خبرنامه کارگزار DAT محتوای برتر ماه ما را جمع آوری می کند و آن را مستقیماً به صندوق ورودی شما تحویل می دهد. راهنماها، راهنمایی‌ها و توصیه‌های مربوط به محصولات DAT، افزایش کارگزاری خود و شرایط فعلی بازار را خواهید یافت. ما اینجا هستیم تا اطلاعات و بینش هایی را در اختیار شما قرار دهیم تا به ،ب و کار شما برتری دهیم.

از روی میز مایک ویور، معاون فروش و مشارکت

به سال 2024 خوش آمدید، ما موفق شدیم! امیدوارم توانسته باشید در طول استراحت کمی برق را از برق بکشید، اما اگر مثل من هستید، به یک تعطیلات از تعطیلات خود نیاز دارید…

اما هی، اکنون زمان از بین بردن زنگ (و تخم مرغ) است. برای موفقیت در سال 2024 چه کاری انجام می دهید؟ اولین قدم خوب این است که از خود محافظت کنید. برای این منظور، ما دو بخش در مورد محافظت از ،ب و کار شما در برابر افراد بد را ضمیمه کرده ایم. همچنین، تقویم راه‌اندازی و یادگیری این ماه را علامت‌گذاری کنید، این یک راه عالی برای پیگیری همه چیزهای DAT است.

و در حالی که توجه شما را جلب کرده ام، مایلیم نظرات/نظرات شما را بشنویم تا بتو،م بهتر به شما خدمت کنیم. لطفا در این نظرسنجی کوتاه شرکت کنید برای کمک به ما در درک بهتر اینکه چگونه می تو،م برای حمایت از شما و صنعت خود با یکدیگر بهتر کار کنیم.

در نهایت، اگر در دا، متروپل، (بروید ،چران!) قرار دارید، به ما اطلاع دهید! افراد DAT به شهر می آیند و ما می خواهیم شما را ببینیم. اینجا کلیک کنید برای بلند ، دستت، دوست داریم بیایم ببینمت. حتی ممکن است مقداری از DAT برای شما وجود داشته باشد!

خوب، کافی است، بیایید به آن برسیم. منظورم این است که امسال یک روز اضافی دارید، درست است؟ بیایید truc*ing برویم!

با ما در دا، ملاقات کنید

در سال 2024 ایمن و آماده باشید

آیا با ورود به سال جدید، اقداماتی را برای محافظت از ،ب و کار خود در برابر تهدیدات امنیتی انجام می دهید؟ می‌تو،د با پیش‌گامی و هوشیاری خود، همراه با ابزارهای DAT و استراتژی‌های مبارزه با تقلب، کلاهبرداری را متوقف کنید.

ببینید چگونه

بهترین شیوه های 2024 برای داده ها و فرآیندها

چگونه برای جوایز خود آماده می شوید؟ چگونه ظرفیت لازم را در خطوطی که ممکن است ایجاد نکرده باشید، توسعه دهید؟ و در نهایت، چگونه بازار را درک می کنید و به درستی حمل و نقلی را که ممکن است به شما تعلق نگرفته باشد، مشخص کنید؟

معمار راه حل های مشتری DAT جو کوتون جونیور پاسخ هایی را دارد.

بهترین شیوه های جو را بخو،د

وبینارها و رویدادهای آینده

راه اندازی و یادگیری در ژانویه

نسخه نمایشی جدیدترین ویژگی‌های DAT را از تیم محصول ما دریافت کنید و در طول یک پرسش و پاسخ زنده به سؤالات خود پاسخ دهید.

کارشناسان ما موضوعاتی از جمله:

  • آ،ین بارگذاری پست و بهبود جستجو در DAT One.
  • قابلیت ردیابی و دید در وب DAT One.
  • چگونه با شرایط بازار تصمیمات واضح تری برای ،ب و کار خود بگیرید.
  • نگاهی هیجان‌انگیز به ویژگی جستجوی کاملاً جدید در DAT One که به کارگزاران اجازه می‌دهد به طور مؤثر شرکای خود را جستجو کنند.
  • پیشرفت‌های آتی مربوط به RateView Analytics از DAT iQ.

همین الان ثبت نام کنید

DAT Engage – دا،/آرلینگتون

دا، – ما به دیدن شما می آییم! تیم ما در محل با مشتریان حامل و کارگزار ما ملاقات خواهد کرد و آموزش های شخصی سازی شده محصول را در سراسر منطقه اجرا خواهد کرد. می خواهید به دفتر شما بیاییم؟ با پر ، فرم در لینک زیر مطمئن شوید که شما را از دست ندهید. اگر سؤالی دارید، با مدیر حساب خود تماس بگیرید.

ما را به دفتر خود بفرستید

م،فست 2024

بیایید ما را در Manifest 2024 ببینید. ما در غرفه #### خواهیم بود و در مورد اینکه چگونه می تو،د تجزیه و تحلیل را به عمل تبدیل کنید و ،ب و کار خود را توسعه دهید صحبت خواهیم کرد. برای شیرین ، معامله، برای دریافت 200 دلار از هزینه ثبت نام خود، روی زیر کلیک کنید.

(دکمه) = “از ثبت نام م،فست 200 دلار تخفیف بگیرید

از ثبت نام م،فست 200 دلار تخفیف بگیرید

نحوه پشتیب، و رشد کارگزاری‌های DAT در هر اندازه در سراسر کشور را در dat.com/brokers ببینید.

منبع: https://www.dat.com/blog/dat-broker-monthly-newsletter-set-up-for-success-in-2024