باتری پژو ۴۰۵ ️ قیمت باتری پژو ۴۰۵ با ارسال و نصب رایگان

احتمالا اولین چیزی که بسیاری از جوانان بعد از دیدن پژو 405 به ذهنشان می‌رسد این است که 405 مناسب پدرها یا حتی پدربزرگ‌ها است. واقعیت هم دور از این نیست، پژو 405 با ظرافت کمی طراحی شده و سادگی و تخت بودن اجزای مختلف آن، هیچ جذابیت برای قشر جوان ندارد. زمان نگاه کردن به چهار طرف پژو 405، به راحتی می‌توان به سادگی بیش از حد آن پی برد. برای نمای کناری و درهای آن هیچ حجم‌دهی و انحنایی در نظر گرفته نشده است.

  • سیستم تعلیق در هر یک از ۴ چرخ ۴۰۵ مک فرسون می‌باشد که به صورت جداگانه عمل می‌کنند که این ویژگی باعث چسبندگی بهتر ماشین در جاده و مخصوصاً پیچ‌ها می‌شود و در نتیجه، سرنشینان آرامش بیشتری را هنگام سفر تجربه می‌کنند.
  • در نمای عقب نیز تغییراتی در طراح در صندوق، چراغ‌ها و سپر انجام شده که ظاهری حجیم‌تر و خوشایندتر به پژو پرشیا داده است.
  • پژو 405 -خودرویی است که در سال 1988 عنوان بهترین خودرو را در اروپا داشته است و به دلیل مصرف سوخت پایین و قیمت مناسب از خودروهای محبوب ایرانیان بوده و هست.
  • پژو 405 با این مشخصات فنی رقیبانی مانند رانا و سمند SE دارد که هر دو خودرو عملکرد فنی بهتری نسبت به 405 ارائه خواهند داد.
  • مقایسه مشخصات محصولات پژو با رقبا، گالری عکس و مشاهده دیدگاه‌های کاربران در مورد خودرو های پژو در بخش محصولات زومیت امکان‌پذیر است.

سپس در واپسین تغییر، نشان پژو در اوایل سال ۲۰۲۱ دوباره تغییر یافت و به‌صورت شیر نیم‌رخ درآمد. در زمان بحران مالی، فروش شرکت بسیار کاهش یافت، اما شرکت توانست نجات پیدا کند. در سال ۱۹۳۳ این شرکت مدل پژو ۴۰۲ را روانه بازار کرد که نخستین مدلی بود که سقف آن قابلیت جمع شدن داشت. پژو نخستین شرکتی بود، که تایرهای لاستیکی را بر روی خودروهای خود نصب کرد و در سال ۱۸۹۵ تایرهای بادی را بر روی آن‌ها قرار داد.

پژو،405،GLX مدل 85

این رودستر کوچک به گونه‌ای طراحی شد تا به سرنشین احساس سوار شدن به یک موتور سیکلت را القاء کند. یک اتومبیل زیبای ۳۰۰ اسب‌بخاری با ویژگی‌های خودرانی که به صورت هیبریدی ارائه خواهد شد. یک هاچبک داغ ۵۰۰ اسب‌بخاری، کوپه سوپر با موتور v12 یا کراس هیبریدی با محرک حرکت چهار چرخ با قدرتی بیش از یک بی‌ام‌و M3 از دیگر مانورهای این خودروسازی به شمار می‌آید. ماشین های جدید پژو قطعا انقلابی در عرصه خودروسازی خواهد بود هاچبک داغ ۵۰۰ اسب‌بخاری، کوپه سوپر با موتور v12 یا کراس هیبریدی با محرک حرکت چهار چرخ با قدرتی بیش از یک بی‌ام‌و M3 از دیگر مانورهای این خودروسازی به شمار می‌آید. رانا به معنی رونده نام سومین خودروی ملی است که اولین تیپ آن بر اساس پژو 206 اس دی با نام رانا EL در ایران خودرو تولید شد و اکنون فقط تیپ دو این خودرو با نام رانا LX تولید می شود. شرکت سپند خودرو آریا که در سال ۱۳۸۶ و با شماره ثبت ۴۴۶۳۰۶ تاسیس شده است معتبرترین و موفق ترین شرکت در حوزه فروش خودرو در ایران می باشد.

تغییرات قیمت

انواع مدلهای پژو ۴۰۵ که علاوه بر فرانسه در انگلستان نیز ساخته می‌شود فقط به صورت سدان (۴ در) و استیشن بوده و موتور به صورت عرضی در امتداد پلسها نصب گشته‌است. در سالهای گذشته پژو با موتور ۱٫۴ لیتری نیز تولید می‌گشت ولی به دلیل محدودیتهای کنترل گازهای خروجی از اگزوز این موتور از روی اتاق ۴۰۵ حذف گردید. پژو ۴۰۵ همچنان با موتور دیزل ۱۹۰۵ سی سی نیز عرضه شده که مدل معمولی با قدرت ۶۸ اسب بخار و مدل توربو با ۹۰ اسب بخار اتومبیل بسیار کم مصرفی می‌باشند.

پژو 405 ساخت کشور فرانسه، نسل پنجم از سری چهار (سدان متوسط) شرکت پژو است که در سال ۱۹۸۷ تولید آن شروع و در سال ۱۹۹۶ در اروپا تولید آن پایان یافت. این خودرو توسط تیم طراحی اتومبیل پینینفارینای ایتالیا طراحی شد که در سال ۱۹۸۸، دقیقاً یک سال پس از تولیدش، برنده بهترین خودروی اروپا شد. موتور ۱.۶ لیتری توربو با خروجی ۲۱۸ اسب‌بخار و محرک چرخ‌های جلو از شاخصه‌های این کانسپت پژو هستند. رودستری با موتور بنزینی ۱۷۰ اسب‌بخاری و جعبه دنده ۶ سرعته دستی که در نمایشگاه خودرویی ۲۰۰۵ فرانکفورت به نمایش درآمد. این کوپه کوچک با موتور متوسط جوابی برای چهار صندلی‌های اسپورت در این کمپانی محسوب می‌شد.