باتری مناسب خودروهای چری کیان باتری، خرید اینترنتی باتری ماشین-دیزل کاران

کیان باتری به صورت شبانه روزی و در تمام ایام سال، حتی تعطیلات رسمی باز بوده و به ارائه خدمات میپردازد. حمل، نصب و تست دینام و سیستم برق خودرو چری کاملا رایگان بوده و به جز هزینه باتری، شما هیچ هزینه مجله خبری خودرو دیگری پرداخت نخواهید کرد. چری در سال ۲۰۰۳ و همراه با هجوم اجناس چینی راهی ایران شد و یکی از زیرمجموعه های کرمان موتور به نام مدیران خودرو با نام اختصاری ام وی ام مسئولیت مونتاژ آن را بر عهده گرفت.

  • همچنین در صورت تمایل می‌توانید با شماره تلفن های قرار گرفته در بالای سایت و یا پائین سایت، تماس حاصل نمائید.
  • در این بازار پرتلاطم، افرادی که تمایل به استفاده از خودروهای چری را دارند، باید در لحظه از قیمت چری باخبر باشند؛ چراکه ممکن است از زمان تصمیم‌گیری تا انجام معامله، این بازه قیمتی تغییر کند.
  • سیستم ها و امکانات خودروها که کاملاً برای مطابقت با استانداردهای بین‌المللی ایجاد شده‌اند، طراحی‌ها را تا حد زیادی جذاب تر می‌کنند.

مشخصات موتور، ابعاد، ایمنی و ویژگی های فناوری را در زیر مشاهده کنید. فضای داخلی دارای ویژگی هایی مانند صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی برای سیستم اطلاعات سرگرمی، صندلی های چرمی، دارای کلید ورودی و استارت اتوماتیک و دوربین دنده عقب است. چری سه بار به عنوان “محبوب ترین برند خودروی چینی” در روسیه مورد تقدیر قرار گرفته است و برای دو سال متوالی رتبه اول را در بخش تولید تجهیزات کسب کرد. شرکت خودروسازی چری اتومبیل از سال ۱۹۹۷ میلادی فعالیت خود را در منطقه «آنهوی چین» آغاز کرد.

این شرکت دارای هفتمین رتبه از نظر تولید اتومبیل در کشور چین می‌باشد. چری در سال ۲۰۰۳ و همراه با هجوم اجناس چینی راهی ایران شد و یکی از زیرمجموعه‌های کرمان موتور به نام مدیران خودرو مسئولیت مونتاژ آن را بر عهده گرفت. این شرکت پیش از این عرضه محصولات دوو کره را عهده‌دار بود که پس از مشکلات سیاسی و به علت شراکت جنرال موتور آمریکا و دوو، مجبور به جایگزینی تولیدات خود با نمونه‌هایی دیگر گردید. در این مطلب با شرح مشخصات خودروهای کمپانی چری همراه با عکس ماشین چری، محصولات این برند را مورد بررسی قرار می دهیم.

خودرو چری تیگو 5 IE 1397

سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودرو‌ها را انجام بدهیم. محصولات اصلی چری عبارتند از اتومبیل های سواری، مینی ون و SUV ها، خودروهای سواری با برند چری و وسایل نقلیه تجاری با نام تجاری Karry به فروش می رسند، چری از سال 2003 همواره برترین صادر کننده خودرو چین بوده است. با ورود به صفحه قیمت چری و کلیک روی مدل خودرو موردنظر، می‌توانید نمودار نوسانات قیمت‎ بازار آن را مشاهده کنید. باتوجه به معاملات واقعی انجام شده در هر روز، کارشناسان همراه مکانیک لیست قیمت خودروهای چری دست دوم و کارکرده را از سطح بازار جمع‌آوری می‌کنند. فروشگاه باطری مارکت عرضه کننده انواع باطری فابریک برای ماشین چری به صورت شبانه روزی با ارسال و نصب رایگان باطری در خدمت شما میباشد.

