جدیدترین خودروهای پژو در جهان + تصاویر

بدنه‌ای کامپوزیتی داشت و در نمایشگاه ۱۹۸۶ پاریس به نمایش درآمد. متاسفانه در ۲ سال اخیر کارخانه ایران خودرو جهت کاهش هزینه تولید اقدام به نصبباتری ۶۰ امپر روی پژو 405 کرده است که از نظر اکثر کارشناسان برق خودرو توان لازم برای تجهیزات برقی پژو 405 را تامین نمی‌کند. پژو 405 از بدنه مستحکم و قدرتمندی برخوردار است که در کنار ترمز‌های ضد قفل ABS و EBD در کنار کیسه هوای سرنشینان جلو، امنیت خوبی را به وجود می‌آورد. ترمز‌ها در همه مدل‌های پژو 405 در قسمت جلو دیسکی خنک شونده و در قسمت عقب کاسه‌ای هستند.

  • برای نمونه در مدل ۲۰۶،عدد 6 نسل خودرو و عدد ۲ اندازهٔ خودرو را نشان می‌دهد.
  • خیر ، رسالت ما خرید و فروش خودرو صفر می‌باشد و در زمینه خودرو کار کرده خدماتی ارائه نمی‌دهیم.
  • پژو 405، یکی دیگر از محصولات فرانسوی و با سابقه بازار خودرو ایران است.
  • سلام دوست عزیز، یعنی هر صد کیلومتری، 11 لیتر مصرف بنزین دارد.
  • پژو پارس، فیس‌لیفت 405 ساخت ایران خودرو با قطعات مشابه و تفاوت‌های جزئی در قوای محرکه است.

در ادامه لیستی از مشخصات فنی هر دو مدل پژو 405 GLX و 405 SLX را در قالب یک جدول برای شما آورده‌ایم. خودرو پژو 405 در حال حاضر در ایران در مدل‌های SLX و GLX ( در دو مدل دوگانه سوز و بنزینی) به بازار عرضه می‌شود. در سال‌های اولیه ورود 405 به ایران، این خودرو به یک پیشرانه 2 لیتری کاربراتوری مجهز شده بود اما ایران خودرو به دلیل آلایندگی این پیشرانه آن را تعویض کرد. این کارخانه یک پیشرانه 1.8 لیتری انژکتور با کد XU7JP/L3 را جایگزین نمونه کاربراتوری اولیه کرد.

در سال ۱۸۹۶ پژو نخستین موتور خود را بدون کمک گوتلیب دایملر تولید کرد و پس از آن پیشرفت‌های مختلفی مانند امکان‌پذیری انتقال قوای محرکهٔ زیر خودرو به درون کاپوت حاصل شد و خودرو به‌معنای امروزی آن، شکل گرفت. خودروهای شهری پژو و رنو معمولا در یک سطح هستند، اما در مدل‌های اسپرت، رنو محصولات جذاب‌تری تولید می‌کند. پژو یکی از بزرگ‌ترین خودروسازهای اروپا است و به‌خصوص در فرانسه، فروش بالایی دارد. در خارج از اروپا، خودروهای پژو در کشورهای درحال‌توسعه مونتاژ و عرضه می‌شوند و کیفیت قابل‌قبولی دارند. پژو اوایل دهه‌ی ۱۹۹۰ از بازار آمریکا خارج شد اما احتمال دارد که دوباره به این کشور بازگردد. شبیه شخصیت‌های انیمیشنی مورد علاقه کودکان به نظر می‌رسد و در سال ۱۹۹۶ در نمایشگاه خودرویی پاریس به نمایش درآمد.

پژو 207i اتوماتیک

قدیمی بودن خودرو فقط در بخش طراحی آن نیست و هنگام بررسی امکانات رفاهی نیز کاملا قابل مشاهده است. سیستم صوتی، بالابرهای برقی برای شیشه‌های جلو و قفل مرکزی از محدود امکانات رفاهی پژو 405 هستند. موتور ۲ لیتری تی۱۶ با کد ایکس‌یو۱۰ که ۲۲۰ اسب‌بخار(۱۶۴ کیلو وات) قدرت تولید می‌کند.

تارا دنده ای

همچنین پژو در سال‌های ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۰ تأمین موتورهای مسابقات فرمول یک را عهده‌دار شد. در آینده امکان مشاهده قیمت خودروهای پژو در بازار،‌ شرایط فروش و … در نمایشگاه خودرویی ژنو ۲۰۰۰ به نمایش درآمد و به یک موتور ۳ لیتری V6 بنزینی با خروجی ۲۱۰ اسب بخار مجهز شد.

امروزه شرکت پژو از زیرمجموعه‌های گروه استلانتیس محسوب می‌شود[۱] و همچنان به‌عنوان بزرگترین شرکت خودروسازی فرانسه و دومین خودروساز بزرگ اروپا به‌شمار می‌آید. شما می‌توانید با استفاده از بخش خودرو محصولات زومیت و طریق لیست ماشین‌ها و هم از صفحه هر محصول و فشردن کلید مربوط به آن، مقایسه خود را انجام دهید. پژو در نام‌گذاری خودروهای خود از اعداد 3 رقمی استفاده می‌کند، اندازهٔ عدد سمت راست نشانهٔ نسل خودرو است و اندازهٔ عدد سمت چپ دلالت بر سایز خودرو دارد.

باتری اوربیتال پریمیوم ۷۰ آمپر

در آوریل ۲۰۰۶ شرکت، پایان کار کارخانه رایتون خود در کاونتری، بریتانیا را اعلام نمود و این باعث از دست رفتن ۲٫۳۰۰ شغل در کارخانه و ۵٫۰۰۰ شغل خرده‌فروشی شد. امروزه شرکت پژو از زیرمجموعه‌های گروه پی‌اس‌ای (پژو سیتروئن) محسوب می‌شود. کلیه حقوق مادی و معنوی بازارداریم محفوظ می باشد لذا هرگونه کپی برداری از مطالب وب سایت تنها با ذکر منبع بلامانع است.

موتور بخار استفاده شده در این خودرو، سنگین بود و حجم بسیاری را نیز اشغال می‌کرد، همچنین مدت زمان بسیاری برای گرم‌شدن، لازم داشت. پژو یکی از قدیمی‌ترین برندهای تاریخ خودروسازی است که در اواسط قرن نوزدهم شکل گرفت. پژو در سال‌های اول به‌تولید آسیاب فلفل و نمک و قهوه مشغول بود، اما در سال ۱۸۹۶ به‌صنعت خودروسازی وارد شد.