مطابق با پروفسور جیسون می،، یک کارشناس زنجیره تامین در دانشگاه ایالتی میشیگان، شرکت های حمل و نقل به اخبار خوب بیشتری نیاز دارند زیرا تقاضا همچنان ضعیف است. آ،ین نسخه از کرایه کامیون های تن مایلی و شاخص های درآمد (TTMI)بر اساس تولید در 41 صنعت مولد کالا، نشان داد که میزان تن مایل تنظیم شده فصلی مارس 0.5 درصد نسبت به فوریه کاهش یافته است، اما نسبت به سال گذشته کمی بیش از 1 درصد کاهش یافته است.

با داده‌های DAT iQ واضح‌ترین و دقیق‌ترین نمای بازار بار کامیون را دریافت کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=videoseries

با DAT iQ Live هماهنگ شوید، زنده در یوتیوب یا لینکدین، ساعت 10 صبح به وقت شرقی هر سه شنبه.

یادداشت های تحلیلی می، که مارس 2024 عید پاک، معمولاً در آوریل بود. در نتیجه، ضریب تعدیل فصلی مارس امسال کاملاً متفاوت از سال گذشته به نظر می رسد. به گفته پروفسور می،، “خوانش ضعیف تنظیم شده فصلی مارس نشان می دهد که شرایط تقاضا همچنان ضعیف است، اگرچه، از نظر چشم انداز، تن مایل ها 2.5 درصد بالاتر از میانگینی است که در سال 2017 مشاهده کردیم. این داده ها استدلال من را مبنی بر رشد سال به سال ثابت می کند. در واردات کانتینری، نماینده ضعیفی برای تقاضای کامیون است.

شاخص حمل و نقل بر تن مایل دانشگاه ایالتی میشیگان به شرایط ضعیف تقاضا اشاره می کند، احساسی که بین بسیاری از حمل و نقل ها، کارگزاران و شرکت های حمل و نقل مش، است. این CASS شاخص حمل و نقل نیز نشان دهنده تقاضای پایین تر است. اگرچه ،یب حمل و نقل با TTMI متفاوت بود، اما این شاخص حجم حمل و نقل را در آوریل 2024 نسبت به سال گذشته 4 درصد کاهش داد.

ناظر بازار

همه نرخ‌های ذکر شده در زیر، هزینه‌های اضافی سوخت را شامل نمی‌شوند، مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد.

ظرفیت بار کامیون برای چهارمین هفته در شیکاگو به دنبال افزایش پنی در هر مایل در هفته گذشته به میانگین ،وجی 1.68 دلار در هر مایل کاهش یافت. میانگین نرخ‌های ایالت ایلینویز در 1.92 دلار در هر مایل، مشابه سال 2019 است، که تحت تأثیر سودهای محکم در بازار همسایه Joliet است، جایی که نرخ‌های خط حمل‌ونقل با 0.03 دلار در هر مایل افزایش یافت و به 1.71 دلار در مایل رسید.

روند یک ماهه مشابه در آتلانتا گزارش شد، جایی که نرخ ها با 0.02 دلار در هر مایل به 1.77 دلار در مایل افزایش یافت، که در ماه گذشته با 22 درصد کاهش حجم بار، 0.20 دلار در هر مایل افزایش یافت. در خط معیار آتلانتا به لیکلند با حجم بالا، نرخ‌های حمل‌ونقل خطی در ماه می با 2.52 دلار در مایل به پایان رسید که 0.06 دلار در مایل بالاتر از ماه قبل بود. نرخ‌های لاین‌هال نیز در سفر رفت و برگشت افزایش یافت، جایی که با 0.83 دلار در مایل، 0.13 دلار در مایل بالاتر از میانگین بلندمدت است و میانگین نرخ رفت و برگشت 1.79 دلار در هر مایل بدون احتساب سوخت را به همراه دارد. در این سطح، شرکت‌های حمل‌ونقل منطقه‌ای اندکی زیر سر به سر هستند.

نسبت بار به کامیون

حجم پست بار ون خشک پس از هفته حمل و نقل کوتاه هفته گذشته پس از روز یادبود، 3 درصد از سال گذشته بود. تغییر حجم هفته به هفته (وزن به وزن) نیز مشابه سال گذشته و 8 درصد بود. پس از کاهش 20 درصدی وزنی در هفته گذشته، پست‌های تج،ات حامل 24 درصد کمتر از سال گذشته بود و در نتیجه نسبت بار به کامیون ون خشک با 14 درصد افزایش به 5.23 رسید.

نرخ های لحظه ای Linehaul

متوسط ​​نرخ ملی حمل و نقل خطی ون خشک با بیش از یک پنی در هر مایل افزایش یافت و به 1.66 دلار در هر مایل رسید زیرا حمل‌کنندگان حجم بیشتری را به بازار در پایان ماه وارد ،د. در مقایسه با سال گذشته، نرخ‌های حمل‌ونقل خطی 0.03 دلار در هر مایل با 8 درصد بیشتر حجم بارهای جابه‌جا شده در هفته 22 کمتر است. /w و 0.35 دلار در مایل بالاتر از میانگین ملی است.

گزارش های هفتگی

منبع: https://www.dat.com/blog/dry-van-report-truckload-market-conditions-remain-weak