در طول رکود حمل و نقل، ،ب سود در تجارت حمل و نقل شما نیاز به نگاهی طول، و سخت به هر بخش از شرکت شما دارد. و ما شرط می بندیم که چیزی که می بینید این است که سیستم های ،ب و کار شما می توانند از تنظیمات دقیق استفاده کنند. چطوری تجارت باربری خود را ساده کنید?

شما ابتدا به سازمان نگاه کنید.

تجارت باربری خود را سازماندهی کنید

برای برخی افراد، سازماندهی طبیعی است.

بعد ما بقیه هستیم.

سازماندهی می تواند ترسناک باشد. استرس زا است و نیاز به برنامه ریزی و زمان دارد. اطلاعات بسیار زیادی برای ردیابی وجود دارد که مقررات ،تی به آن نیاز دارند. اما چگونه همه اینها را مدیریت می کنید؟

با استفاده از یک برنامه نرم افزار مدیریت حمل و نقل (TMS)، کار بسیار ساده تر است. با ایجاد یک بار برنامه ریزی شده با وارد ، جزئیات، یک دیسپاچ ایجاد می شود. تمام اطلاعات مهم در کنار هم نگهداری می شوند و در هر نقطه ای از سفر به راحتی قابل دسترسی هستند.

ELD ها ،ب و کار شما را نیز ساده می کنند!

هنگامی که یک TMS به یک ELD دسترسی مستقیم ندارد، ممکن است در فرآیند وقفه ایجاد شود.

  • آیا راننده تمام جزئیات صحیح و دستورالعمل های تحویل را دریافت خواهد کرد؟
  • آیا BOL من، امضا خواهد شد؟
  • آیا BOL برای صورتحساب به بخش حسابداری بازگردانده می شود؟

این تنها سه مورد از صدها احتمالی است که ممکن است اشتباه پیش برود.

به همین دلیل TruckingOffice PRO و TruckingOffice ELD با هم کار می کنند. این کارآمدترین راه برای ساده ، تجارت باربری شما است. هنگامی که تمام جزئیات در یک فرآیند ساده نگهداری می شوند، احتمال از دست دادن اسناد مهم یا ش،ت در تحویل به موقع کاهش می یابد.

سه مرحله آسان

ما برای مدت طول، گفته ایم که TruckingOffice اداره و مدیریت تجارت باربری شما را آسان می کند. ما می تو،م این را با اطمینان بگوییم زیرا ما سازمان مورد نیاز شما را ایجاد می کنیم. با TruckingOffice PRO و TruckingOffice ELD، کل تجارت حمل و نقل خود را ساده کرده اید. نگران مفقود شدن اسناد، گم شدن رسیدهای سوخت یا تغییر در دستورالعمل های تحویل نباشید زیرا ما به شما کمک می کنیم همه این موارد را مدیریت کنید.

آیا آماده هستید تا تجارت حمل و نقل خود را ساده کنید؟ چون ما اینجا هستیم تا کمک کنیم.



منبع: https://www.truckingoffice.com/blog/streamline-your-trucking-business/