میامی مرکز ده ها 747 جت جامبو مملو از گل هایی است که از آمریکای ج،ی، از جمله کلمبیا و اکوادور می رسند. طبق گزارش USDA، 90 درصد گل رز، میخک، گل لاله و ارکیده در سال گذشته از این نیروگاه های گل وارد شده است. هر دو فقط 3.5 ساعت از میامی با حمل و نقل هوایی فاصله دارند، که آن را به توزیع ایده آل برای گل های روز ولنتاین در سراسر کشور تبدیل می کند. کلمبیا با 58 درصد واردات سالانه در سال گذشته بیشترین حجم را تولید می کند و اکوادور با 32 درصد در رتبه دوم قرار دارد.

میامی دارای زیرساخت قابل توجهی برای جابجایی مواد فاسدشدنی است و موقعیت ایده آلی برای رسیدگی به تدارکات داخلی هوا به کامیون و انتقال بین المللی هوا به هوا دارد. برای دلال‌ها و حمل‌کنندگان، این فصل اوج گل‌ها است، به طوری که 91 درصد از حجم سالانه گل رز و میخک در شش هفته اول سال در میامی فرود می‌آیند. بر اساس گزارش USDA، در هفته منتهی به روز ولنتاین، حجم محموله های گل نسبت به هفته قبل 78 درصد افزایش یافته است.

با داده‌های DAT iQ واضح‌ترین و دقیق‌ترین نمای بازار بار کامیون را دریافت کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=videoseries

با DAT iQ Live هماهنگ شوید، زنده در یوتیوب یا لینکدین، ساعت 10 صبح به وقت شرقی هر سه شنبه.

حجم بارهای جابجا شده توسط شبکه باربری DAT از کارگزاران و باربری ها به خارج از میامی در ماه فوریه به طور متوسط ​​47 درصد نسبت به ماه به ماه (m/m) افزایش یافته است. نرخ به طور متوسط ​​28٪ در متر / متر افزایش می یابد. امسال، حجم کشتی‌ر، کامیون در میامی در مسیر پیشی گرفتن از سال گذشته است، اگرچه با ظرفیت کافی موجود در بازار، نرخ‌های نقطه‌ای در حال حاضر 6 درصد کمتر از سال گذشته است.

ناظر بازار

همه نرخ‌های ذکر شده در زیر، هزینه‌های اضافی سوخت را شامل نمی‌شوند، مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد.

این هفته بر ج، شرقی متمرکز است، جایی که فصل تولید فلوریدا در حال انجام است و اوج حمل و نقل قبل از روز ولنتاین رخ می دهد. تقاضا برای بارهای گل ،وجی آنقدر زیاد است که حامل های قراردادی بزرگ معمولاً 20٪ را تعیین می کنند. اضافه شارژ در تمام محصولات ارسال شده از فلوریدا به تج،ات تغییر موقعیت داده شده برای پاسخگویی به تقاضای بالاتر. حجم بار کامیون‌های ،وجی هفته گذشته در بازار نقطه‌ای بالاتر بود – بارها 28 درصد وزنی افزایش یافت در حالی که نرخ حمل‌ونقل خطی با 13 درصد افزایش به 1.46 دلار در هر مایل رسید.

نرخ‌های بازار میامی با 0.15 دلار در هر مایل افزایش یافت و به 1.44 دلار در مایل برای بارهای ،وجی رسید، در حالی که در مسیر با حجم بالا به آتلانتا، نرخ‌های نقدی ی،ان بود اما حدود 0.08 دلار در مایل کمتر از سال گذشته بود. آووکادو، گوجه فرنگی و لیموترش سه کالای اصلی وارداتی از مکزیک در هفته گذشته را تشکیل دادند که باعث افزایش 16 درصدی حجم بار در بازار مک آلن شد. شرکت‌های کشتی‌ر، به طور متوسط ​​2.14 دلار در هر مایل برای بارهای ،وجی دستمزد دریافت ،د که پس از سقوط در سه هفته قبل 0.10 دلار در هر مایل افزایش یافت. در خط شماره یک شمال به فورت ورث، حامل های مک آلن 2.82 دلار در هر مایل پرداخت می ،د که حدود 0.15 دلار در هر مایل کمتر از سال گذشته است.

نسبت بار به کامیون (LTR)

پس از کاهش 23 درصدی وزنی در هفته گذشته، حجم پست بارگیری (LP) کماکان کاهش می یابد. بر اساس گزارش USDA، حجم تولید 53 درصد کمتر از سال گذشته است، که تحت تأثیر بارهای کامیون کمتری است که در سراسر کشور حرکت می کنند، که 17 درصد کمتر از سال گذشته بوده است. پست های تج،ات حامل اندکی افزایش یافت و در نتیجه نسبت بار ریفر به کامیون (LTR) هفته گذشته با 23 درصد وزنی کاهش یافت و به 2.39 رسید که کمترین میزان در هشت سال گذشته است.

نرخ های نقطه ای

کاهش میانگین ملی نرخ نقطه داوران پس از کاهش 0.06 دلاری در هر مایل در هفته گذشته به شتاب ادامه می‌دهد. در 2.00 دلار در هر مایل، نرخ حمل و نقل خطی در ماه گذشته 0.08 دلار در هر مایل کاهش یافته است و در مقایسه با سال گذشته، 0.07 دلار در هر مایل کمتر است.

گزارش های هفتگی

منبع: https://www.dat.com/blog/،-report-truckers-find-love-in-the-air-this-valentines-day