بازار تراکتورهای کلاس 8 در ماه اکتبر منفی بود


اخبار و خلاصه حمل و نقل برای جمعه، 23 دسامبر 2022:

FMCSA اعلامیه اضطراری منطقه ای را صادر می کند که از قو،ن HOS برای حمل کننده های سوخت گرمایش چشم پوشی می کند

اداره ایمنی خودروهای فدرال روز پنجشنبه در واکنش به طوفان های شدید زمست، و تقاضای بالا که منجر به مشکل در دستیابی به سوخت گرمایشی از جمله پروپان، گاز طبیعی و نفت گرمایشی در 45 ایالت می شود، اعلامیه اضطراری منطقه ای صادر کرد.

به حامل‌های موتور و رانندگ، که کمک مستقیمی برای حمایت از تلاش‌های امداد اضطراری برای حمل محصولات ذکر شده در بالا به ایالت‌های آسیب‌دیده ارائه می‌کنند، از حدا،ر زمان رانندگی برای وسایل نقلیه دارای دارایی در مقررات ساعات خدمات معافیت اضطراری اعطا می‌شوند.

ایالت های تحت پوشش این معافیت عبارتند از: آلاباما، آرکانزاس، کالیفرنیا، ک،ادو، کانکتیکات، دلاور، ناحیه کلمبیا، جورجیا، آیداهو، ایلینوی، ایندیانا، آیووا، کانزاس، کنتاکی، مین، مریلند، ماساچوست، میشیگان، مینه سوتا، می سی سی پی، میسوری، مونتانا، نبراسکا، نیوهمپشایر، نیوجرسی، نیویورک، نوادا، کارولینای شمالی، داکوتای شمالی، اوهایو، اوکلاهما، اورگان، پنسیلو،ا، رود آیلند، کارولینای ج،ی، داکوتای ج،ی، تنسی، تگزاس، یوتا، ورمونت، ویرجینیا، واشنگتن، ویرجینیای غربی، ویسکانسین و وایومینگ.

این اعلامیه فوراً لازم الاجرا است و تا پایان وضعیت اضطراری یا تا 6 ژانویه (هر کدام زودتر باشد) به قوت خود باقی خواهد ماند. FMCSA خاطرنشان کرد که اگر رئیس جمهور بایدن یا فرماندار یا نماینده مجاز ایالتی که در آن به کمک های امدادی اضطراری کمک مستقیم می کنید نیز اعلامیه اضطراری مربوط به این وضعیت اضطراری را برای آن ایالت صادر کرده است، این اعلامیه ممکن است کمک های نظارتی اضافی را ارائه دهد.

داشبورد تراکتور ک، 8 به روند منفی ادامه می دهد

داشبورد تراکتور تحقیقاتی ACT اکتبر '22در حالی که نسبت به سپتامبر اندکی بهبود یافته بود، داشبورد تراکتور ACT Research در ماه اکتبر منفی باقی ماند.ACT Research اخیرا منتشر شده است خلاصه حمل و نقل گزارش داد که رتبه برتر داشبورد تراکتور ک، 8 در ماه اکتبر به 3- کاهش یافت که هفتمین میزان نسبتا ضعیف در هشت ماه گذشته بود.

Kenny Vieth، رئیس و تحلیلگر ارشد ACT گفت: «با نگاهی به رفتار اقلام زیرزمینی ردیف، دیدیم که شاخص سهام حمل‌ونقل بار به قلمرو منفی عقب نشینی کرد و لغو لغو به قلمرو بی‌طرف شد. از 15 متغیر موجود در داشبورد، چهار متغیر در سطوح “مثبت” قرار داشتند که بیشترین میزان از ماه جولای بود، در حالی که تعداد متغیرها در قلمرو “منفی” از هفت به شش کاهش یافت.

ویت اضافه کرد که داشبورد یک معیار پیش بینی سه تا شش ماهه برای بازار تراکتور ارائه می دهد.

