BigRoad و Dave Meeker Auto

در 20 یا چند سال گذشته، دیو میکر خودکار وسایل نقلیه را در سراسر ایالات متحده حمل می کند، به تولیدکنندگان خودرو، فروشندگان خودرو و مزایده های وسایل نقلیه دست دوم حمل و نقل ایمن و قابل اعتماد با حجم متغیر را ارائه می دهد.

رئیس‌جمهور کوین اندروز و تیمش از تکیه بر فناوری برای حفظ آرامش ،ب‌وکارشان و بیش از 20 رانندگانشان در جاده‌ها دریغ نمی‌کنند. این شرکت دارای انواع سیستم‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در دفتر و خودروهای خود برای کمک به ساده‌سازی فرآیندهای تجاری مانند ارسال، بارنامه و ردیابی GPS است. اما وقتی ،ت به ساعت‌ها انطباق خدمات رسید، دیو میکر خودرو و رانندگان آن همچنان به کاغذ بسته بودند – تا اینکه کشف ،د راه حل ثبت نام الکترونیکی BigRoad.

کامیون حمل و نقل خودرو دیو میکر

کشف جاده بزرگ

این یکی از رانندگان شرکت بود که اولین بار راه حل ثبت الکترونیکی را به تیم مدیریت شرکت ارائه کرد.

معمولاً وقتی سیاست‌ها و رویه‌های جدیدی در یک شرکت ایجاد می‌شوند، از بالا به پایین هدایت می‌شوند. اما در این مورد، این یکی از رانندگان ما بود که ما را با BigRoad آشنا کرد. او مقاله‌ای در مورد این برنامه در مجله‌ای دید، آن را دانلود کرده بود و مدتی با آن بازی می‌کرد. او همچنان در حال پر ، گزارش های کاغذی خود بود، بنابراین ما نمی دانستیم که او از این برنامه استفاده می کند.

رانندگان ما معمولاً در جاده هستند، بنابراین ما اغلب آنها را نمی بینیم. اما این راننده خاص به طور اتفاقی در دفتر بود و در حال انجام برخی کارها بر روی کامیون خود بود و برای دیدن کوین توقف کرد تا برنامه را به او نشان دهد و گفت که این جالب ترین چیز است. در همانجا، کوین از من پرسید که آیا می توانم به دنبال یک حساب کاربری برای ما باشم. به م،ای واقعی کلمه در عرض 10 دقیقه از شروع مکالمه، از ما خواستم برای یک حساب کاربری ثبت نام کنیم و برنامه را روی تلفن کوین نصب کنیم تا او بتواند آن را امتحان کند. یک تکه کیک بود.»

راه اندازی جاده بزرگ برای رانندگان

پس از تعیین سریع ارزش BigRoad برای شرکت، Tonya تصمیم گرفت تا برنامه ثبت الکترونیکی را به رانندگان خود معرفی کند. من ابتدا به سراغ برخی از افراد باهوش فناوری خود رفتم. آنها ،، هستند که همیشه به ایمیل من پاسخ می دهند و می دانم که ابزارهایی مانند تبلت در کامیون خود دارند.» “آنها آن را دوست داشتند.”

تنها در عرض شش ماه، کل تیم به BigRoad منتقل شدند و آماده خداحافظی با سیاهههای کاغذی بودند. این برنامه موبایل BigRoad ارزش به سرعت برای کوین، تونیا و بقیه اعضای تیم آشکار شد. «بسیاری از خطاهایی که ما در رابطه با سیاهه‌های کاغذی با آن‌ها سروکار داریم، به شکل و روش مربوط می‌شوند- دست خط ضعیف، کاغذ از دست رفته و سایر اشتباهات کوچک که به راحتی از طریق اسناد دستی وارد می‌شوند. تونیا می‌گوید: با BigRoad، تمام آن خطاهای شکلی و شیوه‌ای به سادگی ناپدید می‌شوند، یا به محض وقوع کشف می‌شوند تا بتوان آنها را اصلاح کرد.

برای تشویق رانندگان به استفاده از BigRoad، Dave Meeker Auto هزینه 15 دلاری برای هر کاربر را برای رانندگان و کارکنان اداری خود برای استفاده از BigRoad تقبل می کند. با این حال، تونیا ،ن می‌زند که راه‌حل الکترونیکی ثبت درختان، هزاران دلار در سال برای شرکت صرفه‌جویی می‌کند.

ع، کارکنان خودرو دیو میکر

خداحافظی با سیاهههای کاغذی

ما قبلاً یک شخص پاره وقت داشتیم – یک موقعیت کامل – که به نظارت بر لاگ های کاغذی ما اختصاص داشت. تمام کاری که این شخص انجام داد این بود که لاگ ها را بایگ، و نگهداری می کرد، آنها را بررسی می کرد، به دنبال خطاها می گشت و آن اشتباهات را به رانندگان باز می گفت. تونیا توضیح می‌دهد که این موقعیت دیگر وجود ندارد، و منبع به موقعیت جدیدی منتقل شده است. علاوه بر صرفه جویی در تعداد کارمندان، Dave Meeker Auto دیگر هزینه ،ید سیاهههای کاغذی را ندارد، که تونیا می گوید آن ها را «بر حسب مورد» می ،یدند، و با اجتناب از هزینه های پستی و فدرال ا،پرس، صرفه جویی بیشتری کرده است. همچنین با داشتن پاسخ به تمام سؤالات کوچکی که معمولاً ساعت ها طول می کشد تا او را در سیاهه های کاغذی بیابد، در زمان بیشتری صرفه جویی می کند.

