تخلف اصلی سرعت در طول هفته راننده ایمن عملیات


سازمان های اجرایی در کانادا 276 استناد و 112 اخطار را به رانندگان وسایل نقلیه تجاری در هفته عملیات راننده ایمن از 10 تا 16 جولای صادر ،د.

در جریان این رویداد در کانادا 313 وسیله نقلیه تجاری متوقف شد. متداول ترین تخلف سرعت / نقض قو،ن اولیه سرعت / رانندگی بیش از حد سریع برای شرایط بود. در سراسر کانادا و ایالات متحده، بیش از 35000 وسیله نقلیه تجاری با مجموع 26164 اخطار و استناد تحویل داده شد.

خودروی اجرائی در کنار جاده
(ع،: iStock)

سرعت مورد توجه مسابقات برق آسا امسال بود. اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه‌ها می‌گوید سرعت غیرمجاز در بیش از یک چهارم مرگ‌ومیرهای ترافیکی در دهه گذشته نقش داشته است. حمل‌ونقل کانادا به ،ه خود می‌گوید سرعت و رانندگی خیلی سریع در ۲۵.۳ درصد از تصادفات مرگبار در سال ۲۰۲۰ نقش داشته است.

ابتکار هفت روزه توسط اتحاد ایمنی وسایل نقلیه تجاری (CVSA) رهبری می شود. استفاده از کمربند ایمنی در بین رانندگان تجاری 86.1٪ بود، اما عدم بستن کمربند ایمنی دومین رده استناد صادر شده در طول هفته عملیات راننده ایمن بود. رانندگان تجاری 735 استناد برای نقض کمربند ایمنی دریافت ،د.

استفاده از دستگاه دستی/ ارسال پیامک/ رانندگی حواس پرت منجر به 239 نقل قول در بین رانندگان تجاری شد. حمل و نقل کانادا گزارش می دهد که رانندگی حواس پرت یکی از عوامل موثر در 22.3 درصد از تصادفات مرگبار در سال 2020 بوده است.




منبع: https://www.trucknews.com/regulations/s،ding-main-infraction-during-operation-safe-driver-week/1003170948/