نیوجرسی، که حدود 2 درصد از حجم بار کامیون های بارگیری در بازار هفتگی را تشکیل می دهد، بسیار مهم است ارتباط دادن در شبکه حمل و نقل ملی و دسترسی مستقیم به بازارهای اصلی حمل و نقل در ساحل شرقی و غرب میانه را فراهم می کند. حامل های کامیون می توانند به سرعت بار را در بزرگراه های اصلی ایالات متحده جابجا کنند، از جمله I-87، I-95، I-84، I-78، I-80، I-280، و I-278. این ایالت در یک روز رانندگی با 30 درصد از جمعیت ایالات متحده و شعاع 500 مایلی از اداره بندر نیویورک و نیوجرسی (PANYNJ) از مناطق شهری اصلی کانادا، از جمله مونترال، اتاوا، و تورنتو هستند.

با داده‌های DAT iQ واضح‌ترین و دقیق‌ترین نمای بازار بار کامیون را دریافت کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=videoseries

با DAT iQ Live هماهنگ کنید، زنده در یوتیوب یا لینکدین، ساعت 10 صبح به وقت شرقی هر سه شنبه.

در 50 مایلی PANYNJ تقریباً یک میلیارد فوت مربع انبارداری و توزیع وجود دارد. فضا، الیزابت، نیوجرسی را به یک بازار حمل و نقل ،وجی قابل توجه تبدیل کرد. در بخش واردات، PANYNJ بندر شماره دو برای واردات ایالات متحده است، اگرچه در سال 2022 برای چند ماه از رتبه اول برخوردار بود زیرا حمل‌کنندگان محموله‌های اختیاری خود را از ساحل پرتراکم غربی منحرف ،د.

پنج خط اصلی برای بارهای بازار نقطه ای بوستون، شارلوت، شیکاگو، کلمبوس و جولیت هستند که حجم بار کامیون های ،وجی نزدیک به حجم واردات کانتینری در PANYNJ است. بر اساس گزارش IHS Markit/PIERS، واردات دسامبر 7.6 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل (سال در سال) به دنبال افزایش 12.5 درصدی نسبت به حجم نوامبر افزایش یافت.

ناظر بازار

همه نرخ‌های ذکر شده در زیر، هزینه‌های اضافی سوخت را شامل نمی‌شوند، مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد.

نرخ‌های بازار ون خشک هفته گذشته 0.02 دلار در هر مایل در نیوجرسی کاهش یافت و به طور میانگین 1.47 دلار در هر مایل بود. با وجود این، حجم ،وجی کامیون‌ها نسبت به سال گذشته 6 درصد بیشتر است. مسیرهای برتر عبارتند از کلمبوس، اواهالیا، که در آن نرخ های نقطه ای با 1.46 دلار در مایل، بالاترین نرخ در 12 ماه گذشته بود، در حالی که در مسیر شماره دو ج، به شارلوت، NC، نرخ های نقطه ای نیز با 1.67 دلار در مایل، بالاترین نرخ در 12 ماه گذشته بود.

در سایر بازارهای 5 نقطه برتر، نرخ های نقدی 0.03 دلار در هر مایل در لس آنجلس کاهش یافت، حتی اگر حجم بارهای جابجا شده در هفته گذشته 3 درصد بیشتر از سال گذشته بود. در آتلانتا، نرخ ها برای هفته چهارم با همان حجم بارهای جابجا شده مشابه سال گذشته، یک پنی در هر مایل افزایش یافت. بارها از آتلانتا به اورلاندو 2.66 دلار در هر مایل به شرکت های حمل و نقل پرداخت می شود که بالاترین میزان در 12 ماه گذشته است. حجم بارهای جابجا شده در این خط 15 درصد بیشتر از سال گذشته است.

نسبت بار به کامیون (LTR)

حجم پست بار بازار ملی (LP) هفته گذشته به سطوحی کاهش یافت که آ،ین بار در سال 2019 و اوایل سال 2020 مشاهده شد، به استثنای سال 2017، کمترین میزان در هشت سال گذشته بود. اغلب مسطح بودند و در نتیجه نسبت بار به کامیون ون خشک هفته گذشته (LTR) با 18 درصد کاهش به 2.14 رسید.

نرخ های نقطه ای Linehaul

سودهای دو هفته قبل پس از هوای سرد شدید به دنبال کاهش 0.02 دلاری در هر مایل در هفته گذشته در نرخ متوسط ​​ملی حمل و نقل خطی ون خشک حذف شد. نرخ 1.72 دلار در هر مایل، 0.06 دلار در هر مایل کمتر از سال گذشته است. بر اساس حجم بارهای جابجا شده، 50 لاین برتر DAT هفته گذشته به طور متوسط ​​1.99 دلار در هر مایل، 0.25 دلار در مایل بالاتر از میانگین ملی بود.

گزارش های هفتگی

منبع: https://www.dat.com/blog/dry-van-report-factory-growth-boosts-truckload-demand-in-columbus-2