باطری ماشین چری باتری مناسب چری باطری چری باطری مارکت-دیزل کاران

دارای طراحی منحصربفرد با حسی شیک و پویا با شخصیتی متمایز که منحصر به مجموعه خودروهای تیگو است. دارای تهویه مطبوع، دارای پریز برق لوازم جانبی، دارای جلو پنجره برقی، چراغ هشداردهنده سوخت کم، دارای صندلی عقب تاشو و صندلی ها قابل تنظیم هستند. چری همچنین با تاسیس یک شرکت جوینت ونچر با هولدینگ کنون، خودروهای لوکسی با برند کوروش نیز به تولید می‌رساند. با ورود به این صفحه و کلیک روی مدل خودرو موردنظر، می‌توانید از میزان افت قیمت آن مطلع شوید. اگر قصد روشن کردن ماشین چری را بر ای بیش از دو هفته ندارید حتما سر باطری منفی را از باطری جدا کنید تا باعث تخلیه باطری نشود.

ماشین چری به صورت فابریک سیستم ضد سرقت دارد ولی اگر قصد نصب دزدگیر بر روی چری را دارید حتما از دزدگیر فابریک این خودرو با سوکت فابریک استفاده کنید تا باعث ایجاد اشکال در کامپیوتر ماشین نشود. هنگامی که ماشین چری خاموش است به هیچ عنوان ضبط و یا سیستم صوتی ماشین را روشن نکنید این کار باعث کاهش عمر باطری میشود. اگر ماشین چری به علت ضعیف شدن باطری استارت نمیزند فقط با روش باطری کمکی هم آمپر ماشین را روشن کنید. اگر قصد خرید باطری ایرانی بر ای ماشبن چری را دارید میتوانید از باطری پروتن و یا باطری سپاهان استفاده کنید این باطریها هم گارانتی خوبی دارند و هم از کیفیت مناسبی برخوردارند.

ار محصولات چری در این سال‌های می‌توان به نمونه‌هایی مانند چری A15 (سدان شهری بر پایه نسل دوم فولکس‌واگن گلف) که با نام کووین نیز شناخته می‌شد، چری ایستر (Easter بر پایه شورولت اپیکا یا توسکا)، QQ6 و QQ اشاره کرد. در اواخر دهه اول هزاره سوم، چری نیز مانند سایر خودروسازان چینی به منظور بهبود کیفیت، انتقال فناوری و حضور در بازارهای جهانی تغییر رویه داده و به همین منظور، مذاکراتی را با خودروسازان مطرح جهانی مجله خبری خودرو آغاز نمود. نخستین طرف مذاکره چری، گروه خودروسازی فیات کرایسلر (هشتمین تولیدکننده بزرگ خودروی جهان اکنون و مالک برندهای آلفارومئو، کرایسلر، فیات، دوج، مازراتی، جیپ و رم) بود. نخستین محصول این همکاری هاچ بک فوق کوچک A1 بود که بهره‌گیری از امکانات مدرن و مصرف سوخت پایین، توانایی عبور از استاندارهای پایه کشورهای اروپایی و آمریکایی را داشت. این قرارداد در سال ۲۰۰۸ و در پی توافق فیات کرایسلر با نیسان لغو شد.

  • اگر قصد خرید باطری ایرانی بر ای ماشبن چری را دارید میتوانید از باطری پروتن و یا باطری سپاهان استفاده کنید این باطریها هم گارانتی خوبی دارند و هم از کیفیت مناسبی برخوردارند.
  • با ورود به صفحه قیمت چری و کلیک روی مدل خودرو موردنظر، می‌توانید نمودار نوسانات قیمت‎ بازار آن را مشاهده کنید.
  • چری همچنین با تاسیس یک شرکت جوینت ونچر با هولدینگ کنون، خودروهای لوکسی با برند کوروش نیز به تولید می‌رساند.
  • درنتیجه وقتی صحبت از چنین بازار غیرقابل پیش‌بینی می‌شود، جای خالی مرجعی که بتوان قیمت ماشین‌های چری را به‌صورت لحظه‌ای مشاهده کرد، خالی است.
  • محصولات اصلی چری عبارتند از اتومبیل های سواری، مینی ون و SUV ها، خودروهای سواری با برند چری و وسایل نقلیه تجاری با نام تجاری Karry به فروش می رسند، چری از سال 2003 همواره برترین صادر کننده خودرو چین بوده است.

