گروه Fastfrate یک قرارداد پنج ساله جدید با CPKC امضا کرده است که به آن دسترسی انحصاری و خصوصی به تأسیسات راهآهن مش، میدهد و به شرکتها کمک میکند تا به طور مش، یک سرویس بیسابقه LTL با ریل ایجاد کنند که کانادا را به مکزیک متصل میکند.
این مشارکت باعث میشود که شرکت Fastfrate در کانادا Drayage Inc. (CDI) به ،وان بزرگترین ارائهدهنده آبکشی ساحلی در کانادا به،وان بزرگترین ارائهدهنده آبکشی ساحل به ساحل در کانادا رشد کند، در حالی که همچنین آن را به بزرگترین ارائهدهنده آبکشی CPKC در آمریکای شمالی تبدیل میکند.
ران تپر، رئیس اجرایی گروه Fastfrate در بی،های گفت: «Fastfrate و CPKC در 58 سال گذشته یک مشارکت موفق و مش، داشتهاند. با توجه به اندازه و گستره فرصتهای پیش رو، هرگز به اندازه امروز هیجانزده نبودم. ما مفت،یم که شریک دیرینه CPKC در کانادا هستیم و از گسترش به ایالات متحده و مکزیک هیجان زده هستیم. این برای ما عالی است، برای آنها و برای مشتریان ما عالی است.»
یکی از ،اصر کلیدی قرارداد جدید، دسترسی مستقیم به یاردهای میانوجهی CPKC در تورنتو و مونترال، از طریق تأسیسات هممحلی خود CDI، با استفاده از آ،ین فناوریهای گیت است. به گفته جاناتان وهبا، معاون ارشد فروش و بازاریابی CPKC، دسترسی به گیت خصوصی «ابتدا یک صنعت است».
و مدیر عامل Fastfrate Group Manny Calandrino می گوید که به مالک-اپراتورهای CDI این امکان را می دهد که هر روز در نتیجه زمان صرفه جویی شده با دسترسی به حیاط intermodal از طریق دارایی خود CDI، یک ،ت اضافی داشته باشند. اجاره ای که چهار ،ت در روز انجام می دهد می تواند منجر به افزایش 25 درصدی درآمد آنها شود که به عقیده کالندرینو مزیت استخدام سالمی به شرکت می دهد.
“ما پول خود را در دهان خود می گذاریم.”
م، کالاندرینو، مدیر عامل، گروه Fastfrate
او در مصاحبهای گفت: «ما باید مجموعهای از رانندگان (که میخواهند برای CDI کار کنند) داشته باشیم TruckNews.com. “دیگر زمان انتظاری وجود نخواهد داشت.”
Calandrino پیش بینی می کند که حدود 400 راننده CDI به تنهایی به قرارداد CPKC خدمت کنند. اما به دست آوردن این مزیت ارزان نیست. گروه Fastfrate 10 میلیون دلار برای تبدیل 15 هکتار در محل خود در تورنتو به یک حیاط سنگفرش شده بین وجهی، که در آن می توان حدا،ر 3000 کانتینر را روی هم قرار داد، سرمایه گذاری خواهد کرد. این شرکت همچنین از دسترسی ویژه به کانتینرهای موقعیت در شب استفاده خواهد کرد تا آنها آماده تحویل و تحویل صبح روز بعد باشند.
کالاندرینو درباره این سرمایهگذاری گفت: «ما پول خود را در جایی میگذاریم که دهانمان باشد.» و خاطرنشان کرد که شرکت حمل و نقل همچنین هزینه اجرای فناوری گیت را با CPKC ت،یم خواهد کرد.
LTL توسط راه آهن
قرارداد جدید بین گروه Fastfrate و CPKC همچنین دسترسی بهتری به بازار رو به رشد مکزیک در خط مستقیمی که کانادا را به مکزیک متصل می کند، می دهد. این شرکت در حال حاضر حدود 30 بار در هفته بین دو کشور ارسال می کند و اخیراً 200 کانتینر بین وجهی را برای پشتیب، از این سرویس در حال گسترش ،یداری کرده است.
Calandrino در مورد کانتینرهای جدید توضیح داد: “ما توانایی دسترسی به جعبه های CPKC و جعبه های خود را خواهیم داشت.”
تپر گفت که این شرکت خدمات LTL-by-rail را که در حال حاضر از شرق به غرب در کانادا ارائه می دهد – به میزان حدود 7 میلیون پوند در روز – در طول مسیر شمال به ج، از کانادا به مکزیک تکرار خواهد کرد. او ،ن می زند که این کار را می توان در حدود 60 تا 70 درصد هزینه حمل و نقل با کامیون انجام داد. این محمولههای بینوجهی LTL به شهرهایی مانند شیکاگو، دا،، مونتری «و هر چیزی در بین آنها» خواهد رسید.
تپر پیشبینی میکند که سرویس راهآهن جدید LTL – که قبلاً در ایالات متحده در دسترس نبود – در 12 ماه آینده راهاندازی شود.
رشد حمل و نقل باری نیز
گروه Fastfrate علاوه بر سرمایهگذاری در عرضههای میانوجهی و درایاژ، شبکه حمل و نقل خود را نیز توسعه میدهد، که با ،ید Challenger Motor Freight در سال 2022 تقویت شده است.
در ماه مه این شرکت قصد دارد ساخت و ساز تاسیسات جدیدی را در اتاوا آغاز کند که در 15 هکتار زمین قرار دارد. چلنجر برای اولین بار یک خانه در وینیپگ دریافت کرده است که فضایی را با شرکت خواهر ASL Distribution Services به اشتراک می گذارد، اما مغازه خود را در این سایت 25 هکتاری دارد. گروه Fastfrate زمینی را در رجینا برای تأسیسات آینده در آنجا تضمین کرده است، و در Saint-Remi، Que.، در نزدیکی مونترال، اخیراً یک ملک 20 هکتاری برای Challenger ،یداری کرده است که دسترسی آسان تر به مرز و فضای بیشتر را دارد.
در همین حال، بزرگترین بخش مشتریان چلنجر بر اساس کالا، خودرو است، قطعات خودرو از کارخانههای مکزیک به شمال کانادا میآیند و قفسهها به ج، ارسال میشوند. کالاندرینو گفت که با توجه به پیشرفت های اخیر در رابطه با CPKC، این به طور بالقوه می تواند به ریل تبدیل شود. و چلنجر از این فرصت برای جابجایی برخی از این محموله ها از جاده ها استقبال می کند.
جیم پیپ،، مدیرعامل چلنجر موتور فریت در بی،های گفت: برای صنعت خودرو، راه آهن از نظر زیستمحیطی، مالی و عملیاتی کارآمدتر است. ما اکنون در حال آماده شدن برای حمل و نقل خودرو از طریق راه آهن هستیم – و در حال آماده شدن برای تقاضای بزرگ هستیم.
منبع: https://www.trucknews.com/business-management/fastfrate-re-ups-with-cpkc-securing-private-gate-access-looks-to-expand-ltl-by-rail/1003182398/