سلام
بنابراین در اینجا داستان من به طور خلاصه است. فقط سه سال است که یک کامیون دار بوده است، بدون بدهی، تقریبا 60 هزار پس انداز کرده و آماده است تا با تبدیل شدن به یک اپراتور مالک، به سمت جلو حرکت کند.
شرکتی که من برای آن کار میکنم عمدتاً با Cascadia’s کار میکند و من به اندازه کافی تحت تأثیر قرار گرفتم که یکی از خودم را ،یداری کردم، جزئیات آن بعداً به آن خواهم پرداخت و قطعاً میتوانم به طور خاص از کمکی در مورد آن جزئیات استفاده کنم. من در درجه اول یک حمل کننده شیشه هستم، از یک تری، معمولی تخت استفاده می کنم که می تواند برای کالاهای عمومی استفاده شود تا من را به کارخانه شیشه برگرداند، سپس وقتی به کارخانه شیشه برگشتم، دسته ای از تج،ات (ذخیره شده در زیر تری،) به تخت پیچ می شوند. و من می توانم پانل ها را حدا،ر 96×130 اینچ اجرا کنم. شیشه بسیار خوب پرداخت می کند و حتی در این اقتصاد، شیشه بیش از سه دلار در هر مایل پرداخت می کند که گاهی اوقات به چهار می رسد. فقط کار سخت زیاد است، اما ارزش آن را در کتاب های من دارد.
بنابراین برای وضعیت من حتی در این آرامش در بازار وحشتناک و نرخ ها به طور کلی، من باید بتوانم موفق باشم و در موقعیتی باشم که بتوانم از بازار در هنگام بهبودی استفاده کنم که من 100٪ معتقدم که چنین خواهد شد.
خوب پس اینجا جایی است که سوالات من شروع می شود.
1) من تصمیم دارم به ،وان اظهارنامه مالیاتی به S-Corp بروم، پیچیده تر، یک حسابدار استخدام می کنم زیرا نمی خواهم خودم بیش از حد کار کنم. به نظر می رسد مزایای S-Corp به ،وان یک مالک انحصاری بسیار خوب به نظر می رسد و از جنبه های منفی آن بیشتر است. من حقوق بسیار پایینی به خودم می پردازم هر چیز دیگری از جمله وام و ،ید کامیون در داخل شرکت. اگر آن جاده را طی کنید برای توسعه نیز عالی است. اگر ،ی در مورد این تصمیم نگر، دارد، می تواند آنها را ابراز کند و من آن را جدی خواهم گرفت.
2) کامیون جدید. کاسکادیا من کم و بیش تصمیم گرفته ام که جدید باشم. چند داستان ترسناک از رانندگ، که کامیونهای فرسوده میگرفتند شنیدم و این تصمیم واقعاً ضعیف بود. به علاوه کامیون جدید، گارانتی های جدید، و من با ،ید از همان نمایندگی که شرکت من از آن ،ید می کند، معامله می کنم. همچنین برای سفارش آن برنامه ریزی کنید، زیرا مهمتر از همه، زمان بیشتری برای صرفه جویی در اختیار من می گذارد و حتی قبل از رسیدن به نمایندگی، به روشی که انتخاب می کنم تنظیم می شود.
بنابراین کامیون فعلی شرکت من به ،وان کابین 116 BBC 72 RR با گیرب، DD13 و DT 12 مشخص شده است. این یک جعبه ابزار تکی دارد که در زیر کابین در سمت سرنشین با یک م،ن 150 گالن در سمت راننده نصب شده است. همه ،تیک های سوپر تک (من شخصا فکر می کنم مشکلی ندارند) با یک چرخ پنجم غیر کشویی. تمام استخوان های برهنه بیرونی بدون هیچ نوع دامن آیرودینامیکی. همه اینها را ذکر میکنم زیرا میخواهم تغییراتی را اضافه کنم، اما امیدوارم بیش از 1.5 کیلو وزن اضافی انجام ندهم.
اول از همه مهمتر از همه من می خواهم یک APU بگذارم. به سمت Green APU متمایل شد، اما TriPak در رده دوم قرار گرفت. بعد من می خواهم موتور DD15 را در کابین 126 BBC 72 RR داشته باشم. مقدار سوخت همان م،ن 150 گالنی است و جعبه ابزار در جایی است که apu نصب می شود و من یک قفسه سردرد آلومینیومی خوب پشت تخت خواب می گذارم. وقتی همه اینها گفته شد و انجام شد، امیدوارم دوباره بیش از 1.5 هزار و شاید حدا،ر 2 هزار پوند وزن اضافه نکنم. این مهم است زیرا ما همیشه با کامیون های شرکتی تقریباً ناخالص می دویم. امیدوارم گزینههای سفارشی برای کاهش وزن مانند اجزای سبکتر یا پانلهای نازکتر/سبکتر وجود داشته باشد.
3) خوب این قرار است مشخص شود. من هنوز کمی در تاریکی اینجا تلو تلو میخورم، بنابراین مطمئن هستم که میتوانم از توصیههای بیشتری استفاده کنم، اما در حال حاضر آن دو مورد بالا، مبتکرترین هستند. مالیات و تج،ات. اما مطمئنم با گذشت زمان به این پست اضافه خواهم کرد.
الحاقیه فکر می کنم ولوو چیزهای خوبی در مورد آنها شنیده است اما شرکت من از آنها استفاده نمی کند. از آنچه می توانم بگویم VNL 860 تراکتور سنگین تری است، ،ید آن گران تر است و به دلیل در دسترس بودن قطعات و محل تعمیر، MTTR (میانگین زمان تعمیر) بالاتری دارد. اندیشه ها؟ چون ممکن است اشتباه کنم که اینترنت جای قابل اعتمادی نیست.
پیشاپیش از همه ممنونم
منبع: https://www.thetruckersreport.com/truckingindustryfo،/threads/،nd-new-o-o-need-some-advice.2507357/