اه، تجاری باربری

دوباره آن موقع از سال است که هدف گذاری می کنیم و در 21 روز آنها را فراموش می کنیم. حداقل، این کاری است که ا،ر ما انجام می دهیم. بنابراین آیا اه، تجاری خود را برای حمل و نقل در سال جاری تعیین کردید؟

بنابراین ما سعی خواهیم کرد حداقل یک بار در ماه به شما یادآوری کنیم که به آن اه، بازگردید. زیرا اگر به طور منظم مورد بازبینی قرار نگیرند، بعید به نظر می رسد که رشد به سمت اه، را شاهد باشیم. و ما راهی برای بررسی معیارهای مورد نیاز در تجارت باربری شما داریم.

اه، تجاری حمل و نقل چیست؟

ما در این سال سه هدف را به شما پیشنهاد می کنیم.

  1. اه، مالی
  2. بهبودهای عملی
  3. معیارهای

اه، مالی

هر ،ب و کاری باید پول در بیاورد. حتی اگر IRS بگوید که می تو،د پول خود را از دست بدهید و همچنان در تجارت بم،د، اگر سود کافی نداشته باشید، ،انه است که در تجارت بم،د. چه ،ی می‌خواهد برای رانندگی بار در سراسر کشور با ضرر شخصی داوطلب شود؟

هیچ ، نمی خواهد این کار را انجام دهد.

بنابراین بررسی شیوه های حسابداری شما ساده ترین و آسان ترین مکان برای تعیین اه، تجاری حمل و نقل شما است.

  1. آیا به سرعت صورتحساب می دهید؟
  2. آیا پرداخت‌های آهسته خود را دنبال می‌کنید (و به یاد می‌آورید که بار را برای آنها حمل نکنید؟)
  3. آیا حسابداری خود را به صورت هفتگی بررسی می کنید؟

اگر به دلیل اینکه باید به خانه بروید و یک فاکتور تهیه کنید، به سرعت صورت‌حساب نمی‌دهید، با نرم‌افزار حمل و نقل TruckingOffice PRO شگفت‌انگیز بزرگی خواهید داشت. وقتی خدمه حمل و نقل در حال تخلیه تری، شما هستند، می تو،د یک فاکتور ایجاد کنید. به محض اینکه BOL شما امضا شد، می تو،د آن فاکتور را ارسال کنید و ساعت پرداخت را شروع کنید.

نامیده می شود جریان نقدی برای دلیلی. شما قرار است برای ده ها هزینه در هفته پول پرداخت کنید. اگر پول وارد نشود، مشکل در راه است.

بهبودهای عملی

بیایید یک دقیقه داغ در مورد نحوه نگهداری از دکل خود صحبت کنیم. ما فرض می کنیم که شما در حال انجام بازرسی های منظم از کامیون و تری، خود هستید. این حداقل کاری است که باید انجام دهید تا مطمئن شوید دکل شما ایمن است.

اما در مورد چیزهایی که دیدن آنها چندان آسان نیست چطور؟

تعدادی از وظایف نگهداری وجود دارد که بر اساس زمان یا مایل ها برنامه ریزی می شوند، نه فقط بر اساس ارزیابی کره چشم.

در مورد تعیین یک هدف برای بررسی کارهای تعمیر و نگهداری به طور منظم چطور؟ یا اینکه کارهایی را که می‌د،د باید انجام دهید – مانند تعویض روغن – با تکنسین‌های مورد علاقه‌تان، به جای هر ،ی که در جاده به آن‌ها رسیدید، برنامه‌ریزی کنید؟

با ایجاد یک رابطه منسجم با فن آوری هایی که می شناسید و به آنها اعتماد دارید، آنها تج،ات شما را می شناسند و می توانند به شما کمک کنند تا در صورت بروز مشکل به شما کمک کنند. آنها حتی ممکن است بتوانند مشکل را حل کنند زیرا دکل شما را می شناسند.

مالیات ها و اقدامات اضطراری

روش دیگری که ممکن است بخواهید در نظر بگیرید این است که چگونه مایل ها و مالیات های IFTA خود را پیگیری می کنید. با بررسی مالیات های خود، می تو،د شروع به کنار گذاشتن وجوه قبل از سررسید آنها کنید. به جای اینکه به بدهی کارت اعتباری بروید یا مجبور شوید برای پوشش هزینه های خود به فاکتورسازی متوسل شوید، پول از قبل کنار گذاشته شده است.

در حالی که ما در مورد پس انداز برای مالیات صحبت می کنیم، چرا هدفی برای پس انداز یک صندوق اضطراری تعیین نکنیم؟ داشتن یک کارت نقدی با 5000 دلار در جیب پشتی شما زم، که شرایط اضطراری جاده ای خطر پایان دادن به تجارت حمل و نقل شما را تهدید می کند، نه تنها هوشمندانه است، بلکه ضروری است.

معیارهای خود را مرور کنید

یکی از مواردی که آنها در مورد هدف گذاری در مورد آن صحبت می کنند، داشتن راهی برای قضاوت در مورد موفقیت شما است. اغلب، این فقط اعداد مالی است. اما با TruckingOffice PRO، ما آمار Trucker™ را داریم که معیارهای عمیقی را در اختیار شما قرار می دهد تا اه، تجاری حمل و نقل خود را بررسی کنید و ببینید آیا به آنها می رسید یا خیر.

چه بخواهید به ،ب و کار خود به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه یا فصلی نگاه کنید، معیارهای شما –

  • سود در هر مایل
  • هزینه در هفته
  • درآمد ناخالص در ماه

به شما اطلاعاتی در مورد نحوه عملکرد شما به ،وان یک تجارت حمل و نقل می دهد. معیارهای اه، ،ب و کار باربری شما، پست های هدفی برای موفقیت در تجارت حمل و نقل در آینده شما هستند. شما به طور تصادفی به این اعداد دست پیدا نمی کنید. TruckingOffice PRO گزارش های آماده شده ای را دارد که شما نیاز دارید.

آیا زمان آن رسیده است که سازمان حمل و نقل شخصی شما؟

در حال حاضر در صنعت حمل و نقل، این یک خودروی دیوانه‌کننده است. اما یکی از اه،ی که ممکن است برای آن آماده باشید این است که اختیار حمل و نقل خود را بدست آورید. با اقتدار خودتان پول بیشتری به دست خواهید آورد. فرصت های بیشتری برای رشد و توسعه با اختیار حمل و نقل شما همراه است.

آیا در سال جاری، گرفتن اختیارات حمل و نقل باید یک هدف تجاری حمل و نقل برای شما باشد؟

ماه آینده شما را می بینیم که دوباره در مورد اه، تجاری باربری شما صحبت کنیم!



منبع: https://www.truckingoffice.com/blog/trucking-business-goals-for-2024/