تری، الکتریکی RA Range Energy اکنون واجد شرایط دریافت کوپن 120,000 دلاری از طریق پروژه کوپن تج،ات تمیز خارج از جاده (CORE) کالیفرنیا است.  - ع،: انرژی محدوده

تری، الکتریکی RA Range Energy اکنون واجد شرایط دریافت کوپن 120,000 دلاری از طریق پروژه کوپن تج،ات تمیز خارج از جاده (CORE) کالیفرنیا است.

ع،: انرژی برد


هیئت منابع هوایی کالیفرنیا ارزش تشویقی نقطه فروش تری، برقی 53 فوتی Range Energy را تا 120000 دلار در هر واحد از طریق پروژه کوپن تج،ات خارج از جاده (CORE) به روز کرد. در جولای 2023، Range اولین پلتفرم برقی تری، بود که در CORE پذیرفته شد و در ابتدا، CARB یک انگیزه 80000 دلاری ارائه کرد.

«واجد شرایط شدن برای هسته علی جاویدان، بنیانگذار و مدیر عامل Range، گفت: ثابت کرد که تری،ها در انتقال به برق بسیار مهم هستند و CARB تأثیر م،ی‌داری را که تری،های برقی می‌توانند بر کاهش آلاینده‌های بخش حمل و نقل تجاری داشته باشند، تشخیص می‌دهد. “افزایش ارزش تشویقی پلت فرم تری، ما به میزان 40000 دلار این موقعیت را بیشتر مستحکم می کند و Range را به یک راه حل کوتاه مدت واقعی برای صاحبان ناوگان و اپراتورها تبدیل می کند تا تج،ات آلایندگی صفر را به کار گیرند.”

Range گفت که برقی ، حمل و نقل تجاری را از طریق توسعه تری،های برقی برای بازار بارهای سنگین تسریع می کند. به گفته این شرکت، تری،های برقی آن به هر کامیون دیزلی امروزی متصل می شوند و مسافت پیموده شده با گاز آن را دوبرابر می کنند و در عین حال انتشار NOx را تا 67 درصد کاهش می دهند.

از آنجایی که Range از انعطاف‌پذیری پلتفرم خود برای گنجاندن ظرفیت باتری تا 300 کیلووات ساعت استفاده می‌کند، مقدار کوپن برنامه CORE برای پوشش کامل محصولات Range افزایش یافت.



منبع: https://www.truckinginfo.com/10215253/range-energys-trailer-eligible-for-up-to-120-000-voucher-per-unit