ا،ل حمل و نقل نفت و بیگ رود

حمل و نقل نفت ا،ل ، مستقر در لمونت، ایلینوی، در حمل و نقل نفت تخصص دارد. این شرکت با 24 کامیون و 50 راننده خدمات تحویل سوخت 24/7 را به شرکت های عمده فروشی و ایستگاه های فردی واقع در شش شهرستان در منطقه شیکاگو ارائه می دهد. درایورهای ا،ل همچنین محصول اتانول را از ایندیانا، آیووا و ویسکانسین به بازار شیکاگو بازمی‌گردانند. ا،ل که در سال 2000 توسط کوین و جولی بولمان تأسیس شد، از همان روزهای اولیه خود متعهد به مسئولیت اجتماعی شرکتی با استراتژی مبتنی بر ارزش اصلی و اخلاق بوده است.

به ،وان بخشی از این استراتژی، این شرکت به خود می بالد که یک “ناوگان سبز” است که به شیوه ای مسئولانه از نظر زیست محیطی عمل می کند تا کمترین ردپای کربن را در جوامعی که به آنها خدمت می کنند، به جا بگذارد. برای تلاش های خود، Excel Petroleum Transport گواهینامه SmartWay آژانس حفاظت از محیط زیست را به دست آورده است. EPA برنامه‌های SmartWay را به ،وان «بهبود قابل‌توجه و قابل اندازه‌گیری کیفیت هوا و/یا گازهای گلخانه‌ای و در عین حال حفظ یا بهبود سطوح فعلی سایر انتشارات و/یا آلاینده‌ها» توصیف می‌کند.

ا،ل پترولیوم بزرگ

وسایل نقلیه پیشرفته

کوین بولمان، رئیس حمل و نقل نفت ا،ل، می‌گوید: «همه وسایل نقلیه‌ای که ما کار می‌کنیم مدرن هستند و از ابتدا مطابق با آ،ین استانداردهای آلایندگی ساخته شده‌اند. “در ساخت ناوگان خود، ما به طور گسترده با کارشناسان صنعت، مدیران ناوگان از سراسر کشور و همچنین سازندگان قطعات مشورت کردیم تا بهترین تج،ات موجود در بازار را در اختیار رانندگان خود قرار دهیم. به ،وان مثال، در اقدامی برای بهبود مصرف سوخت، سیستمی را اجرا کردیم که در آن در صورت خالی بودن تری،، محور جلو بالا می‌آید.

این امر مقاومت غلتشی کمتری ایجاد می‌کند، مقاومت ،تیک کمتری ایجاد می‌کند، منجر به عوارض کمتری می‌شود (زیرا محور بالاتر سنسورها را فعال نمی‌کند) و مصرف سوخت را بهبود می‌بخشد. ما توانستیم ناوگان خود را از 5.4 به 7.9 کاهش دهیم. این یک پیشرفت باورن،ی 31.5 درصدی است. Bulmann همچنین ایمنی راننده و رفاه شخصی را به ،وان سنگ بنای استراتژی مسئولیت اجتماعی شرکتی می داند.

این شرکت علاوه بر ارائه جدیدترین خودروهای کم مصرف به رانندگان خود، فناوری‌های پیشرفته ایمنی دیگری را نیز پیاده‌سازی کرده است و هر یک از خودروهای خود را به LifeGuard RollTek مجهز کرده است که حفاظت از کیسه هوای جانبی را با جدیدترین فناوری کمربند ایمنی ،یب می‌کند. سایر فناوری های ایمنی که توسط این شرکت پیاده سازی شده اند عبارتند از Goodyear Dura Seal Technology برای آب بندی فورا سوراخ های ،تیک. ترمزهای دیسکی بادی Bendix که 67 درصد فاصله توقف کوتاه‌تری را ارائه می‌کنند. کنترل پایداری رول در کامیون و تری، برای جلوگیری از واژگونی. و کنترل پایداری پیشرفته برای جلوگیری از چاقو شدن جک. آموزش ایمنی این شرکت 2400% از ا،امات FMCSA فراتر می رود.