او گفت: «ما همیشه هشدار می‌دهیم که هرگز عاقلانه نیست که بر اساس یک شاخص یا حتی مجموعه‌ای از شاخص‌ها پیش‌بینی کنیم. “به گفته وی، “سبز منهای قرمز شمارش” با موفقیت نقاط عطف را در گذشته نشان داده است، بنابراین سابقه موفقیت وجود دارد.”

شرایط حمل‌کنندگان در ماه اکتبر بهبود یافت

شرایط ارسال کنندگان اکتبر 22شاخص شرایط فرستنده (SCI) FTR در ماه اکتبر بهبود یافت و به 0.3- منفی نسبت به -3.1 قبلی در سپتامبر رسید. گذشته از افزایش زیاد قیمت گازوئیل در طول ماه، شرایط بازار فرستنده‌ها در ماه به ماه مثبت‌تر بود.

FTR خاطرنشان کرد که بیشترین پیشرفت ناشی از کاهش استفاده از ظرفیت به مطلوب‌ترین آب و هوا از ماه مه 2020 بوده است و حجم و نرخ حمل‌ونقل در ماه اکتبر بسیار مطلوب‌تر بود. چشم انداز تا حدودی بی ثبات است اما باید عمدتا منفی باشد.

روند به سمت تضعیف قیمت گازوئیل به شرایط حمل‌ونقل در ماه‌های آینده همراه با تضعیف استفاده از کامیون کمک می‌کند که باید ظرفیت بیشتری را برای باز ، و تثبیت شرایط حمل‌کننده حداقل برای یک دوره زم، قبل از منفی شدن مجدد شرایط در سال 2023 فراهم کند. تاد تراناوسکی، معاون ریل و بین‌مودل در FTR گفت.

خطوط باربری ج، شرقی دو مرکز خدماتی جدید افتتاح می کند

خطوط باربری ج، شرقی (CCJ Top 250، شماره 36) این هفته از افتتاح دو مرکز خدمات جابجا شده در Texarkana، آرکانزاس، و Corpus Christi، تگزاس خبر داد.

مرکز خدمات ت،ارکانا جدید واقع در خیابان 19 شرقی 4100 متشکل از 37 درب ،ه و 25 کارمند می باشد. طراحی داخلی پیشرفته آن و اضافه شدن بیش از 12 درب ،ه امکان رشد آینده را فراهم می کند و زمان حمل و نقل و عملیات کراس داک را ساده می کند.

مایکل گروور، مدیر مرکز خدمات، گفت: «تج،ات جدید ما به همه همکاران قدرت می‌دهد تا به اجرای بهترین عملیات در ک، خود ادامه دهند، قدرت مالی را تقویت کنند و با ظرفیت بیشتری به مشتریان خود خدمت کنند. تماشای رشد مرکز خدمات ما در طول سال‌ها باعث خوشحالی بود و من مشتاقانه منتظر هستم که بخشی از این فصل بعدی باشم.

مرکز خدمات Texarkana که قبلاً در خیابان 50 شرقی 3201 واقع شده بود، در سال 2007 با 18 درب ،ه برای تجارت افتتاح شد.

مرکز خدمات جدید کورپوس کریستی، واقع در 5717 Bear Lane، در 5 دسامبر افتتاح شد و شامل 50 درب ،ه است.

جیمز کارمن، مدیر مرکز خدمات، گفت: «از زم، که درهای خود را باز کردیم، همکاران Corpus Christi همیشه تحویل کارآمد و به موقع را در اولویت قرار دادند. “ما مشتاقانه منتظر استفاده از تسهیلات جدید و بهبود یافته برای پیشبرد این ماموریت طول، مدت و ادامه اجرای خدمات کیفیت بدون سوال در سراسر تگزاس هستیم.”

مرکز خدمات کورپوس کریستی که قبلاً در خیابان ناوبری 533 واقع شده بود، در سال 2003 برای تجارت افتتاح شد.


منبع: https://www.ccjdi،al.com/regulations/article/15304811/cl،-8-tractor-market-remained-negative-in-october