اطلاعات خودرو : سواری : ایران خودرو : ایران خودرو سمند : سمند LX EF7 1393 :: وان کار-دیزل کاران

سمند در سال 1381 توسط ایران خودرو و به عنوان اولین خودروی ملی تولید شد. هر چند که طراحی موتور و بدنه آن توسط انگلیسی ها و فرانسوی ها انجام شده است. طبق گفته ی ایران خودرو سمند دارای فرمان پذیری بهتر و ایمنی قابل قبول تری نسبت به رقبا می باشد. از جمله امکانات سمند معمولی می توان به کیسه های هوا راننده و سرنشین، ترمز ضد قفل، رینگ آلومینیومی، تنظیم برقی صندلی سرنشینان جلو و سنسور هشدار دنده عقب اشاره کرد. اجاره خودرو سمند lx با توجه به قرارگیری در بین خودروهای اقتصادی، در میان دیگر ماشین ایرانی از استقبال بالایی برخوردار می باشد.

  • مهم نیست شما 6 ماه پیش باتری را خریداری نموده اید، مهم این است باتری خریداری شده چه زمانی تولید شده است.
  • عیب‌یاب هوشمند و سیستم الکترونیکی هشداردهنده صوتی موجب افزایش محبوبیت سمند EF7 در بین مشتریان شد و به موجب این محبوبیت فروش اقساطی سمند دوگانه، رونق خوبی گرفت.
  • معمولاً فروش اقساطی سمند دوگانه صفر همراه با بیمه شخص ثالث و گارانتی و کارت طلایی می‌باشد.
  • از مزایای خرید اقساطی ماشین از شرکت سپند خودرو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.
  • برای کرایه سمند بایستی از طریق تماس تلفنی و یا واتسپ شرکت با کارشناسان ما تماس برقرار کرده و پس از دراختیار گذاشتن مشخصات خود و تعداد روزهای اجاره اقدام به رزرو کنید.

از لحاظ طراحی نمای داخلی خودرو این مدل تفاوت چندانی با دیگر مدل‌ها ندارد. سمند SE نسخه ارزان مدل LX است که از نظر آپشن بین این مدل و نسخه EL قرار می‌گیرد. سمند SE در سال ۸۷ رونمایی شد، اما تولید و عرضه آن تا سال ۱۳۸۹ به درازا کشید. بهترین شرایط فروش خودرودر مبین خودرو که قدیمی‌ترین مجموعه‌های لیزینگ خودرو در تهران است که سال‌هاست انواع خودروهای خارجی و داخلی را در برندها و مدل‌های مختلف با بهترین تسهیلات به دست متقاضیان می‌رساند. برند زیتکس، سوزوکی و اوربیتال سیلور کیفیت بهتری نسب به دیگر باتری های ایرانی دارند.

سمند،LX EF7 دوگانه سوز مدل 94

گرافیک جدید چراغ‌ها، اضافه شدن باله به در صندوق عقب، دودی شدن شیشه‌های عقب، طرح جدید جلوپنجره و فرمان جدید از جمله تغییراتی است که به ظاهر سورن پلاس اضافه شده است. ‌ای بر پایه پلتفرم پژو ۴۰۵ را برای شرکتی تایوانی طراحی کرده و توسعه داده بود. شرکت فرست اتوموتیو نیز تصمیم گرفت تا پروژه خود را که هزینه و وقت زیادی صرف آن کرده بود، به ایران یا آرژانتین بفروشد. باتری فابریکی خودرو سمند 66آمپر می باشد و فرقی نمی کند که معمولی باشد یا ef7 باشد. سلام دوست عزیز بله میشود البته قیمت باتری های وارتا بسیار بالاتر از بقیه ی برند های موحود ایرانی می باشد. البته هر کدام از این موارد که زودتر فرا برسد باتری نیاز به تعویض خواهد داشت.

عیب‌یاب هوشمند و سیستم الکترونیکی هشداردهنده صوتی موجب افزایش محبوبیت سمند EF7 در بین مشتریان شد و به موجب این محبوبیت فروش اقساطی سمند دوگانه، رونق خوبی گرفت. طراحی ظاهری خودرو سمند در تمام مدل ها، طراحی به نسبت قابل قبول می باشد که بنابر ابعاد و وزن بالایی که دارد، ایمنی و فضای کافی دارد و به عنوان یک اتومبیل سدان خانوادگی ایرانی، بسیار محبوب و پرطرفدار می باشد. با این وجود هر یک از مدل هایی که به عنوان سمند در طول چند سال اخیر طراحی و تولید شده اند، دارای تغییرات جزئی در ظاهر و همچنین در بخش موتوری هستند که این تفاوت در نسخه سورن ELX توربو بیشتر می باشد. در کل ظاهری که مدل های سمند دارند، نسبت به سایر اتومبیل های موجود در کشور متفاوت می باشد که کیفیت قطعات بکار رفته می توانست بهتر هم باشد. تولید سورن معمولی در سال ۱۳۸۸ متوقف شد و سمند سورن ELX با موتور EF7 روی خط تولید ایران خودرو قرار گرفت که قوی‌تر و کم‌مصرف‌تر از مدل قبلی است.