ساده‌ترین راه حفظ درآمد سرشار این صنعت، انتخاب ارزان‌ترین و در دست‌ترین نمونه ممکن بود. هاچ‌بک فوق کوچک شهری QQ3 نخستین محصول مشترک چری با مدیران خودرو در سال ۲۰۰۶ بود و یک کپی مطلق از دوو ماتیز (که در ایالات متحده و با همکاری شورولت با نام اسپارک به فروش می‌رسید) به حساب می‌آمد. این محصول ام وی ام ۱۱۰ نام گرفت و به یکی از کوچکترین خودروهای صنعت خودروسازی مدرن جهان تبدیل شد. پس از آن نیز نمونه‌های دیگری مانند ام‌وی‌ام ۵۳۰ و ام‌وی‌ام ۵۵۰ (که در چین با نام A5 و E5 شناخته می‌شدند) نیز راهی بازار ایران شدند. از دیگر محصولات شرکت مدیران خودرو که با همکاری چری موتورز چین در حال مونتاژ و ارائه در ایران است می‌توان به مدل‌های چری تیگو ۵، آریزو ۵ و تیگو ۷ اشاره کرد. آریزو ۵ یک سدان جمع و جور شهری است که به عنوان نسل جدید چری E5 یا همان ام وی ام ۵۵۰ از سال ۲۰۱۶ وارد بازار کشور چین شد و مدتی بعد از سوی مدیران خودرو به جاده‌های کشورمان راه یافت.

باطری ماشین چری باتری مناسب چری و آنچه که در مورد باطری مناسب برای ماشین چری باید بدانید. برای اطلاع از شرایط فروش محصولات مدیران خودرو و چری با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. به عنوان یک برند خودروی چینی که برای اولین بار جهانی شد، چری به مدت ۱۵ سال متوالی بزرگترین صادرکننده خودروهای سواری چین بوده و در مجموع بیش از ۱.۳ میلیون دستگاه به بیش از ۸۰ کشور صادر کرده است. این سری را می‌توان نخستین محصولات چری قلمداد کرد که از سال ۱۹۹۹ میلادی و با نخستین مدل با کد A11 در خط تولید این شرکت قرار گرفت. این سری شامل نمونه‌های ارزان‌قیمتی مانند چری Fulwin 2 FL بوده که در ایران با نام ام‌وی‌ام ۳۱۵ به فروش می‌رسد.

در کنار، آینه های تاشو برقی و چرخ های ۱۷ اینچی با سیستم تراش الماس وجود دارد. قسمت عقب با لامپ های LED ماتریکس زیبا و خط کرومی که عرض آن را افزایش می دهد، برجسته شده است. بدنه به طور کلی با خطوط برجسته پوشانده شده است که ظاهری جوان و پویا به خودرو می بخشد، به خصوص با طراحی سقف شیبدار. این خودرو دارای بسیاری از فناوری های مدرن و کابین باکیفیت است و نسل دوم این خودرو هم در طراحی و هم در کابین به روز رسانی های گسترده ای دارد تا خودرو نسبت به نسل قبلی اسپرت تر شود. این خودرو درعقب دارای اسپویلر درب عقب، دو اگزوز و چراغ‌های عقب LED است.

قیمت چری A15 مدل ۱۳۸۸-۱۳۹۰

خودرو تیگو ۵ دارای طراحی شیک و مدرنی است که چشم را به خود جذب می کند. با استفاده از ابزار هزینه تعمیرات به قیمت قطعات و اجرت تعویض آنها برای همه خودروها دسترسی خواهید داشت. شما میتوانید با چک کردن سایت اتوخسروانی و یا تماس با کارشناسان ما از آخرین شرایط اقساط مطلع شوید. جهت دریافت پاسخ سوالات فوق همچنین مشاوره در مورد خرید باطری میتوانید با کارشناسان باطری مارکت تماس حاصل نمائید. دینام این خودرو 60 تا 75 آمپر میباشد یعنی قدرت شارژ باتری تا 75 آمپر را دارد. اگر عمر باطری به نحوه عملکرد دینام و نوع استفاده از باطری و حتی شرایط آب و هوایی نیز بستگی دارد.

اما از آنجاییکه عموم افراد در سال حدود 20،000 کیلومتر با خودرو رانندگی میکنند، بعد از 2 سال باتری چری نیاز به تعویض پیدا خواهد کرد. بله، باتری های عرضه شده برای خودرو چری در کیان باتری از نوع بدون نیاز به نگهداری و به اصطلاح اتمی و خشک میباشند. همچنین برای آشنایی با دیگر محصولات این برند می توانید به سایت خرید محصولات تیگو و آریزو مراجعه کنید.