چشم‌انداز کوتاه‌مدت اداره اطلاعات انرژی (EIA) برای قیمت گازوئیل حدود 4 دلار در هر گالن در حال حاضر باقی مانده است و برای کامیون‌ها اتاق تنفس فراهم می‌کند. با وجود شرایط سخت عملیاتی، حامل های کوچک انعطاف پذیری قابل توجهی از خود نشان می دهند.

از آنجایی که نرخ های نقدی همچنان در امتداد آنچه به نظر می رسد پایین ترین چرخه حمل و نقل فعلی است، افزایش می یابد، هزینه های سوخت پایین تر چیزی است که به آنها کمک می کند. حتی با وجود اینکه نرخ‌های ون خشک 0.05 دلار به ازای هر مایل بالاتر از سال 2019 است، که سال بسیار ضعیفی برای کامیون‌داران است، هزینه‌های عملیاتی حدود 0.16 دلار در هر مایل یا 10 درصد بیشتر در سال 2024 است. کاهش حاشیه توسط مالکان و ناوگان کوچک احساس می‌شود و بسیاری را مجبور می‌کند. تا زم، که بازار بهبود یابد یا به طور کامل از بازار خارج شود.

طبق داده‌های FMCSA، نرخ ،وج شرکت‌های حمل‌ونقل طول، مدت در آوریل ثابت بود و حدود 7900 لغو مجوز بود. با این حال، با پیوستن یا پیوستن مجدد 11 درصدی اپراتورها به بازار، ظرفیت خالص در ماه گذشته کمی بیش از 1100 اپراتور کاهش یافت. شرکت‌های حمل‌ونقلی که اختیارات خود را لغو می‌کنند و نرخ‌های اجاره‌ای مالک-اپراتور را با حامل‌های کامیون بزرگ‌تر در حدود 1.75 دلار در هر مایل انتخاب می‌کنند، با حدود 21000 دلار در سال وضعیت بهتری دارند. طرف دیگر این معا، این است که یک قرارداد مستقل باید سالیانه 55000 دلار اضافی (بیمه، تری،، مجوزها، عوارض، کلمپ ها، مقامات و غیره) ،ج کند تا 27000 دلار درآمد اضافی از بازار نقدی با نرخ ون خشک در 2.01 دلار در هر مایل.

میانگین هزینه های عملیاتی برای یک شرکت حمل و نقل بین ایالتی در مسافت طول، 1.81 دلار در هر مایل در پایان آوریل در مقایسه با 1.84 دلار در مایل در سال گذشته بود. هزینه های عملیاتی بر اساس نرخ ون خشک است، از جمله هزینه اضافی سوخت 2.01 دلار در هر مایل، گازوئیل با میانگین ملی 3.95 دلار در هر گرم، و دستمزد راننده 60000 دلار در سال. سال 2019 یک سال چالش برانگیز برای صنعت حمل و نقل، به‌ویژه شرکت‌های حمل‌ونقل کوچک بود، و بر اساس پویایی‌های فعلی بازار، شرکت‌های حمل‌ونقل بازار نقطه‌ای مانند سال 2019 به خوبی شروع به فعالیت‌های خود کرده‌اند. همچنین سالی بود که مشخصه آن یک اوج نبود. فصل، کاهش نرخ های نقطه ای، و بازار مازاد عرضه، ی،ی تقریباً مشابه نحوه شکل گیری بازار حمل و نقل در سال 2024.

همه نرخ‌های ذکر شده در زیر، هزینه‌های اضافی سوخت را شامل نمی‌شوند، مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد.

حتی با وجود اینکه نرخ ون خشک در بازار ،یبی شیکاگو/ژولیت در هفته گذشته اندکی افزایش یافت، به طور متوسط ​​1.84 دلار در هر مایل، آ،ین باری که نرخ های ،وجی در این سطح بود در ماه می 2020 بود. میانگین هفته گذشته یک پنی در هر مایل کمتر از گذشته است. در سال با 2 درصد بیشتر حجم بار جابه جا شده است. بارهای منطقه ای به مینیاپولیس به طور متوسط ​​​​1.89 دلار در هر مایل، افزایش 0.05 دلار در هر مایل، در حالی که بارهای شرق به دیترویت به طور متوسط ​​2.47 دلار در مایل، 0.05 دلار در هر مایل، پرداخت می ،د.

در بازار غالب توزیع انبار در ج، شرقی آتلانتا، نرخ حمل و نقل خطی با 0.05 دلار در هر مایل افزایش یافت و به 1.74 دلار در هر مایل با 3 درصد کاهش حجم بارها رسید. در خط شماره یک ج، به لیکلند، نرخ ها 0.05 دلار در هر مایل کمتر بود، به طور متوسط ​​2.38 دلار در هر مایل، در حالی که بارهای ج، به میامی به طور متوسط ​​2.26 دلار در مایل به حامل ها پرداخت می ،د. در لس آنجلس، ظرفیت با افزایش نرخ ،وجی برای هفته چهارم، به طور متوسط ​​1.72 دلار در هر مایل، 0.03 دلار در هر مایل افزایش یافته است.

پست های بار وانت خشک به دنبال کاهش 1 درصدی هفته گذشته خنک شدند. اگرچه حجم در ماه به ماه ثابت است (m/m)، پست‌های بار حدود 4 درصد بیشتر از سال گذشته دنبال می‌شوند. پست‌های تج،ات کریر با وزنی مسطح بودند و در نتیجه نسبت بار به کامیون ون خشک اندکی به 3.67 کاهش یافت.

میانگین نرخ ملی حمل و نقل خطی ون خشک در هفته گذشته ثابت باقی ماند، حدود 1.57 دلار در هر مایل. در مقایسه با سال گذشته، نرخ حمل و نقل خطی 0.03 دلار به ازای هر مایل در تقریباً همان حجم بارهای جابجا شده کمتر است. در 50 لاین برتر، بر اساس حجم بارهای جابجا شده، به طور متوسط ​​1.87 دلار در هر مایل در هفته گذشته، 0.30 دلار در مایل بالاتر از میانگین ملی بود.

منبع: https://www.dat.com/blog/dry-van-report-long-haul-carrier-profit-margins-mirror-2019