سلام همگی همکاران و بابک جان بخیر باشه .خدارو شکر که شماهم ماشینت دو تحویل گرفتی .مبارک باشه و ان شاءالله که خدا بهتون سلامتی بده و پراز خیر و برکت باشه . ظرفیت استاندارد باتری خودروی شما 66 آمپر پایه کوتاه قطب چپ با قالب مجله خبری خودرو L3 بوده که در صورت نیاز می توانید باتری با ظرفیت 74 آمپر پایه کوتاه قطب چپ با قالب L3 نیز استفاده نمائید. بله، باتری های عرضه شده برای خودرو سمند در کیان باتری از نوع بدون نیاز به نگهداری و به اصطلاح اتمی و خشک میباشند.

تاریخ و زمان پاس شدن چک‌ها پس از انتخاب شرایط خرید توسط مشتری، با کمک سیستم فروش و به صورت الکترونیکی محاسبه و به مشتری اعلام می‌گردد. همچنین انتخاب تعداد چک، تاریخ روی چک و نرخ سود را پس از محاسبات الکترونیکی مشتری می‌تواند انتخاب کند و این‌گونه از فروش اقساطی سمند دوگانه بهره‌مند شود. پلتفرم اولیه خودروی سمند که با نام خودروی ملی نیز شناخته می‌شود در سال ۱۳۸۳ رونمایی شد.

خرید و فروش سمند

در صورت نبود داغی باتری فرسوده بابت هر آمپر کسری، داغی مبلغی به قیمت باتری سمند اضافه میگردد. در حال حاضر بر طبق مصوبات هیئت دولت ورود باتری های خارجی به ایران ممنوع میباشد و به همین دلیل باتری کره ای اصلی با تاریخ تولید به روز در بازار موجود نمیباشد. کیان باتری در وضعیت فعلی به هیچ عنوان استفاده از باتری های خارجی را توصیه نمی نماید. در صورت وجود ماشین صفر مورد نظر شما در بازار و امکان تامین خودرو مورد تقاضا ، بلی. خودروهایی که توقف تولید شده یا به صورت صفر در بازار موجود نیستند قابل ارائه نخواهند بود. خودروی صفر از بازار آزاد تهیه شده و با تسهیلات ویژه در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

سمند،LX EF7 مدل 98

دوستان من الان تحویل گرفتم اطاق موقع دست انداز چفت نیست و صدای دست انداز داخل اطاق مشهوده ..برف پاک کن کار نمیکنه.. از همه مهم تر اینکه دنده ها موقع تعویض دنده صدای لاق لاق میده و خوب جا نمیره نمیدونم چیکار کنم اگه شما هم این مشکل رو دارین راهنمایی کنین.. سمند اجاره ای دارای محدوديت كيلومتر روزانه 300 كيلومتر ميباشد كه در مجموع پس از عودت خودرو محاسبه ميگردد. گواهی معتبر اشتغال به کاربرای احراز مدرک شغلی و یا محل سکونت شخص اجاره کننده خودرو .

معیار ما قیمت روز بازار آزاد بوده و قیمت کارخانه ملاک محاسبه اقساط نیست. از جمله امکانات بیشتر سمند LX EF7 نسبت به نسخه پیشین می‌توان به وجود ترمز ضدقفل ABS، کیسه هوا برای سرنشینان جلو، رینگ‌های آلومینیومی، صندلی برقی سرنشینان جلو، سنسور هشدار عقب و صندوق برقی اشاره کرد. ابتدا توسطلینک ثبت نام در منوهای اصلی سایت فرم عضویت را تکمیل نمایید و سپس آگهی خود را بعد از مطالعه قوانین توسط لینک درج آگهی ثبت نمایید. جهت کسب اطلاعات در مورد تفاوت آگهی های ویژه و رایگان ، لیست قیمت ها و تخفیف ها به صفحه تعرفه در منوهای اصلی سایت رجوع نمایید.