اطلاعات خودرو : سواری : ایران خودرو : پژو 206 : 206 تیپ 2 1394 :: وان کار-دیزل کاران

این ماشین که سقفی تاشو داشت از موتور 1.8 لیتری TU5 و یا 2 لیتری EW10J4 بهره می‌برد. نکته بعدی در این کابین نمایشگر بالای کابین است که ابعاد کوچک‌تری دارد و تنها ساعت را نشان میدهد.سیستم صوتی فابریک تیپ۱ از نوع پخش نوار کاست است‌. سایت ایران تجارت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد. سند خودرو به نام خریدار است ولی برای واگذاری به غیر ابتدا باید از رهن شرکت خارج شود در نتیجه در صورت تسویه تسهیلات دریافتی با سپندخودرو امکان فروش آن را خواهید داشت. مشتریان سپندخودرو این امکان را دارند که در زمان بازپرداخت اقساط خودروی خود را تعویض کرده و مدل جدیدتری دریافت کنند. حالا وقت آن رسیده است که خودروی محبوب و قدیمی 206 را با تازه واردی از خوانواده پژو , یعنی 207 مقایسه کنیم .

  • یکی از معایب و ایرادات پژو 206 مخصوصا در مدل های پایین، دسته راهنمای آن است که به کام 2000 معروف است.
  • دعوتنامه های با موعد تحویل آذر ماه خودروهای پژو 206 تیپ3، پژو پارس سال سفارشی با موتور xu7p، پژو 207 اتوماتیک با سقف دورنگ، دنا پلاس توربو شارژ دستی ارسال شده و زمان ارسال دعوتنامه های بعدی هفته آخر آذر ماه خواهد بود.
  • شرکت سپند خودرو آریا که در سال ۱۳۸۶ و با شماره ثبت ۴۴۶۳۰۶ تاسیس شده است یکی از معتبرترین و موفق ترین شرکت های حوزه فروش خودرو در ایران می باشد.
  • همراه مکانیک در تمام این سال‌ها، برای محقق کردن شعار خود، تلاش کرده است تا در تمام مراحل خرید و فروش خودرو، ازجمله کارشناسی خودرو و کمک‌ به محاسبه قیمت روز خودرو کارکرده، در کنار شما باشد.
  • این تیپ دارای دنده اتوماتیک است و موتور TU5 دارد و به لحاظ رفاهی هم مشابه تیپ 5 است.

سلام خدمت دوستان ،شرکت ایرانخودرو مبلغ دیر کرد را روزانه چند حساب میکنه.. + معایب ماشین 206 چیست؟ مهم ترین ایرادی که برای این ماشین وارد است، پتانسیل بالای آن برای واژگونی و چپ کردن است. علت این امر نیز قدرت بالای موتور نسبت به بدنه آن است. همچنین پژو ۲۰۶ توانسته ۳ ستاره ایمنی خودرو را از آن خود کند. تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت آوای همراه هوشمند هزاردستان (فروشگاه برنامه‌های موبایلی اندروید بازار) است. ابتدا توسطلینک ثبت نام در منوهای اصلی سایت فرم عضویت را تکمیل نمایید و سپس آگهی خود را بعد از مطالعه قوانین توسط لینک درج آگهی ثبت نمایید.

قیمت روز خودرو – قیمت خودرو

برای راحت شدن خیالتان از این موضوع که خودروی تصادفی را، به جای خودروی بی رنگ تهیه نکنید، بررسی اتاق خودرو بسیار حائز اهمیت است. دقت کنید که در اتاق پژو 206 تصادفی، به احتمال زیاد مجموعه سینی رادیاتورها و گلگیرها و سرشاسی و درِ موتور آسیب دیده اند. و در مجموع می‌توان گفت که در تمام ماشین‌ها، اگر داخل صندوق مجله خبری خودرو عقب خودرو یا داخل موتور، دارای رنگ شدگی یا لهیدگی یا رنگ پریدگی باشد، باید به سلامت اتاق ماشین شک کرد. پژو 206 بعد از پراید و تیبا سومین خودروی پرفروش در بازار خودروی ایران محسوب می‌شود. ولی ضروری است تا قبل از خرید پژو 206 کارکرده و دست دوم، حتما به نکاتی که در این مقاله مطرح شده است توجه کنید.

چراغ ها و کاپوت اتومبیل کاملا کشیده طراحی شده اند و کل خودرو نیز از طراحی آیرودینامیکی برخوردار است. به عنوان یک هایچ بک 15 ساله در بازار ایران، 206 هنور جذابیت های بصری خاص خود را دارد. پژو 206 تعداد 5 سرنشین ظرفیت دارد و دارای دو مدل دنده دستی و اتوماتیک می باشد.

ام وی ام 315 هاچ بک پلاس

در حقیقت تنها ایرادی که همچنان در مدل های مختلف 206 به چشم می خورد، فضای کم ماشین برای سرنشینان عقب است. وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودرو‌ها را انجام بدهیم. بیشتر از دو دهه از طراحی پژو ۲۰۶ می‌گذرد و هر چند کمی قدیمی شده اما همچنان جزو صدر نشینان بازار خرید و فروش خودرو است.

مشخصات فنی پژو 206، پر قدرت برای داخل و خارج شهر

پژو 206 تیپ ۶ به عنوان نسخه استاندارد پژو ۲۰۶ اتوماتیک در بازار شناخته می شود. خودرویی که مورد پسند بسیاری از خانواده ها و جوانان ایرانی قرار گرفت. جعبه دنده AL4 نصب شده بر روی این خودرو، از قابلیت تیپ ترونیک برخوردار است و دو حالت رانندگی اسپرت و برفی را نیز ارائه می دهد. تیپ ۵ پژو 206 در فاز صفر، کیفیت ساخت به شدت پایینی داشت و بسیاری از قطعات آن با رانا مشترک بود. از قطعات قرض گرفته شده از رانا می توان به صفحه کیلومتر، دسته راهنما و منتقل شدن بوق از روی فرمان به دسته راهنما اشاره کرد.