انواع محصولات چری در ایران تیگو و آریزو خودرو45

این نیرو توسط یک گیربکس ۵ سرعته دستی و یا CVT اتوماتیک به سوی چرخ‌های جلو ارسال می‌شد. اما مدتی بعد شرکت مدیران خودرو اقدام به عرضه چری آریزو ۵ با موتور توربوشارژ کرد و این مدل جدید را «آریزو ۵ توربو» نامید. پیشرانه چری آریزو ۵ توربو نیرویی برابر با ۱۴۷ اسب بخار قدرت و ۲۱۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند که توسط جعبه دنده ۷ سرعته CVT اتوماتیک روانه چرخ‌های جلو خواهد شد. ساده‌ترین راه حفظ درآمد سرشار این صنعت، انتخاب ارزان‌ترین و در دست‌ترین نمونه ممکن بود.

  • فضای داخلی دارای ویژگی هایی مانند صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی برای سیستم اطلاعات سرگرمی، صندلی های چرمی، دارای کلید ورودی و استارت اتوماتیک و دوربین دنده عقب است.
  • یک سری دکمه مربوط به سیستم مالتی مدیا به حالتی مایل و شیبدار، در پایین صفحه نمایشگر لمسی حول یک کلید چرخان به صف شده‌اند.
  • سدان‌های این شرکت اکنون با کد و نام آریزو به فروش رسیده که چری آریزو ۶ جدید معرفی شده در ایران نیز متعلق به این بخش است.
  • آریزو ۶ به تیپ‌ ترونیک ۹ دنده مجهز شده درحالی که آریزو ۵ دارای تیپ‌ترونیک ۷ دنده است.
  • اما پس از تغییر رویه که در بخش همکاری‌های خارجی تاریخچه شرکت چری به آن اشاره شد، محصولات نسل جدید آن نیز وارد ایران شدند.

این شرکت پیش از این عرضه محصولات دوو کره را عهده‌دار بود که پس از مشکلات سیاسی و به علت شراکت جنرال موتور آمریکا و دوو، وادار به جایگزینی تولیدات خود با نمونه‌هایی دیگر گردید. از جمله مهم‌ترین مزایای خرید اقساطی خودرو این است که شما با مبلغ ثابتی می توانید خودروی گران تر و بهتری را خریداری کنید و به صورت ماهیانه مابقی مبلغ خودرو را با توجه به درآمد و بودجه خودتان از 3 ماه تا 36 ماه به صورت اقساطی پرداخت نمایید. همچنین در صورت تمایل می‌توانید با شماره تلفن های قرار گرفته در بالای سایت و یا پائین سایت، تماس حاصل نمائید. ما تجربه و تخصص خودمان را به رایگان در اختیار شما خواهیم گذاشت و متعهد می‌شویم که بهترین انتخاب را داشته باشید. در ادامه شرایط کامل و دقیق خرید مدل های چری ذکر شده ولی پیش از آن به راهنمای زیر دقت کنید.

از ویژگی‌های کابین نیز جادار بودن و ظرافت است، زیرا کنسول میانی برای لوکس‌تر شدن استفاده شده است و در ساخت خودرو نیز از مواد باکیفیت و صندلی‌های چرمی مجلل استفاده شده است. بدنه به طور کلی با خطوط برجسته پوشانده شده است که ظاهری جوان و پویا به خودرو می بخشد، به خصوص با طراحی سقف شیبدار. این خودرو دارای بسیاری از فناوری های مدرن و کابین باکیفیت است و نسل دوم این خودرو هم در طراحی و هم در کابین به روز رسانی های گسترده ای دارد تا خودرو نسبت به نسل قبلی اسپرت تر شود. مدل توربو این خودرو، به تقاضای فزاینده برای آلایندگی کمتر و مصرف سوخت بهتر پاسخ می دهد. سیستم ها و امکانات خودروها که کاملاً برای مطابقت با استانداردهای بین‌المللی ایجاد شده‌اند، طراحی‌ها را تا حد زیادی جذاب تر می‌کنند.

لیست باتری های 60 آمپر (

سیستم تعلیق بخش جلویی آریزو ۵ توربو، از نوع مک فرسون با فنر پیچشی و در عقب نیز از نوع پیچشی نیمه مستقل است. عملکرد بسیار مثبت این سیستم تعلیق باعث شده است که چری آریزو ۵ توربو از هندلینگ مناسبی برخوردار باشد و هنگام در عبور از پیچ‌ها چسبندگی چشم‌گیری را به نمایش بگذارد. طبق اعلام شرکت سازنده، آریزو ۵ هندلینگ خوب و دقیق خود را مدیون پلتفرم بسیار باکیفیتی می‌داند که توسط شرکت بنتلر آلمان ساخته شده است. ناگفته نماند که بنتلر یکی از شرکت‌های بسیار بزرگ آلمانی است که هم اکنون در ۲۹ کشور جهان ۷۰ کارخانه دارد و با خودروسازان بزرگی همچون بنز، ب‌ام‌و و پورشه همکاری می‌کند.

چری،تیگو 5 جدید،اکسلنت مدل 95

با مطالعه این مطلب می توانید خودروهای کمپانی چری را مقایسه کنید، تا انتخاب بهتری در خرید خود داشته باشید. کابین با رنگ آبی یخی، صندلی چرمی، فضای جادار و بسیار راحت و … از ویژگی­های طراحی داخلی آریزو 6 و موتور 5/1 لیتری توربو با حداکثر قدرت 147 اسب بخار، نسل جدید گیربکس CVT 9 و حالتهای رانندگی اسپورت و اکو از ویژگی­های کارایی و راندمان آریزو 6 می­باشد. آریزو 5، چراغ­های جلو LEDروز که ملهم از خودروهای اروپایی و آمریکایی می­باشند، چراغ LED راهنمای عقب که الهام گرفته از طراحی بال پرندگان است، کنسول Tشکل، فرمان چند کاره، صندلی­های مهندسی شده و … دارد که بر زیبایی آن افزوده است.

مزایای خرید اقساطی محصولات فونیکس از اتوخسروانی

فضای مابین کنسول آرنج و پنل تعویض دنده هم توسط اهرم ترمز دستی و دو عدد جایگاه فنجان که یکی از آنها را جاسیگاری لیوانی شکل اشغال کرده، پر شده است. غربیلک فرمان فرم مناسبی داشته و خوش‌دست به نظر می‌رسد؛ در مدل فول آپشن توسط پوشش چرم روکش شده است. پنل کیلومتر شمار پشت غربیلک فرمان نمای زیبایی داشته و به صورت اسپرت طراحی شده است. یک صفحه نمایشگر TFT نیز در بین دو عقربه ساعت شمار و دور سنج حضور دارد تا راننده را نسبت به یک سری اطلاعات ضروری آگاه سازد.