در صنعتی که مالکان و اپراتورها به طور روزانه با مسائل مربوط به جذب و حفظ راننده مبارزه می کنند، ا،ل برای قدرد، از کارمندان خود با فرصتی سریع از زمان مرخصی، به رانندگان اجازه می دهد تا حدا،ر یک ماه مرخصی ،ب کنند تا زمان با کیفیتی را با خود سپری کنند. خانواده ها.

با مشارکت با BigRoad، ایمنی و رعایت را در اولویت قرار دهید

ا،ل در سال 2013، پس از اینکه کوین شروع به جستجو در اینترنت برای یافتن یک برنامه ثبت الکترونیکی. بعد از یک آزمایشی برنامه رایگان BigRoad Web ا،ل با زیرمجموعه ای از درایورهای خود، از طریق شریک انجمن BigRoad، به ،وان مشتری ثبت نام کرد انجمن ملی شرکت های حمل و نقل کوچک (NASTC).


ما متوجه شدیم که این فقط در مورد ایمنی در صنعت ما نیست. جیسون لوری، مدیر ایمنی حمل و نقل نفت ا،ل، می گوید: «این موضوع همچنین مربوط به انطباق است. لاگ های الکترونیکی پیشرفته ترین فناوری را در اختیار رانندگان ما قرار می دهند و همه را در مسیر مستقیم نگه می دارد. این برای رانندگان ما خوب است و برای تجارت ما خوب است. تمام اطلاعات ما مربوط به ساعات خدمات (HOS) به طور دقیق ضبط شده است. اگر شما قانونی و مطابق با آن هستید، BigRoad از شما حمایت می کند.


کوین توضیح می دهد که BigRoad به ا،ل کمک کرده تا با مشتریان خود ارتباط برقرار کند. دقت در تجارت حمل و نقل سوخت اهمیت دارد. بنابراین ما تری،های خود را به یک سنسور پایین مجهز کرده‌ایم که تأیید می‌کند تری، در زمان تحویل کاملاً با سوخت پر شده است. هنگامی که راننده به مقصد مشتری می رسد، گوشی هوشمند خود را با برنامه BigRoad بیرون می آورد و ع،ی از بارنامه به همراه تصویری از تری، کاملاً بارگیری شده می گیرد – که نشان می دهد حسگرها داغ هستند. او پس از زایمان نیز همین کار را انجام می دهد. اگر اصلاً سؤالی در مورد تحویل وجود دارد، ما یک دنباله کامل ،ده نان داریم که به صاحب یک شرکت عمده‌فروشی و/یا صاحب یک جایگاه مستقل تأیید می‌کند که کمبود سوخت نداشته است و کار راننده کامل است.»

خلاص شدن از سیاهههای کاغذی

BigRoad همچنین یک مسیر کاغذ الکترونیکی حیاتی را فراهم می‌کند که از رانندگان Excel در هنگام رانندگی محافظت می‌کند و به ساده‌سازی بازرسی‌های DOT کمک می‌کند. جیسون می‌گوید: «اگر یکی از رانندگان ما درگیر حادثه‌ای باشد، می‌تواند از BigRoad برای گرفتن ع، از آسیب استفاده کند، و این اطلاعات کاملاً مستند است و زمان با مکان GPS وسیله نقلیه مهر می‌شود.» در یک گفتگوی بعدی با سرباز ،تی پس از بازرسی DOT، جیسون توسط افسر در مورد لاگ های الکترونیکی BigRoad تعریف شد. او به من گفت که همه چیز به قدری خوب چیده شده است، دلیلی وجود ندارد که با مرور کتاب لاگ پیش برویم.

کوین یکی از طرفداران پر و پا قرص حمل و نقل با گوشی هوشمند است. این زیبایی یک گوشی هوشمند است. برنامه ها واقعا قدرتمند هستند و راننده پیشرفته ترین فناوری موجود را در دست یا در جیب خود دارد. ما به یک سیستم سخت افزاری در کامیون وابسته نیستیم. تج،ات روی داشبورد پیچ ​​نشده است.»

او همچنین از طرفداران BigRoad است. استفاده از لاگ های الکترونیکی BigRoad بسیار ساده است، به طوری که در دسترس هستند، ما درایورهای خود را پس زدیم. من از هر مالک / اپراتور می خواهم که دریغ نکند. واقعاً می تواند تجارت شما را متحول کند.»

منبع: https://bigroad.com/case-study/excel-petrolum-transport/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=excel-petrolum-transport