بازی ماشین بازی پژو 405 دانلود کافه بازار

بدینوسیله شرکت سپند خودرو اعلام مینماید که تنها شعب و آدرس های اعلامی در این سایت ، شعب قانونی سپند خودرو بوده و این شرکت هرگونه ارتباط و تعهد در قبال سایر شرکتها در زمینه فروش مدت دار و تحویل غیر فوری را تکذیب مینماید. با ورود به این صفحه و کلیک روی مدل خودرو موردنظر، می‌توانید از میزان افت قیمت آن مطلع شوید. موتور دیزلی ۱٫۹ لیتری (۵۲ کیلوواتی) که ۴٬۶۰۰ نیوتن متر گشتاور را تولید می‌کند. نخستین نشان‌واره پژو که در آن از طرح شیر استفاده شده بود، برای تیغه اره‌ها و وسایل فولادی این شرکت، طراحی شد. در سال ۱۸۵۰ برای نخستین بار، لوگوی شیر برای شرکت برادران پژو دیده شد.

  • بیش از دو دهه از ورود پژو پارس به بازار ایران می‌گذرد و همچنان یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های خرید خودرو برای مشتریانی است که بودجه‌های خیلی بالایی ندارند و به دنبال یک سدان جادار می‌گردند.
  • الزامی برای خرید بیمه بدنه وجود ندارد ولی در صورت تمایل می توانید از تخفیف ۷۰ درصدی بیمه بدنه با معرفی‌نامه سپندخودرو استفاده نمایید.
  • طبقه اعلام شرکت تولید کننده، پژو 405 با وزن 1100 کیلوگرمی خود به 11 ثانیه نیاز داشته تا از شتاب صفر به صد برسد.
  • موتور ۱.۶ لیتری توربو با خروجی ۲۱۸ اسب‌بخار و محرک چرخ‌های جلو از شاخصه‌های این کانسپت پژو هستند.

پژو در دوران مدرن، ماشین های شهری و کوچک، اقتصادی، اسپرت، برقی، لوکس و تجاری تولید می‌کند و یکی از اعضای اصلی گروه خودروسازی PSA است. در اوایل دهه هفتاد پژو ۴۰۵ به دلیل ظاهر زیبا و مدرن در آن زمان و قدرت مناسبی که داشت مورد توجه قرار گرفت این خودرو به دلیل داشتن فضای زیاد و قدرت مناسب مورد توجه قاچاقچیان قرار گرفته و محبوبیت زیادی در بین آنها به دست اورده است. خودروهای سیتروئن بی ایکس،پژو روآ،پژو آردی،وانت اریسان،پژو پارس،پژو پارسELX،سمند،سمند سورن، سورن توربو،دنا،دناپلاس،دناپلاس توربو و از بتلفرم این خودرو استفاده کرده اند.

قیمت روز محصولات ایران خودرو 1401/09/14

پژو 405 ساخت کشور فرانسه، نسل پنجم از سری چهار (سدان متوسط) شرکت پژو است که در سال ۱۹۸۷ تولید آن شروع و در سال ۱۹۹۶ در اروپا تولید آن پایان یافت. این خودرو توسط تیم طراحی اتومبیل پینینفارینای ایتالیا طراحی شد که در سال ۱۹۸۸، دقیقاً یک سال پس از تولیدش، برنده بهترین خودروی اروپا شد. موتور ۱.۶ لیتری توربو با خروجی ۲۱۸ اسب‌بخار و محرک چرخ‌های جلو از شاخصه‌های این کانسپت پژو هستند. رودستری با موتور بنزینی ۱۷۰ اسب‌بخاری و جعبه دنده ۶ سرعته دستی که در نمایشگاه خودرویی ۲۰۰۵ فرانکفورت به نمایش درآمد. این کوپه کوچک با موتور متوسط جوابی برای چهار صندلی‌های اسپورت در این کمپانی محسوب می‌شد.

این رودستر کوچک به گونه‌ای طراحی شد تا به سرنشین احساس سوار شدن به یک موتور سیکلت را القاء کند. یک اتومبیل زیبای ۳۰۰ اسب‌بخاری با ویژگی‌های خودرانی که به صورت هیبریدی ارائه خواهد شد. یک هاچبک داغ ۵۰۰ اسب‌بخاری، کوپه سوپر با موتور v12 یا کراس هیبریدی با محرک حرکت چهار چرخ با قدرتی بیش از یک بی‌ام‌و M3 از دیگر مانورهای این خودروسازی به شمار می‌آید. ماشین های جدید پژو قطعا انقلابی در عرصه خودروسازی خواهد بود هاچبک داغ ۵۰۰ اسب‌بخاری، کوپه سوپر با موتور v12 یا کراس هیبریدی با محرک حرکت چهار چرخ با قدرتی بیش از یک بی‌ام‌و M3 از دیگر مانورهای این خودروسازی به شمار می‌آید. رانا به معنی رونده نام سومین خودروی ملی است که اولین تیپ آن بر اساس پژو 206 اس دی با نام رانا EL در ایران خودرو تولید شد و اکنون فقط تیپ دو این خودرو با نام رانا LX تولید می شود. شرکت سپند خودرو آریا که در سال ۱۳۸۶ و با شماره ثبت ۴۴۶۳۰۶ تاسیس شده است معتبرترین و موفق ترین شرکت در حوزه فروش خودرو در ایران می باشد.

