هیچ ، قرار نیست بار را به صورت رایگان حمل کند. هیچ ، توان مالی ندارد. صرفاً هزینه‌های بسیار زیادی وجود دارد، اما به نظر می‌رسد برخی از فرستنده‌ها با پرداخت دیرکرد فاکتور حمل و نقل از ما انتظار دارند.

پرداخت های دیرهنگام فاکتور حمل و نقل از مدت ها قبل یک مسئله واقعی برای کامیون داران اپراتور مستقل بوده است. ما ،ب و کارهای کوچک را با هدف ،ب درآمد راه اندازی می کنیم. وقتی فرستنده‌ها پرداخت را کم می‌کنند یا پرداخت نمی‌کنند، این فقط جیب ما نیست که ضربه می‌زند. این ،ب و کار ما است. خانواده ما هستند این افرادی هستند که به ما کمک می کنند تا شرکت حمل و نقل خود را اداره کنیم.

برای آن دسته از افراد بی‌تحرکی که حقوقشان را کاهش می‌دهند، چون می‌توانند، خوب، ما می‌تو،م انتخاب کنیم که دیگر برای آنها رانندگی نکنیم. اما شاید باید نگاهی به برنامه فاکتور حمل و نقل خودمان بیندازیم تا ببینیم آیا می‌تو،م از پرداخت دیرکرد قبل از شروع آن جلوگیری کنیم.

قبل از اینکه صورتحساب را تهیه کنید، اسناد را به ترتیب دریافت کنید

سال گذشته یک شرکت جدید استخدام کردم تا حیاط مادرم را چمن زنی کند. نه تنها برای من تازگی دارد – آنها به تازگی یک شرکت محوطه سازی قبلی را ،یداری کرده اند. من همیشه حاضرم به یک شرکت جدید فرصت بدهم.

شیوه های صورتحساب آنها به هم ریخته بود. و این خوب بودن در مورد آن است. ماه‌ها طول کشید تا سرانجام بفهمند که چگونه می‌خواهند برای مشتریان خود صورت‌حساب بدهند. هنگامی که آنها بسته نرم افزاری را در جای خود قرار دادند، کارها بسیار روان تر کار می کرد. تا زمستان.

ما از آنها خواستیم که اگر بارش برف انباشته شده بیش از 2 اینچ بود، در زمستان دو مسیر را شخم بزنند. من چندین بار بر اساس پیشنهادهایی که به من ایمیل ،د درخواست قرارداد کردم. ما هرگز قراردادها را نگرفتیم و زمستان 2023 باید ملایم ترین زمستان در تاریخ اوهایو بوده باشد. اما چه ،ی در خیابان من نمک می ریخت؟ و چرا پیاده رو مادرم پاک نمی شد؟ زم، که آوریل شروع شد، ما هنوز صورت حسابی برای برف روبی دریافت نکرده بودیم و زمان ثبت نام برای فصل بعدی چمن زنی فرا رسیده بود.

TruckingOffice ELD از داده های شما محافظت می کند

از تجربه یاد بگیرید

بدون قرارداد؟ هیچ پرداختی تا زم، که تمام کارهایی را که ادعا می ،د انجام داده اند تأیید نکنند. و زم، که آنها به ما گفتند که برای شهروند سالخورده نمک اضافی می‌ریزند و برای هر قطره 65 دلار صورتحساب می‌گیرند – ما به آنها گفتیم که درایو من را نمک زده‌اند، نه مادرم.

نمی دانم چگونه توانستند در تجارت بمانند. شیوه‌های صدور صورت‌حساب آن‌ها را می‌خورد، نه کمکی به آنها.

هنگامی که فاکتور پرداخت دیرکرد دارید، می تو،د چند چیز را برای خود و مشتری خود یاد بگیرید.

1- آیا فرآیندهای شما برای شما کار می کند؟

    به دست آوردن تمام اسناد – امضاهای روی BOL، رسیدهای سوخت، رسید عوارض، هر آنچه که انتظار دارید بازپرداخت شود – با هم برای صورتحساب، کار شماره 1 قبل از پرداخت صورت حساب است. برخی از شرکت های حمل و نقل هنوز از روش پاکت استفاده می کنند. راننده را با یک پاکت حاوی اطلاعات مسیریابی و ارسال به بیرون بفرستید و صورتحساب های سوخت خیس را که در گودال ها افتاده است جمع آوری کنید یا منتظر بم،د تا هزینه EZ P، در VISA نشان داده شود. دقیقا کارآمد نیست آن BOL از دست رفته می تواند کل پرداخت شما را از بین ببرد.

