آگاهی از موقعیت 101 – قسمت 2


امیدوارم 4 جولای فوق العاده ای داشته باشید!

ماه گذشته صحبت در مورد اینکه اگر زمان و فاصله کافی بین خود و یک مهاجم احتمالی بگذارید، قرب، نخواهید شد را ، کردیم. (می تو،د آن پست را بخو،د اینجا). ما بحث کردیم که اولین و مهمترین مهارتی که باید یاد بگیرید درک و آگاهی از محیط اطرافتان است. با انجام این کار، اکنون ذهن شما آماده است تا خود را از نظر فیزیکی در برابر حمله آماده کند.

زمان + فاصله = ایمنی را به خاطر بسپارید. در این ماه در یادگیری مرحله بعدی آگاهی از موقعیت پیشرفت خواهیم کرد. من می خواهم به شما یک راه ساده یاد بدهم تا هوشیار و آگاه باشید. در زیر نموداری از کد رنگ آگاهی است که باید یاد بگیرید.

مقیاس به شرح زیر است:

سطح سفید – کاملاً ناآگاه
سطح زرد – هوشیاری 360 دقیقه آرام
سطح نارنجی – تهدید بالقوه را شناسایی کنید
سطح قرمز – اقدام
سطح مشکی – خاموشی ذهنی/ یا فریز

 

گروهی از میرکات ها را در حال داشتن اوقات خوشی در دشت های آفریقا تصور کنید. میرکات ها بسیار هوشیار هستند. آنها مظهر آگاهی موقعیتی هستند. بسیاری از موجودات دیگر نیز وجود دارند که زندگی یک میرکت را تهدید می کنند.

در تصویر من، همانطور که میرکات ها جمع می شوند و کارهای روزمره خود را انجام می دهند، آقای میرکات باید همیشه از آن آگاه باشد. جایی که شکارچی است یا ممکن است باشد. آقای Meerkat باید همیشه هر روز خود را با Level Yellow شروع کند. بیایید تصور کنیم
میرکات و گروهش او یک کفتار را در فاصله 100 یاردی می بیند. او به گروه خود هشدار می دهد که شاید بگوید، بچه ها یک کفتار در 100 یارد آن طرف تر وجود دارد. آقای میرکات وضعیت را ارزیابی می کند و تشخیص می دهد که کفتار به اندازه کافی دور است که می توانند به بازی های میرکات خود ادامه دهند. سطح زرد نشان می دهد که شما آرام و آرام هستید، اما همه چیز را در اطراف خود می بینید. شما تمام حواس خود را برای ارزیابی خطرات در دسترس قرار می دهید. شما به روز خود ادامه می دهید تا زم، که چیزی تغییر کند. اگر ایمنی مریکات تغییر کند، بلافاصله می دانند. از آنجایی که او در سطح زرد بود، میرکات اکنون می‌تواند به سطح نارنجی منتقل شود و خود و خانواده‌اش را برای انجام تلاش‌های طفره‌آمیز در صورت ،وم آماده کند.

آقای میرکات اکنون به گروه هشدار می دهد که کفتار اکنون حدود 50 یارد دورتر است و
از آنجایی که او در سطح زرد بود، می تواند به سطح نارنجی که در حال شناسایی تهدید و اجرای برنامه عمل است، انتقال یابد. سطح نارنجی یک حالت افزایش یافته از آگاهی است. از این سطح میرکات می تواند در صورت ،وم به سطح قرمز حرکت کند. حالا میرکات تهدید را ارزیابی می کند و متوجه می شود که کفتار می داند که آنها آنجا هستند. آقای.
Meerkat اکنون به سطح قرمز می رسد. او تمام خدمه‌اش را جمع می‌کند و به سمت سوراخ‌هایی می‌رود که قبلاً برای ایمن بودنشان تعیین کرده‌اند. آقای میرکات خانواده، دوستان و خودش را نجات داده است، زیرا در Level Yellow Awareness شروع کرده است.

کلید استفاده از این برای محافظت از خود این است که همیشه در سطح آگاهی موقعیتی زرد باشید. اگر آقای میرکات در Level White شروع می‌کرد، هیچ راهی برای او وجود نداشت که در صورت مواجهه با تهدید به سطح نارنجی برود. آقای میرکات در وهله اول کاملاً از یک تهدید بی خبر است. وقتی در Level White هستیم و با تهدیدی مواجه می شویم، بلافاصله به Level Black می رویم.

این زم، است که شما قرب، هستید. سطح سیاه جایی است که وحشت و ترس به وجود می آید. سطح سفید همیشه به سطح سیاه منجر می شود. ا،ر قرب،ان هرگز نمی بینند که مهاجم خود بیاید. شما هرگز نباید در سطح آگاهی سفید باشید. بنابراین، برای جلوگیری از قرب، شدن، همیشه سطح آگاهی زرد را حفظ کنید.