پیشرانه چری آریزو ۵ توربو نیرویی برابر با ۱۴۷ اسب بخار قدرت و ۲۱۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند که توسط جعبه دنده ۷ سرعته CVT اتوماتیک روانه چرخ‌های جلو خواهد شد. اما پس از تغییر رویه که در بخش همکاری‌های خارجی تاریخچه شرکت چری به آن اشاره شد، محصولات نسل جدید آن نیز وارد ایران شدند. البته قیمت این خودروها در ایران و چین بسیار متفاوت بوده که این میزان علاقه مدیران صنعت خودروی ایران به سوددهی همتایان چینی را خواهد رساند.

چری تیگو 5

شرکت چری نخستین بار در سال ۲۰۰۵ میلادی از خودروی کراس‌اوور و ارزان‌قیمت خود به نام تیگو رونمایی کرد که در سال ۲۰۱۰ میلادی و پس از یک فیس لیفت به چری تیگو ۳ تغییر نام داد. شرکت چری یک شرکت تحت کنترل حکومت کمونیستی چین بوده که فعالیت خود را از اوایل هزار سوم میلادی آغاز نمود. از نخستین محصولات این شرکت می‌توان به نمونه‌هایی مانند فنگ یون اشاره کرد که با به‌کارگیری شاسی سیات ساخته‌شده بود. این شرکت که ساخت نمونه‌های فوق‌العاده ارزان قیمت را سرلوحه کار خود قرار داده بود، با صادرات نمونه‌های تولیدی به کشورهای فقیر و با اقتصاد مشابه چین مانند سوریه ، دایره فعالیت خود را به خارج از مرزهای چین گسترش داد. این شرکت در سال ۲۰۰۵ نخستین خط تولید خارج از کشور خود را در کشور روسیه افتتاح نمود.

چری تیگو5-چری نام یکی از برندهای معروف خودروسازی چین است و چری تیگو نام شاسی بلندهای این کمپانی معروف است که در ایران چری تیگو 5 توسط مدیران خودرو عرضه می شود. چری تیگو 5 اولین بار در سال 2013 معرفی شد و از سال 2015 فیس لیفت آن تولید شد. موتور چری تیگو 5 یک موتور 1971 لیتری است که حداکثر 139 اسب بخار تولید می کند ادامه مطلب… از سال 1400 برخی از محصولات این شرکت مانند آریزو ۶ پرو با نام فونیکس وارد کشور شدند. این کمپانی در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۱۸ از خودرویی به نام آریزو GX رونمایی کرد که در ایران با نام آریزو ۶ شناخته می‌شود.

خودروی چری Tiggo 5 Luxury Sport اتوماتیک سال 2016

کوروس که خود نیز یک خودروساز چینی به حساب می‌آمد، تولید نمونه‌های سواری با کیفیت مناسب و با به‌کارگیری قطعات شرکت‌های خارجی را برعهده داشت. ۵۰ درصد سهم کوروس نیز در اختیار هلدینگ کنون قرار داشت که مقر اصلی آن در سنگاپور واقع شده. این نخستین همکاری مشترک در تاریخچه شرکت چری به حساب می‌آمد که تاکنون نیز ادامه داشته‌است.

این خودرو مدتی پس از شروع عرضه در چین به لیست تولیدات شرکت مدیران خودرو راه پیدا کرد و توانست خیلی زود جایگاه خود را میان شاسی بلندهای حاضر در بازار ایران پیدا کند. چری تیگو ۷ نیروی خود را از یک پیشرانه چهار سیلندر توربو شارژ مشترک با آریزو ۵ توربو دریافت می‌کند. توان خروجی و گشتاور حاصل از این پیشرانه همانطور که اشاره شد معادل ۱۴۷ اسب‌بخار و ۲۱۰ نیوتن‌متر است که توسط یک جعبه دنده ۶ سرعته دو کلاچه به سوی چرخ‌های جلو ارسال می‌شود.

چری،تیگو 5 اسپرت،لاکچری مدل 95

یکی دیگر از مقاطع حساس در تاریخچه شرکت چری قرارداد همکاری آن با شرکت تاتا موتورز هندوستان بود. تاتا موتور که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خودرو از لحاظ شمار در جهان به‌شمار می‌آید، مالکیت برندهای انگلیسی لندروور و جاگوار را در اختیار داشت و توانایی‌های فنی چری را به طرح قابل ملاحظه‌ای افزایش داد. در این دهه از فعالیت شرکت چری و با تزریق فناوری‌های خارجی، کیفیت محصولات این خودروساز بهبود بسیاری پبدا کرده و تولیدات آن توان رقابت با محصولات پایه و متوسط آسیایی را پیدا کردند.