مدل جدید سال ۱۹۲۹، پژو ۲۰۱ ارزان‌ترین خودرو در بازار فرانسه و مدلی بود که علامت تجاری پژو را دارا بود. مدت بسیاری از این شکوفایی پژو نگذشته بود، که در دهه ۱۹۳۰ میلادی دوران رکود اقتصادی آغاز شد. میان سال‌های ۱۹۱۴ تا ۱۹۱۸ با شعله‌ور شدن جنگ جهانی اول در اروپا، پژو به تولید خودروهای نظامی گوناگون، که از دوچرخه تا تانک‌های بزرگ را شامل می‌شد، پرداخت. در سال‌های پس از جنگ جهانی اول، خودرو به وسیله لازمی برای همه مبدل شد و دیگر یک وسیله تشریفاتی ویژه قشر مرفه نبود. آرمان به زودی به صنعت خودروسازی علاقه‌مند شد و با مباحثه با افرادی نظیر گوتلیب دایملر به امکان انجام آن اطمینان پیدا کرد و نخستین خودرو پژو در سال ۱۸۸۹ تنها با چهار نمونه ساخته شد.

حداقل سال تولید

البته پژو 405 SLX فیس‌لیفتی از این اتومبیل است که ظاهر مدرن‌تری دارد. طراحی سپر و گرافیک داخلی چراغ‌ها تغییر کرده و مه‌شکن به سپر جلو اضافه شده است. پژو در نام‌گذاری مدل‌هایش، سبک خاصی دارد و از فرمول X0Y استفاده می‌کند. X برای نشان دادن اندازه خودرو و Y برای سال تولید خودرو، بکار می‌رود؛ یعنی هرچه رقم، بالاتر باشد، مدل خودرو، جدیدتر است. در نتیجه بر پایه این فرمول، پژو ۵۰۸، بزرگتر و جدیدتر از پژو ۲۰۸ می‌باشد.

این خودرو فرانسوی جادار با بدنه‌ای محکم، سریع میان مشتریان ایرانی محبوب و پرفروش شد. از سال 1373 نیز شرکت ساپکو قطعات پژو 405 را بومی‌ساز و تا سال 1377 بیش از نیمی از قطعات این خودرو را تامین کرد. حالا که با ویژگی‌های پژو 405 ایران خودرو آشنا شدید، وقت آن است که کمی راجع به بیمه این خودرو صحبت کنیم. همانطور که می‌دانید بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه از واجبات خودرویی است که بیمه شخص ثالث اجباری و بیمه بدنه اختیاری است.

جدیدترین خودروهای پژو در جهان + تصاویر

احتمالا اولین چیزی که بسیاری از جوانان بعد از دیدن پژو 405 به ذهنشان می‌رسد این است که 405 مناسب پدرها یا حتی پدربزرگ‌ها است. واقعیت هم دور از این نیست، پژو 405 با ظرافت کمی طراحی شده و سادگی و تخت بودن اجزای مختلف آن، هیچ جذابیت برای قشر جوان ندارد. زمان نگاه کردن به چهار طرف پژو 405، به راحتی می‌توان به سادگی بیش از حد آن پی برد. برای نمای کناری و درهای آن هیچ حجم‌دهی و انحنایی در نظر گرفته نشده است.

سپس در واپسین تغییر، نشان پژو در اوایل سال ۲۰۲۱ دوباره تغییر یافت و به‌صورت شیر نیم‌رخ درآمد. در زمان بحران مالی، فروش شرکت بسیار کاهش یافت، اما شرکت توانست نجات پیدا کند. در سال ۱۹۳۳ این شرکت مدل پژو ۴۰۲ را روانه بازار کرد که نخستین مدلی بود که سقف آن قابلیت جمع شدن داشت. پژو نخستین شرکتی بود، که تایرهای لاستیکی را بر روی خودروهای خود نصب کرد و در سال ۱۸۹۵ تایرهای بادی را بر روی آن‌ها قرار داد.