقعیت ماشین با ساعت ۱۱ برسد و این فرمان را ادامه دهید تا کاملا صاف بین دو خودرو قرار گیرید. ℹ️ در شرایط عادی خودروی مورد نظر از مسیر شما منحرف می شود و در لاین خود قرار می گیرد لازم نیست شما از مسیر خود خارج شوید. دقت کنید اتخاذ تصمیم در رانندگی به هوش و شرایط بستگی دارد.

این خودرو از یک موتور چهار سیلندر خطی استفاده می کرد که قادر به تولید 63 اسب بخار قدرت بود. این خودرو از قدرت بسیار بالایی بهره نمی برد؛ اما به دلیل مصرف سوخت پایین(مصرف سوخت ترکیبی 7 لیتر) بسیار پرطرفدار شد(همچنان هست!). اگرچه این آمار، بسیار بد و نامطلوب هستند؛ اما این خودرو برای استفاده های درون شهری مناسب است. ترمز جلو این خودرو دیسکی است و ترمز عقب آن از نوع کاسه ای می‌باشد. با یک بار پر کردن باک، شما می‌توانید به مدت یک هفته از این خودرو استفاده کنید.

پراید ۱۳۱ جزو خودروهای تقریبا کم‌مصرف بازار است و برای طی کردن ۱۰۰ کیلومتر ۶.۴ لیتر بنزین مصرف می‌کند. پراید ۱۳۱ هم‌زمان با دو مدل دیگر ۱۱۱ و ۱۳۲ عرضه شد و مثل آنها از پیشرانه M13 اولیه استفاده می‌کند. حداکثر قدرت و گشتاور این پیشرانه به ترتیب ۶۳ اسب بخار و ۱۰۳ نیوتن متر است و قدرت موتور از طریق یک جعبه دنده ۵ سرعته دستی به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. پراید۱۱۱-خودرویی هاچ بک است که در واقع با تغییرات اندکی، جایگزین پراید هاچ بک شد. علاوه بر اینکه بدنه ی این خودرو تقویت شده تغییراتی در چراغ های جلو و عقب و تغییر فرم شیشه عقب نیز مشاهده میکنید. از سال 89 تاکنون این خودرو در 5 تیپ LX – SX– SL – EX و SE که آخرین تیپ این خودرو است و از نظر امکانات دارای ادامه مطلب…