10 داستان برتر حمل و نقل در سال 2022


حداقل سالی پر حادثه بود. درست خارج از دروازه، صنعت حمل و نقل کانادایی خود را در کانون توجه بین‌المللی قرار داد، زیرا کامیون‌ها با سروصدا راه خود را از ساحل غربی به اتاوا می‌پیچیدند، جایی که برای اقامت طول، مدت و ناخوشایند پارک می‌،د.

معمولاً صنعت ما این سطح از توجه را به خود جلب نمی کند – چه به دلایل درست یا نادرست. اما در حالی که پوشش «کاروان آزادی» پرخواننده ترین موضوع سال ما بود، اما تنها خبر خبرساز نبود. دستور دستگاه ثبت الکترونیکی (ELD) یک بار دیگر به تعویق افتاد، سپس در نهایت برنامه های اجرایی فاش شد. یکی از بزرگترین و شناخته شده ترین شرکت های باربری کانادا توسط یک ،یدار غیر سنتی ،یداری شد. یکی دیگر از شناخته شده ترین ناوگان در جاده های کانادا این کشور را ، کرد.

پلیس اتاوا کاروان را مت، کرد
پلیس پس از سه هفته اشغال، معترضان کاروان آزادی را از خیابان های اتاوا پا،ازی کرد. (ع، فایل: پلیس اتاوا)

روابط فرستنده و حامل یکی از موضوعات داغ بود، زیرا حمل کنندگان خود را در ناوگان با ظرفیت محدود می دیدند. و مالک-اپراتورهایی که جذب شرایط بازار رکورد شده بودند، ناگهان خود را آسیب پذیر دیدند زیرا شرایط حمل و نقل به سرعت تغییر کرد. در اینجا خلاصه‌ای از سالی که بر اساس اعداد خوانندگان برای 10 داستان برتر سال بود، آورده شده است.

کاروان آزادی

پوشش ما از کاروان آزادی، ،، که در پشت آن بودند، و تأثیر آبشاری تظاهرات در مرز، تا حد زیادی پرخواننده ترین داستان ها و وبلاگ های ما در سال 2022 بودند. حتی نزدیک هم نبود. می توانم با اطمینان بگویم که این داستان ها و وبلاگ ها در مجموع خوانندگان و ترافیک بیشتری نسبت به هر موضوع دیگری در تاریخ TruckNews.com به ارمغان آوردند. و اینکه بگوییم بازخوردها ت،یم شده است، دست کم گرفتن است. نظرات در مورد دستورات وا،ن مرزی منع، کننده نظرات جامعه ما به ،وان یک کل بود، که می گویند اختلاف نظر شدیدی در بار کامیون وجود داشت. این واقعیت که برخی از کامیون داران فرامرزی مستقیماً تحت تأثیر دستورات مرزی قرار گرفتند، سوخت بیشتری به آتش زد. از نظرات ما در مورد اشغال، تا گزارش های چکمه روی زمین از اتاوا و در طول مسیر کاروان اولیه از طریق انتاریو، می خواهم بگویم که ما رویدادهای اتاوا و گذرگاه های مرزی در ویندزور، کوتس و در جای دیگر تا حد امکان منصفانه و همچنین می خواهم بگویم که خوب است که دوباره به نوشتن در مورد ،تیک ها و روان کننده ها بازگردم!

شرکت حمل و نقل باری در مرکز بزرگترین کشف مواد مخدر در منطقه پیل

کشف مواد مخدر در مرز به طور مکرر اتفاق می افتد، که اغلب شامل وسایل نقلیه تجاری می شود. چیزی که این مجسمه را منحصربه‌فرد می‌کرد این بود که شرکت حمل‌ونقلی که درگیر آن بود، ظاهراً جزء عملیات‌های قاچاق بود. همانطور که یک ،ده فروش بود، این بارها به آنها تحویل داده شد. گفته می شود که مواد مخدر در محموله های باری قانونی بسته بندی شده و از مرز به منطقه تورنتو کشیده شده است. مجسمه اکتبر 383 کیلوگرم به ارزش 25 میلیون دلار مصادره شد.

اشنایدر برای تعطیلی عملیات کانادا

کامیون‌های «کدو تنبل» نارنجی روشن آن به‌طور سنتی در میان قابل‌تشخیص‌ترین کامیون‌ها در جاده‌ها بوده‌اند. اما آنها دیگر کانادا را خانه نمی دانند. اشنایدر وقتی عملیات کانادایی خود را قطع کرد و تج،ات را در ج، مرز مجدداً تخصیص داد، ابروها را بالا برد.

مشارکتی یا رزمی؟ ارزیابی مجدد روابط فرستنده و حامل در طول چالش های زنجیره تامین

باربری ها و باربری ها همیشه صحبت در مورد “روابط” یا “مشارکت”، اما هرگز چنین بحث هایی بیشتر از زم، که ظرفیت محدود است، م،ا پیدا نمی کند. این مورد در بیشتر سال – حداقل در اوایل سال – وجود داشت و این امر باعث شد که حمل‌کنندگان آینده‌نگر ظرفیت ارزشمند خود را حفظ کنند. هنگامی که تقاضای حمل و نقل افزایش می یابد، شرکت های حمل و نقل نمی توانند کاری را که معمولاً انجام می دهند، با اضافه ، کامیون ها و تری،های بیشتر انجام دهند. به هم ریختگی زنجیره تامین این موضوع را دید. در عوض، حامل‌ها مجبور شدند (یا می‌توانستند) بارها را پایین بیاورند و در مورد اینکه برای چه ،ی حمل می‌کنند انتخابی‌تر باشند. نرخ رد مناقصه شرکت‌های مخابراتی به بالاترین حد خود رسید و شرکت‌های حمل‌ونقل مایل بودند ظرفیت محدود خود را به فرستنده‌هایی اختصاص دهند که این رابطه را یک مشارکت واقعی می‌دانستند. اکنون با کاهش ظرفیت، متصدیان حمل‌ونقل امیدوارند که وفاداری آنها به دلیل تغییر قدرت قیمت‌ها به نفع حمل‌کنندگان بازگردد.

