گزارش ون خشک: انتقال واردات ساحلی به سواحل شرقی ادامه دارد – DAT Freight & Analytics


به دنبال تغییر واردات از سواحل غربی ایالات متحده به ساحل شرقی، برخی بنادر موقعیت من،ی برای دائمی ، این امر دارند، با برنامه‌های رشد در افق سال 2023. یکی از این بندرها بندر چارلستون کارولینای ج،ی است. سال گذشته اداره بنادر کارولینای ج،ی (SCPA) ،ه جدید 1400 فوتی خود را در ترمینال Leathermanبا پیش‌بینی باز شدن دروازه‌های سیل، به کشتی‌های کانتینری بسیار بزرگ‌تر در دسته 20000 TEU اجازه می‌دهد تا چارلستون را به ،وان مقصدی برای واردات اضافه کنند. مرحله دوم آن پروژه تعمیق بندر تا 52 فوت بود تا به بزرگترین کشتی‌هایی که ساحل شرقی را می‌خوانند اجازه دسترسی داشته باشند. بنادر کارولینای ج،ی پایانه ها در هر زمان، هر جزر و مد.

به گفته باربارا ملوین، رئیس و مدیر عامل SC Ports، “این یک لحظه تاریخی برای جشن گرفتن این دستاورد بزرگ است. با عمیق‌ترین بندر در ساحل شرقی، ما می‌تو،م در هر جزر و مد با کشتی‌های کانتینری بزرگ کار کنیم. این سرمایه گذاری برای نسل ها موفقیت اقتصادی را برای کارولینای ج،ی به ارمغان خواهد آورد. کار تعمیق در سال 2018، به لطف 300 میلیون دلاری که ایالت در سال 2012 کنار گذاشت، آغاز شد و به دنبال آن چندین تزریق بودجه فدرال انجام شد. در سال 2019، کنگره 138 میلیون دلار برای این پروژه اختصاص داد و بودجه آن را برای تکمیل آن تامین کرد.

در ج، بندر ساوانا، اداره بنادر جورجیا (معدل) اعلام کرد که ،ه‌ها را در ترمینال اقیانوس بندر ساوانا بازسازی و تراز می‌کنند تا تعداد فزاینده‌ای از کانتینرهایی که از طریق بندر حرکت می‌کنند را در خود جای دهد. به گفته گریف لینچ، مدیر اجرایی GPA، «برای نزدیک به 40 سال، Ocean Terminal ،یبی از کشتی‌های کانتینری و کشتی‌های ش،ته را مدیریت می‌کند. تنظیم مجدد بخشی از یک تلاش گسترده تر برای تبدیل ترمینال به یک عملیات تمام کانتینری است که بیشتر محموله های فله را به بندر برانزویک منتقل می کند.

GPA قصد دارد محموله‌های سنگین حمل شده توسط اقیانوس والنیوس ویلهلمسن را به ترمینال جزیره کلونل در برانزویک منتقل کند. در آنجا، ساخت و ساز در 360000 فوت مربع انبارداری در کنار ،ه آغاز شده است که به پردازش خودکار، سه ساختمان اضافی و 85 هکتار فضای ذخیره سازی خودرو در ضلع ج،ی جزیره خدمت می کند. برای کشتی‌های باربری، هر دو بندر حدود 2 درصد از کل تناژ وارداتی سالانه را تشکیل می‌دهند. با این حال، به دلیل تغییر واردات در ساحل، حجم آنها 23 درصد سالانه در ساوانا و 121 درصد سالانه در برانزویک افزایش یافته است. این اعداد فقط به رشد خود ادامه خواهند داد.

ناظر بازار

همه نرخ‌های ذکر شده در زیر، هزینه‌های اضافی سوخت را شامل نمی‌شوند، مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد.

با 1.95 دلار در هر مایل برای بارهای ،وجی، ظرفیت هفته گذشته در کالیفرنیا اندکی کاهش یافت، اگرچه افزایش هفته گذشته تنها یک پنی در هر مایل بود که کمترین افزایش هفتگی در ماه قبل بود. در لس آنجلس، برجسته ترین بازار نقدی در ایالت، نرخ های نقدی با 0.04 دلار در هر مایل افزایش یافت و به 1.82 دلار در هر مایل رسید. در لاین پر حجم شمال به استاکتون، هفته گذشته نرخ ها 0.21 دلار در هر مایل بالاتر از میانگین نوامبر بود و به 2.80 دلار در مایل رسید. بارهای شرق به فینی، با قیمت 2.76 دلار در مایل ثابت بود، که کمترین میزان در 12 ماه گذشته بود، در حالی که بار به دا، تا 1.72 دلار در مایل بود که کمی بیش از 0.20 دلار در مایل بالاتر از ماه نوامبر است. ظرفیت ون خشک در امتداد مرز ج،ی پس از افزایش 0.03 دلاری دیگر در هر مایل در هفته گذشته به متوسط ​​نرخ ،وجی 1.82 دلار در هر مایل همچنان ادامه دارد.

در بزرگترین بازار مرزی ج،ی لاردو، پست‌های بار 12 درصد وزنی افزایش یافت و نرخ‌های نقطه‌ای را با 0.02 دلار در هر مایل به 1.84 دلار در هر مایل افزایش داد. بارهای شمال به اوماها به دلیل برف سنگین و کولاک ناشی از طوفان زمست، دیاز در منطقه بسیار زیاد بود. بارها از لاردو به اوماها با قیمت 2.87 دلار در مایل، 0.13 دلار در هر مایل بیشتر در سال و بیش از 1.00 دلار در مایل بالاتر از میانگین نوامبر بود. طوفان همچنین منجر به افزایش نرخ ون خشک به میزان 0.06 دلار در هر مایل در مناطق Upper Midwest و North Plains شد، زیرا گزارش‌هایی مبنی بر اینکه کولاک کامیون‌ها را برای روزها در امتداد 80 بین ایالتی سرگردان کرده است.

نسبت بار به کامیون (LTR)

پست‌های بارگذاری هفته گذشته غیر مشخصه ثابت بودند. به طور معمول، ما انتظار داریم که شاهد افزایش میانگین حجم بازار نقدی تا 10 درصد وزنی باشیم، اما امسال نه. پست های تج،ات حامل در بالاترین سطح در شش سال گذشته و حدود 28 درصد بیشتر از سال 2019 باقی مانده است. در نتیجه، نسبت بار به کامیون وانت خشک (LTR) در هفته گذشته 8 درصد وزنی بر وزن از 2.78 به 3.00 افزایش یافته است.

نرخ های نقطه ای Linehaul

پس از ثابت ماندن در دو هفته قبل، متوسط ​​نرخ ملی ون خشک با کمی بیش از یک پنی در هر مایل در هفته گذشته به 1.82 دلار در هر مایل افزایش یافت. در مقایسه با سال‌های گذشته، میانگین ملی هفته گذشته 0.75 دلار در مایل کمتر از سال 2021 است، اما همچنان 0.16 دلار در مایل بیشتر از سال 2019 است. میانگین نرخ حمل و نقل خطی 1.82 دلار در مایل، 0.28 دلار در مایل کمتر از 50 خط ون خشک برتر است. حجم بارهای جابجا شده که در هفته گذشته به طور متوسط ​​2.10 دلار در هر مایل بود، مانند چند هفته قبل.


منبع: https://www.dat.com/blog/dry-van-report-the-coastal-import-،ft-to-the-east-coast-continues