به روز رسانی بازار: بازار حمل و نقل درخت کریسمس به حالت عادی بازگشت – DAT Freight & Analytics


برخلاف کمبود درخت کریسمس طبیعی و مصنوعی در فصل گذشته، منابع امسال خوب به نظر می رسند و مصرف کنندگان آمریکایی قصد دارند خانه های خود را برای کریسمس اوایل امسال تزئین کنند. با توجه به الف تحقیق ویکفیلد نظر سنجی از 1000 آمریکایی، 79 درصد از شرکت کنندگان موافق بودند که هر چه زودتر برای کریسمس تزئین کنند، روحیه تعطیلات بیشتری را تجربه می کنند.

این زمان در سال گذشته، انجمن درخت کریسمس آمریکا (ACTA) کمبود درخت مصنوعی را به دلیل تاخیر در واردات در حمل و نقل و ساخت کانتینر از آسیا (77 درصد از چین) پیش بینی کرد. در اوج واردات درختان تقلبی در اکتبر سال گذشته، بسیاری از 530000 کانتینر حمل و نقل در 75 کشتی کانتینری که منتظر تخلیه در سواحل لس آنجلس بودند، با تاخیر مواجه شدند. سریع به جلو تا 2022، و با توجه به بورس دریایی، هیچ کشتی کانتینری در این هفته منتظر تخلیه نبود.

مصرف کنندگان آمریکایی در اوایل این فصل وارد کریسمس می شوند

به گفته جامی وارنر، مدیر اجرایی ACTA، “هیچ وقت زمان بدی برای بیرون کشیدن تزئینات کریسمس یا چیدن درخت کریسمس وجود ندارد، اما اگر مصرف کنندگان هنوز شروع نکرده اند، اکنون زمان آن است. سال گذشته، 94 میلیون خانواده آمریکایی درخت کریسمس را به نمایش گذاشتند. می‌تو،م انتظار تقاضای بسیار مشابهی را برای فصل 2022 داشته باشیم. بسیاری از مردم تصمیم گرفته اند زودتر برای درختان خود ،ید کنند.”

چه زم، فصل اوج حمل و نقل برای کامیون های باربری رخ می دهد؟

اوج حمل و نقل معمولاً در هفته منتهی به روز شکرگزاری رخ می دهد و تا دسامبر ادامه دارد. را درخت کریسمس کنگره آمریکا نشان دهنده شروع فصل حمل و نقل است، با درخت امسال که مسافت 350 مایلی از جنگل های ملی در کارولینای شمالی را از 5 نوامبر آغاز می کند. تقریباً در همان زمان، درختان کاج برای ساخت تزئینات تعطیلات حمل می شوند.

فصل حمل و نقل منظم در شمال غربی اقیانوس آرام (PNW)، جایی که بیشتر درختان تولید می‌شوند، با درخت‌های کریسمس به مقصد هاوایی که در کانتینرها در هفته اول نوامبر بارگیری می‌شوند، آغاز می‌شود و پس از آن درختان برای غرب میانه و ساحل شرقی قرار می‌گیرند. هفته قبل از روز شکرگزاری شلوغ ترین زمان سال است که بیشتر بارها به تگزاس، کالیفرنیا و سایر ایالت های غربی منتقل می شوند.

به گفته انجمن درخت کریسمس شمال غربی اقیانوس آرام، شش شهرستان های اورگان و کارولینای شمالی کمی بیش از نیمی از 25 تا 30 میلیون درخت برداشت شده در سراسر کشور را تشکیل می دهند. اورگان رهبر بازار در تولید است، با 92٪ از درختان صادر شده از منطقه، عمدتا به کالیفرنیا. برداشت درخت کریسمس مصادف است با فصل اوج محصولات پاییزی در شمال غربی اقیانوس آرام، از جمله سیب زمینی، پیاز، گلابی، و سیب، که منجر به افزایش ظرفیت و نرخ در بازارهای بحر،، از جمله اورگان و کارولینای شمالی می شود. .

داور، ون خشک، یا تخت؟

برای شرکت‌های حمل‌ونقل و کارگزاران، فصل حمل‌ونقل کوتاهی است که مشخصه آن مکان‌های بارگیری از راه دور شامل هلیکوپترها، تری،های تخصصی، و حمل‌ونقل شهری با چند قطره است – که آسان‌ترین حمل‌ونقل نیست. بارهای کوتاه‌تر از واشنگتن و اورگان به کالیفرنیا می‌توانند با یک ون خشک بروند، اما هر چیزی که به سمت غرب میانه یا ساحل شرقی می‌رود، برای محافظت از درختان در برابر گرما و یخ زدگی نیاز به کشتی‌ر، دارد. بیشتر مشتریان می خواهند یخ روی درختان دمیده شود تا آنها را سرد نگه دارد و از خشک شدن آنها جلوگیری کند، اگرچه برخی از مشتریان فقط ون های خشک را حتی در چنین سفر طول، می خواهند. آنها بر این باورند که هوای واحد ریفر درختان را خشک می کند و کانال جریان هوا تعداد درخت، را که در تری، قرار می گیرند محدود می کند.

برای کامیون داران، حمل درختان کریسمس چیزی برای جشن گرفتن نیست.

DAT Freight & Analytics با چندین راننده در حال حمل درختان از اقیانوس آرام کانادا صحبت کرد. تری،های رها شده در مزارع درختی برای پیش بارگیری را می توان در 24-36 ساعت بارگیری کرد، اما تخلیه 800 درخت می تواند دو تا سه روز طول بکشد. به گفته بابی مک‌دونالد، مالک-اپراتور K&S Trucking در سیدنی، نوا اسکوشیا، «این همه بستگی به تعداد افرادی دارد که برای تخلیه بار در آنجا هستند. درختان ا،راً کف بار هستند، بنابراین باید با دست بارگیری و تخلیه شوند. تخلیه 400 درخت ممکن است 3 تا 4 ساعت طول بکشد، اما اینجا در نیوجرسی، تخلیه 428 درخت در این هفته فقط یک ساعت طول کشید. انداختن 11 کارگر روی بار مطمئناً تفاوت ایجاد کرد.

بسیاری از بارها شامل ریزش های متعدد در فروشگاه های ،ده فروشی کوچک، غرفه های مزرعه و پارکینگ می شوند، و این جنبه زمان بر حمل درختان کریسمس است. برای بارهای حمل و نقل منطقه ای از اورگان به کالیفرنیا یا نوا اسکوشیا تا نیوجرسی، کمتر به نرخ هر مایل و بیشتر مربوط به تعداد روزهایی است که یک کامیون و تری، زیر بار هستند. در بسیاری از موارد، این به راحتی می تواند چهار روز و تا شش روز برای بارهای چند قطره باشد. علاوه بر این، شیره و سوزن کاج برای مق، با آن دارید.


منبع: https://www.dat.com/blog/market-update-the-christmas-tree-،pping-market-returns-to-normal