چگونه از سطح آگاهی زرد استفاده می کنید؟ که در مقاله ماه های گذشته ما در مورد اینکه یک هدف سخت و نرم چگونه به نظر می رسد صحبت کردیم. ما هر روز نمونه هایی از اه، نرم را می بینیم. اگر استراتژی های ساده واقعی من را در زندگی روزمره خود به کار ببرید، آیین ایمنی خود را ایجاد خواهید کرد. شما به طور غریزی همیشه در سطح زرد خواهید بود. به ،وان مثال، وقتی وارد اتاقی می شوید، متوجه شوید که همه ،وجی ها کجا هستند. اگر خودتان در یک موقعیت رستوران بنشینید، می تو،د ببینید چه ،ی می آید و می رود. این به شما امکان می دهد تا در صورت نیاز به حرکت به سطح نارنجی، بهترین مسیر ،وج و فرار را پیدا کنید. هنگامی که در مکان های عمومی هستید، با شانه های خود به عقب و سر خود را بالا راه بروید. از چشم پوشی نترسید
مخاطب. هنگامی که ما با چشمان خود و به خصوص یک شکارچی با شخص دیگری ارتباط برقرار می کنیم، به این م،ی است که شما از او آگاه هستید. این شما را به ،وان یک هدف سخت نشان می دهد و شکارچی به سمت هدف نرم تری حرکت می کند.

با اعتماد به نفس راه برو خانم ها، طوری راه بروید که انگار در باند مد هستید. مطمئن باش 90 درصد تمام ارتباطات شخصی از طریق زبان بدن است. خود را قوی، با اعتماد به نفس و هوشیار نشان دهید و 90 درصد از نبرد را برنده خواهید شد.

اینگونه است که شما یک هدف سخت را به شکارچی نشان می دهید. طوری راه بروید یا رانندگی کنید انگار هدفی دارید. گمشده نگاه نکنید. اگر گم شده اید، اجازه ندهید عموم مردم بدانند که با اعمال خود گم شده اید. اگر در حین راه رفتن گم شدید، به یک مکان عمومی بروید و از یک کارمند در فروشگاه یا یک مقام محلی راهنمایی بخواهید. امروزه بیشتر متداول است که تلفن هایمان را برای مسیرها بررسی کنیم، اما این روش می تواند سیگنال های بزرگی را به یک شکارچی ارسال کند.
اگر لازم است از تلفن خود برای تعیین موقعیت یا مکان یابی خود استفاده کنید، لطفاً این کار را با احتیاط انجام دهید و آگاه باشید که چه ،ی ممکن است شما را تماشا کند. داشتن صورت در گوشی خود نشانگر واقعی خوبی برای شکارچی است که شما یک هدف نرم هستید. در صورت گم شدن مراقب نحوه رانندگی خود باشید. همیشه حواستان به اطرافیانتان باشد که ممکن است سرنخ‌هایی دریافت کنند که نشان می‌دهد شما گم شده‌اید. گمشده نگاه نکنید، هدف سخت تری می شوید.

اگر از این اقدامات ساده استفاده کنید و برخی از رفتارهای خود را برای یک شکارچی به یاد بیاورید، از همیشه ایمن تر از گذشته خواهید بود. همیشه فرمول ساده من برای قرب، نشدن را به خاطر داشته باشید. زمان + فاصله = ایمنی. اگر زمان و فضای کافی را بین خود و مرد بد قرار دهید، قرب، الف نخواهید شد
جرم فیزیکی شخصی به یاد داشته باشید که خود را بزرگتر از آنچه هستید نشان دهید. جعلش کن تا درستش کنی، درسته؟ من همیشه به مردم می گویم که ما باید از قلمرو حیوانات به ،وان نمونه ای استفاده کنیم که چگونه یک هدف سخت باشیم. قورباغه گوجه‌فرنگی ماداگاسکار مانند بادکنکی پف می‌کند که شکارچیان را متقاعد می‌کند که نتوانند آنها را بخورند. برخی از قورباغه ها با دیدن یک شکارچی فریاد می زنند تا دشمن را بترسانند.

اگر مورد حمله قرار می گیرید یا احساس خطر می کنید، باید تا جایی که می تو،د فریاد بزنید. باید تا حد امکان خود را بزرگ جلوه دهید. لطفا تا ماه آینده در امان باشید. مثل همیشه لطفاً در مورد هر چیزی که مربوط به پیشگیری از قرب، است با من تماس بگیرید. در مقاله ماه آینده ما مراحل نهایی آمادگی را قبل از حرکت به سمت دفاع مرور خواهیم کرد. ایمن بمان

برای اطلاعات بیشتر در مورد سیستم استقرار اسپری فلفل موبایلی در انتظار ثبت اختراع من برای دفاع از خود و خانواده‌تان در برابر حملات خارج از وسیله نقلیه‌تان، با من تماس بگیرید و از وب‌سایت من دیدن کنید.

www.f3defense.com

www.f3defensestore.com

آزادی از ترس

مایکل مرسر
مدیر عامل/موسس F3Defense
[email protected]

The post Situational Awareness 101 – Part 2 first on ،ن واقعی در باربری پدیدار شد.


منبع: https://www.realwomenintrucking.org/situational-awareness-101-part-2/