تونیا اکنون بینش تقریباً آنی نسبت به فعالیت های هر راننده دارد. رانندگان هنوز هم اسناد خود را در این مرحله فدرال ا،پرس برای ما ارسال می کنند. بنابراین قبل از BigRoad، حدود یک هفته تا یک هفته و نیم طول می‌کشد تا لاگ‌های آن‌ها را بگیریم. اگر می خواستم بدانم در آن دوره هفت روزه چه اتفاقی افتاده است، باید با راننده تماس می گرفتم. راه دیگری برای کشف این موضوع نداشتم.»


«اکنون، صبح که وارد می‌شوم، BigRoad را باز می‌کنم و آن را در تمام طول روز باز نگه می‌دارم. من همیشه درخواست‌های مختلفی برای اطلاعات ارائه می‌کنم و معمولاً پاسخ‌هایی را که نیاز دارم در BigRoad پیدا می‌کنم.»


به همین ترتیب، هنگامی که رانندگان از BigRoad استفاده می کنند، برنامه آنها را تشویق می کند که کار درست را انجام دهند، خوانش کیلومتر شمار را ثبت کنند، استراحت کنند. مانند شریک خاموش آنها است که آنها را تشویق می کند تا به شیوه های رانندگی خوب پایبند باشند. و من می توانم بیشتر به آنها کمک کنم. من می توانم هر روز به داشبورد BigRoad نگاه کنم تا ببینم آیا ،ی اشکالاتی در شکل و روش دارد. گاهی اوقات، زم، که رانندگان کلاه خود را برای یک روز آویزان کرده‌اند – در خواب یا خارج از وظیفه، ممکن است همه وظایف خود را تمام نکرده باشند. من می توانم آن را ببینم، و به آنها یادآوری کنم که باید رکوردهای خود را در BigRoad تمام کنند. این نوع دید عالی است. آنها را تشویق می کند که عادت کنند آ،ین کار را قبل از شروع کار جدید به پایان برسانند. در دنیای سیاهه‌های کاغذی، تا یک یا دو هفته بعد هرگز نمی‌دانستم.»

تونیا وضعیت اخیر را نقل می کند که در آن حسابداری با اختلاف گزارش شده در قبض سوخت بین دو راننده به سراغ او آمد و از او خواست تا آن را کشف کند. تنها کاری که باید انجام می‌دادم این بود که به BigRoad نگاه کنم تا ببینم کدام یک از دو راننده در آن زمان دیروز در آیووا بودند و تادا! حدود 30 ث،ه و چند کلیک طول کشید تا جواب را پیدا کنم و حالا من قهرمان هستم.

راه حل هایی برای هر جنبه از ،ب و کار شما

Dave Meeker Auto از هر جنبه ای از راه حل BigRoad استفاده می کند و از آن برای ارسال، گزارش IFTA، بررسی اشکالات فرم و روش و حتی تأیید هزینه عوارض استفاده می کند. حتی DOT نیز تحت تأثیر قرار می گیرد. ما اکنون چند بازرس DOT داریم که می‌بینند با بر،ب BigRoad روی کامیون‌هایمان جمع می‌شویم و ما را تکان می‌دهند. آنها می دانند که ما رکوردهای تمیزی خواهیم داشت.

این شرکت حتی BigRoad را در فرآیند استخدام خود گنجانده است. قبل از اتخاذ راه حل، آنها بر این فرض کار می ،د که رانندگان سیاهههای کاغذی را درک می کنند و به رفتارهای خوب راننده پایبند هستند. اکنون، رانندگان از طریق فرآیند نصب BigRoad راه می‌روند. اگر آنها اصلا ترسو باشند، رانندگان دیگری وجود دارند که بیشتر از آنها مایل به کمک به آنها هستند و تیم پشتیب، فنی BigRoad ثابت کرده است که بیشتر از آن پاسخگو است.

«در این عصر و عصر شما به نشستن در حالت تعلیق عادت می کنید. جاده بزرگ نیست. شما هر بار بدن گرمی دریافت می کنید، و پشتیب، فنی آنها صادقانه، سریع، مفید و فوق العاده حمایت کننده بوده است. تونیا اذعان می‌کند که وقتی با نرم‌افزارهای دیگر و فروشندگان دیگر کار می‌کنم، آرزو می‌کنم که ای کاش همه چیز کمی بیشتر شبیه BigRoad بود. “این یک برنامه عالی است و من شیفته آن هستم. برای 15 دلار چرا آن را امتحان نمی کنید؟ نرخ بازگشت سرمایه شگفت انگیز است. پس چقدر من جاده بزرگ را دوست دارم؟ من می‌توانم بگویم این برنامه همه چیز است و یک کیسه چیپس!»

منبع: https://bigroad.com/case-study/dave-meeker-auto/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=dave-meeker-auto