با وجود شرایط اقتصادی کنونی، مصرف کنندگان به شدت به رستوران ها علاقه مند هستند. حیرت‌انگیز 64 درصد تمایل خود را برای صرف غذا در رستوران‌ها یا سفارش روزانه در رستوران‌ها در صورت امکان اعلام ،د. با این حال، نبرد مداوم با تورم هزینه‌ها و انعام کارکنان را کاهش داده است. به طور متوسط، مصرف کنندگان در حال حاضر 30 درصد از بودجه غذایی فردی یا خانوادگی خود را هر ماه به رستوران ها اختصاص می دهند که نسبت به 40 درصد گزارش شده در ماه مه 2022 کاهش یافته است. جالب توجه است، تقریباً 2 نفر از هر 5 نفر (38 درصد) ادعا می کنند که همان یا بیشتر را در این زمینه هزینه می کنند. وعده های غذایی رستوران نسبت به سال گذشته اما کمتر انعام می دهند. این یافته ها بر اساس یک مطالعه سراسری توسط پاپ منو، که در آوریل 2024 از 1000 مصرف کننده آمریکایی نظرسنجی کرد.

با داده‌های DAT iQ واضح‌ترین و دقیق‌ترین نمای بازار بار کامیون را دریافت کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=videoseries

با DAT iQ Live هماهنگ شوید، زنده در یوتیوب یا لینکدین، ساعت 10 صبح به وقت شرقی هر سه شنبه.

همانطور که برندان سوینی، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران Popmenu اشاره می کند، صنعت رستوران فروش سالمی را تجربه می کند. با این حال رقابت برای مهمانان در ماه های اخیر شدت گرفته است. مصرف‌کنندگان در حال تبدیل شدن به باهوش‌تر شدن هستند و ۸۰ درصد آنها تحقیقات آنلاینی را در مورد منوی رستوران‌ها انجام می‌دهند تا غذاها، هزینه‌ها، راحتی و سایر عوامل مؤثر بر تصمیمات غذاخوری‌شان را ارزیابی کنند. جالب توجه است که بیش از نیمی از مصرف‌کنندگان تمایل دارند که بخش‌های مهم‌تری داشته باشند، که نشان‌دهنده ترجیح رستوران‌هایی است که باقیمانده غذا را برای یک وعده غذایی دیگر ارائه می‌دهند.

Popmenu، پیشرو در فناوری رستوران، یک مطالعه ناشناس و سراسری را روی 1000 مصرف کننده آمریکایی، 18 ساله و بالاتر، از 16 آوریل تا 17 آوریل 2024 انجام داد.

ناظر بازار

همه نرخ‌های ذکر شده در زیر، هزینه‌های اضافی سوخت را شامل نمی‌شوند، مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد.

فصل هندوانه است و برخلاف سال گذشته که کمبود کامیون در فلوریدا گزارش شده بود، امسال، و، کشاورزی ایالات متحده آمریکا عرضه کافی کامیون را گزارش کرده است. اوج حمل و نقل هندوانه درست قبل از جشن 4 جولای رخ می دهد و تا کنون، محموله ها نسبت به سال گذشته 14 درصد افزایش داشته است و در مسیر گزارش یک سال قوی دیگر است. محموله های هندوانه اولین کالایی بود که هفته گذشته حمل شد و 16 درصد از حجم تولید کامیون را به خود اختصاص داد.

تولید هندوانه در فلوریدا 11 درصد بیشتر از سال گذشته است که 53 درصد از محموله های هندوانه در هفته گذشته را به خود اختصاص داده است و پس از آن مکزیک (34 درصد حجم) قرار دارد که تولید آن 17 درصد بیشتر از سال گذشته است. تگزاس 13 درصد از بارها را در هفته گذشته به خود اختصاص داد و 19 درصد حجم بیشتری را گزارش کرد. نرخ‌های حمل‌ونقل خطی برای بارهای ،وجی در فلوریدا از یک الگوی فصلی پیروی می‌کنند که هر سال در اوا، ماه مه/اوایل ژوئن به اوج خود می‌رسد. نرخ های نقطه ای از لیکلند به نیویورک در هفته گذشته به طور متوسط ​​2.36 دلار در هر مایل، حدود 0.30 دلار در مایل کمتر از سال گذشته بود، در حالی که بارگیری به آتلانتا به طور متوسط ​​2.00 دلار در مایل، 0.12 دلار در مایل کمتر از سال گذشته بود.

پرورش دهندگان هستند گزارش نویسی کاشت‌های سنگین‌تر در شمال فلوریدا، جورجیا و ایندیانا در سال جاری، به این م،ی است که فصل می‌تواند تا سپتامبر و زم، که کشت‌های پاییزی آغاز می‌شود ادامه داشته باشد. به دلیل آب و هوای نامن،، فصل نیز با عرضه بسیار سبک از مکزیک، گواتمالا، کاستاریکا و هندوراس تبدیل خواهد شد.

نسبت بار به کامیون

با توجه به اینکه فصل تولید بارهای کامیون کمتری را در این فصل تولید می کند، ما همچنین شاهد بارهای کلی کمتری در بازار نقطه ای نسبت به سال گذشته هستیم – کاهش 13 درصدی نسبت به سال گذشته (سال/سال). پست های تج،ات حامل 27 درصد کمتر از سال گذشته به دنبال کاهش 16 درصدی هفته گذشته بود. نتیجه خالص این بود که نسبت بار ریفر به کامیون در هفته گذشته اندکی کاهش یافت و به 6.29 رسید.

نرخ های نقطه ای

پس از یک ماه افزایش نرخ حمل و نقل خطی و حجم حمل و نقل قبل از رویدادهای کلیدی، از جمله روز مادر و روز کارگر، نرخ‌های نقدی برای هفته دوم کاهش یافت. میانگین نرخ ملی در هفته گذشته به 1.97 دلار در هر مایل پایان یافت که اندکی کمتر از یک پنی در هر مایل کاهش یافت. در این سطح، نرخ‌های حمل‌ونقل خطی 0.09 دلار به ازای هر مایل کمتر از 4 درصد حجم بارهای جابجا شده بیشتر از هفته 22 سال گذشته است.

گزارش های هفتگی

منبع: https://www.dat.com/blog/،-report-consumers-are-t،-food-spending-this-summer