    کارهای اداری را سازماندهی کنید – بله، می دانم، من برای گروه کر موعظه می کنم. اما می د،د چه چیزی آن را بهتر می کند؟ با استفاده از یک بسته نرم افزاری، به شما امکان می دهد از آن BOL ع، بگیرید یا روی تبلت امضا جمع آوری کنید. سیستمی که مسیرها را می شناسد، و سیستمی که مایل ها را در هر ایالت ردیابی می کند تا مطمئن شود که هر مایل به درستی صورتحساب (و پرداخت IFTA و IRP) به پنی است.

    2. آیا صورتحساب های شما به جایی می رسد که باید بروند؟

    اطمینان از اینکه آدرس صورت‌حساب درستی دارید یک مشکل رایج است. برای برخی از شرکت های بزرگ، آدرس صورتحساب با آدرس تحویل ی،ان نیست. علاوه بر این، ممکن است با یک کارگزار سروکار داشته باشید. آنها سیستم های خود را دارند و اگر صورت حساب شما یک حرف اشتباه در آدرس ایمیل داشته باشد، دریافت آن به شخص من، غیرممکن است.

    جزئیات را به درستی دریافت کنید – درست از آغاز. وقتی کار حل شد، وارد ، داده‌ها در یک برنامه نرم‌افزار مدیریت حمل‌ونقل رایانه‌ای، همه آن جزئیات را در جای خود حفظ می‌کند – از جمله تفاوت‌های بین آدرس تحویل و آدرس صورت‌حساب. اگر از یک نرم افزار حمل و نقل و یک ELD استفاده می کنید که به هم مرتبط هستند، این جزئیات به راحتی بررسی و در صورت ،وم به روز می شوند.

    گزارش‌های پرداخت‌های دیرهنگام فاکتور حمل و نقل

    بیایید با آن روبرو شویم، زم، که یک صورتحساب ارسال می شود، گاهی اوقات به خاطر سپردن آن دشوار است. از دست دادن فاکتور پرداخت نشده آسان است. اگر سیستم خوبی برای بررسی پرداخت‌های دریافتی نداشته باشید، هرگز نمی‌د،د چه ،ی پرداخت را پرداخت نکرده است – زم، که پول برای پرداخت IFTA یا قبض بیمه‌تان تمام شود.

    ردیابی پرداخت های دیرکرد سرگرم کننده نیست، اما باید انجام شود.

    با TruckingOffice PRO، این کار آسان است. گزارشی وجود دارد که فاکتورهای پرداخت نشده را نشان می دهد. آن دکمه را فشار دهید و تصویر واضحی از اینکه چه ،ی و چقدر به شما بدهکار است، خواهید داشت. گاهی اوقات به سادگی ارسال فاکتور دیگر است. زمان های دیگر، نه چندان. اما حداقل شما در بالای آن هستید. شما می د،د که برای پرداخت دیرهنگام فاکتور حمل و نقل با چه ،ی باید پیگیری کنید.

    TruckingOffice ELD مورد تایید FMCSA است

    TruckingOffice PRO و TruckingOffice ELD

    استفاده از یک سیستم یکپارچه به اپراتور مالک مستقل این امکان را می دهد که از مزایای مشابهی برخوردار باشد که شرکت های بزرگ حمل و نقل در راه حل های نرم افزاری گران قیمت دارند. TruckingOffice بهترین گزینه ها را برای کامیونداران انفرادی ارائه می دهد. ما یک نرم افزار مدیریت حمل و نقل مقرون به صرفه داریم که همه چیز را مدیریت می کند. TruckingOffice PRO با کمک به شما در انجام بهتر و سریع‌تر وظایف، زندگی شما را آسان‌تر و مدیریت ،ب‌وکارتان را روان‌تر می‌کند:

    در ،یب با TruckingOffice ELD، همه چیزهایی را که برای ایجاد یک تجارت باربری موفق نیاز دارید – حتی از کابین کامیون خود – در اختیار دارید.

    امروز با ما تماس بگیرید برای یادگیری نحوه پرداخت فاکتورهای دیرکرد حمل و نقل با TruckingOffice PRO!



منبع: https://www.truckingoffice.com/blog/late-trucking-invoice-payments/