گزارش Flatbed: شرکت های حمل و نقل بر اساس سفارشات جدید کامیون و تریلر صعودی باقی می مانند – DAT Freight & Analytics


آ،ین داده ها برای سفارشات تج،ات جدید از تحقیق ACT برای نوامبر نشان می دهد که اپراتورها همچنان چشم انداز صعودی خود را برای سال 2023 دارند. سفارشات خالص اولیه کامیون ک، 8 جدید در سطوح قوی ادامه دارد، با 33000 سفارش در نوامبر 22٪ در متر در متر کاهش اما 245٪ سالانه در مقایسه با مقایسه آسان با سال گذشته هنگام سفارش. کتاب ها بسته ماندند حجم ماه نوامبر معادل نرخ سالانه 391000 است، در حالی که طی 12 ماه گذشته، 292000 سفارش ک، 8 رزرو شده است.

تیم کرافورد از ACT Research می‌گوید: «قدرت سفارش‌ها نشان‌دهنده این است که OEMها تابلوهای سفارش خود را برای سال 2023 به‌طور گسترده‌تر باز کرده‌اند، تقاضای متوقف‌شده مداوم، با بادهای دنباله‌دار ناشی از سودآوری قوی حامل‌ها و افزایش سن ناوگان که ثابت شده است انعطاف‌پذیر هستند. تحقیقات ACT انتظار یک باربری و رکود اقتصادی نهایی را دارد (در بزرگی خفیف تا متوسط) حتی اگر OEMها، در این مرحله، دید واضحی نسبت به 1H’23 قوی دارند (بدون هرگونه رویداد فاجعه‌آمیز پیش‌بینی نشده).

تج،ات تریلینگ نیز در ماه اکتبر تعداد قابل توجهی را گزارش ،د، با سفارش خالص تری، ایالات متحده 47,860 دستگاه، که 83 درصد متر بر متر و 171 درصد بالاتر از سطح اکتبر سال گذشته بود. در مقایسه با رکورد بالای سفارش تری، در سه ماهه سوم سال 2018، حجم ماه اکتبر تنها 11 درصد کمتر است. به گفته جنیفر مک نیلی، مدیر تحقیقات بازار و انتشارات CV در تحقیق ACT“بحث‌ها در ماه گذشته نشان می‌دهد که شرایط ،ب‌وکار OEM تری،، از جمله تقاضای سال 2023، زنجیره تامین قطعات و نیروی کار، با سپتامبر برابری می‌کند، اگرچه به سمت “بهتر” آونگ حرکت می‌کند.

مک‌نیلی افزود: «تقاضا به طور کلی سالم باقی می‌ماند، کنسل‌ها کم هستند، اگرچه انتظار داریم برخی از فعالیت‌های لغو رزرو مجدد در سه ماهه چهارم اتفاق بیفتد، و نسبت عقب ماندگی به ساخت اکتبر شاهد افزایش همراه با افزایش سفارش‌ها بود. سفارشات ماه اکتبر متفاوت بود، به طوری که برخی از دسته های تری، سه رقمی از سپتامبر افزایش یافتند، برخی دیگر دو رقمی شدند و برخی تقریباً بدون تغییر بودند.

توجه داشته باشید: این اعداد اولیه و قابل بازنگری هستند. اعداد خالص سفارشات اولیه معمولاً تا +/- 5٪ دقیق هستند. ACT Research قصد دارد سفارشات خالص نهایی واقعی را در اواسط ماه منتشر کند.

ناظر بازار

همه نرخ‌های ذکر شده در زیر، هزینه‌های اضافی سوخت را شامل نمی‌شوند، مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد.

پست‌های بار در پورتلند، OR، هفته گذشته افزایش یافت و 31 درصد افزایش یافت و بیشتر بارها به مقصد اوکلاهما سیتی (OKC) و انتاریو، کالیفرنیا بودند. کارگزاران ظرفیت زیادی در خط OKC با قیمت 1.21 دلار در هر مایل یافتند، در حالی که در مسیر 1000 مایلی انتاریو برع، بود. با 2.11 دلار در هر مایل، نرخ ها 0.08 دلار در هر مایل بالاترین میزان سالانه و حدود 0.15 دلار در مایل بالاتر از میانگین نوامبر بود. در غرب میانه بالا، جایی که طوفان زمست، دیاز در اواسط هفته تاثیر داشت، ظرفیت تختخواب‌ها به طور قابل‌توجهی با افزایش نرخ‌ها کاهش یافت و با افزایش 0.36 دلار در هر مایل به 2.54 دلار در هر مایل رسید.

در مینیاپولیس، بزرگ‌ترین بازار منطقه‌ای تخت، پست‌های بار 21 درصد وزنی افزایش یافتند. بارهای ج، به اوماها با 0.21 دلار در مایل بالاتر از میانگین نوامبر افزایش یافت و به 2.24 دلار در مایل در هفته گذشته رسید، در حالی که نرخ های نقدی ،وجی اوماها نیز افزایش یافت و با 0.22 دلار در هر مایل افزایش یافت و به 1.94 دلار در مایل رسید. در بازار مسطح شریوپورت، که هفته گذشته بیشترین ضربه را از گردبادها زد، پست‌های بارگیری 27 درصد وزنی افزایش یافت و نرخ‌های نقطه‌ای را با 0.43 دلار در هر مایل افزایش داد و به 3.01 دلار در هر مایل رسید. بارها از شریوپورت به هیوستون، 250 مایلی به سمت غرب، هفته گذشته به 725 دلار در هر بار افزایش یافت که حدود 20 دلار برای بار بیشتر از سال قبل بود.

نسبت بار به کامیون (LTR)

پست‌های بار تخت در هفته گذشته تقریباً چهار برابر کمتر از سال گذشته بود، حتی اگر حجم هفتگی 10٪ وزنی افزایش یافت. پست های بارگذاری نیز در پایین ترین سطح در شش سال گذشته قرار دارند. پست های تج،ات حامل تخت در بالاترین سطح خود در شش سال گذشته باقی ماندند و در مقایسه با میانگین پنج سال گذشته، حجم پست های تج،ات هفته گذشته 60 درصد بیشتر بود. در نتیجه، نسبت بار به کامیون (LTR) هفته گذشته از 7.83 به 9.52 افزایش یافت که پایین‌ترین سطح LTR برای تخت‌های تخت در شش سال گذشته برای این زمان از سال است.

نرخ های نقطه ای

پس از افزایش 0.03 دلاری در هر مایل در هفته گذشته، نرخ‌های حمل‌ونقل خط تخت به میانگین ملی 2.07 دلار در مایل افزایش یافت. در مقایسه با سال قبل، میانگین نرخ نقدی هفته گذشته 20٪ یا 0.52 دلار در مایل کمتر و 0.03 دلار در مایل کمتر از این زمان در سال 2018 است. برای زمینه، میانگین ملی هفته گذشته هنوز 0.20 دلار در مایل بالاتر از سال 2019 است.


منبع: https://www.dat.com/blog/flatbed-report-carriers-remain-bullish-based-on-new-truck-and-trailer-orders