جنرال موتورز برای ساخت خودروهای برقی BrightDrop، کارخانه Ingersoll را باز کرد


جنرال موتورز با حضور جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا و داگ فورد، نخست وزیر انتاریو، اولین کارخانه تولید خودروهای برقی کانادایی خود را در 5 دسامبر در اینگرسول، اونت.

این کارخانه وانت باربری تجاری BrightDrop جنرال موتورز را تولید خواهد کرد که به طور کامل برای تولید خودروهای برقی بازسازی شده است. این شرکت همچنین اعلام کرد DHL اولین مشتری کانادایی این خودروی الکتریکی خواهد بود.

اولین BrightDrop Zevo 600 در 5 دسامبر از خط تولید خارج شد.

مارک رویس، رئیس جنرال موتورز گفت: “این نقطه عطف نشان دهنده GM در بهترین حالت ما است – سریع، انعطاف پذیر و اولین در صنعت.” BrightDrop Zevo نمونه بارز معماری Ultium EV انعطاف پذیر جنرال موتورز است که به ما اجازه می دهد تا به سرعت طیف کاملی از وسایل نقلیه الکتریکی را برای مشتریان خود عرضه کنیم. و از امروز، من مفت،م که تیم CAMI EV Assembly را اولین تیم تولید تمام الکتریکی در مقیاس کامل در کانادا بنامم.

ترودو در BrightDrop
جاستین ترودو، نخست‌وزیر کانادا، از کارخانه جدید جنرال موتورز Ingersoll که در آن ون تجاری BrightDrop در حال ساخت است، بازدید کرد. (ع،: GM)

بازسازی این نیروگاه در ماه مه 2022 با کل 7 میلیون فوت مربع آغاز شد. این تاسیسات تنها در هفت ماه بازسازی شد. ،ت های فدرال و است، به تامین مالی این تج،ات کمک ،د.

ماریسا وست، رئیس و مدیر عامل جنرال موتورز کانادا گفت: «من به ویژه به تیم‌های BrightDrop و CAMI که با یکدیگر همکاری می‌کنند تا در کمتر از دو سال Zevo 600 را از مفهومی به تجاری‌سازی برسانند، افتخار می‌کنم و این سریع‌ترین عرضه در تاریخ جنرال موتورز است. «تولید خودروهای الکتریکی در کانادا دیگر چیزی نیست که در آینده اتفاق بیفتد. اینجاست و الان هست. این برای کانادا و برای سیاره زمین خوب است.»

ترودو به ،ه خود افزود: «زم، که ما در پروژه جنرال موتورز برای ساخت اولین کارخانه تولید خودروهای الکتریکی در مقیاس کامل در کانادا در Ingersoll سرمایه گذاری کردیم، می دانستیم که نتیجه خواهد داد. امروز، وقتی اولین ون BrightDrop از خط خارج شد، این دقیقاً همان چیزی است که ما می‌بینیم. این کارخانه مشاغل خوبی برای کارگران ایجاد کرده است، کانادا را به ،وان پیشرو در خودروهای برقی قرار می دهد و به کاهش آلودگی کمک می کند. شغل خوب، هوای پاک و اقتصاد قوی – با هم، این آینده ای است که می تو،م بسازیم.»




منبع: https://www.trucknews.com/equipment/gm-opens-retooled-ingersoll-plant-to-build-brightdrop-evs/1003171034/