ERoad ELD در کابین
(ع،: Eroad)

تنظیم‌کننده‌های فدرال جریمه‌هایی را برای ساعت‌های خدمات، ELDs پیشنهاد می‌کنند

با بازگشت تقویم به سال 2023، ا،ر استان ها ا،امات دستگاه ثبت الکترونیکی (ELD) را برای حامل های تحت نظارت فدرال اعمال خواهند کرد. برخی حتی برای حامل های تحت نظارت است،. و دیگران، اصلا. بنابراین، اجرا چگونه خواهد بود؟ آیا دندان خواهد داشت؟ ما بالا،ه در اوا، سال تضمین هایی دریافت کردیم. داستان اجرای کامل ELD تا 1 ژانویه 2023 به تعویق افتاد همچنین در 10 کتاب برتر خوانده شده ظاهر شد زیرا مدیران ناوگان به دنبال راهنمایی در مورد زمان و نحوه اجرای این دستور بودند.

100 ناوگان کامیون برتر کانادا در صدر TFI International

لیست سالانه ما از بزرگترین شرکت های حمل و نقل کانادایی برای اجاره طبق معمول توسط TFI International در صدر قرار گرفت. شرکت مستقر در مونترال هر سال به بزرگ‌تر شدن خود ادامه می‌دهد، اگرچه مهم‌ترین رشد اخیر آن در ج، مرز بوده است. با این وجود، باربری امروز رتبه بندی 100 برتر همیشه در بین خوانندگان محبوب است و به دلیل M&A و رشد سریع برخی از شرکت های حمل و نقل تازه کار، سالانه تغییر می کند.

با کاهش تقاضای حمل و نقل و افزایش هزینه ها، مالک-اپراتورها در معرض بیشترین خطر هستند

چقدر سریع همه چیز در این صنعت تغییر می کند. سال گذشته شاهد استارت‌آپ‌های جدید کامیون‌داری بودیم که مالک-اپراتورها به دنبال نرخ‌های داغ بازار بودند. اما به همان سرعتی که این نرخ ها افزایش یافت، به زمین بازگشتند. متأسفانه، هر،ی که در آن ماه‌های خوب شروع به کار کرد، احتمالاً دلار بالایی برای تج،ات پرداخت کرد و ناگهان مجبور شد خود را با کاهش نرخ‌ها، تقاضای کمتر حمل‌ونقل و افزایش قیمت‌های دیزل تطبیق دهد. به صنعت حمل و نقل باربری خوش آمدید.

11 در طرح های آموزش راننده انتاریو و کبک شارژ می شود

این واقعیت که بازیگران بدی وجود دارند که جاه‌طلبی‌های رانندگان کامیون بالقوه در سراسر کانادا را شکار می‌کنند، جای تعجب ندارد. این واقعیت وجود داشت که برخی اعمال اجرایی م،ادار و یک سرکوب چند است، وجود داشت بود یک شگفتی – و دلیلی برای خوش بینی در میان ،، که مایلند صنعت را از شر مدارس آموزشی بد خلاص کنند.

نرخ ثابت
ران تپر، گروه Fastfrate (ع،: عرضه شده)

Fastfrate ا،ریت سهام Challenger را در اختیار دارد

اخبار M&A همیشه جذاب است، به خصوص زم، که نامی آشنا مانند Challenger Motor Freight باشد که در سمت فروش قرار دارد. چلنجر یکی از شناخته‌شده‌ترین برندها در حمل‌ونقل کانادایی است و توسط یک پیشگام واقعی در صنعت در Dan Einwechter تأسیس شد. زم، که به اندازه مشخصی برسید، پیدا ، ،یدار من، برای ،ب و کارتان دشوار است. اما در Fastfrate، Einwechter و Challenger بهترین تطابق را پیدا ،د. ران تپر، رئیس اجرایی و بنیانگذار Fastfrate، جاه طلبی های بزرگی برای ورود به بازار ایالات متحده داشت، جایی که چلنجر قبلاً از جایگاه محکمی برخوردار بود. و همپوش، بسیار کمی در خدمات وجود داشت که باعث شد معامله برای هر دو طرف من، باشد.

مجوز ک، A محدود انتاریو از اول ژوئیه اجرایی می شود

امروزه تعداد کمی از ناوگان کامیون‌هایی با گیرب،‌های دستی قدیمی را مشخص می‌کنند و این بیشتر به این دلیل است که راننده‌های قدیمی کمتری در اطراف وجود دارند که می‌توانند آن‌ها را اداره کنند. انتاریو امسال محدودیتی در مجوزهای A/Z برای ،، که تست جاده خود را با استفاده از کامیون مجهز به گیرب، خودکار انجام دادند، اعمال کرد. این امر اعزام ناوگ، را که به کار کامیون‌هایی با گیرب، دستی ادامه می‌دهند، پیچیده می‌کند، در حالی که ایمنی جاده را با اطمینان از اینکه فقط رانندگ، که در مورد استفاده از تج،ات آموزش دیده‌اند این کار را انجام می‌دهند، بهبود می‌بخشد.




منبع: https://www.trucknews.com/transportation/the-top-10-stories-of-2022/1003171430/