بنادر ،یبی لس آنجلس (LA) و لانگ بیچ (LB) معمولاً بندرهای شماره یک و سه برای کل حجم واردات ماهیانه کانتینری هستند. آنها همچنین در پنج بازار برتر حمل و نقل در سطح ملی قرار دارند و 4 درصد از حجم پست باربری هفتگی (LP) را تشکیل می دهند. حدود یک سوم واردات ماهانه به لس آنجلس می رسد که نیمی از آن تنها از چین وارد می شود. برای ا،ر کشتی‌گیران، لس‌آنجلس نزدیک‌ترین بندر به چین در مسیر تجاری اقیانوس آرام و مستقیم‌ترین بندر ورودی برای واردات در شرق می‌سی‌سی‌پی است.

با داده‌های DAT iQ واضح‌ترین و دقیق‌ترین نمای بازار بار کامیون را دریافت کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=videoseries

با DAT iQ Live هماهنگ کنید، زنده در یوتیوب یا لینکدین، ساعت 10 صبح به وقت شرقی هر سه شنبه.

در مجله تجارت اخیر (JOC) عملکرد بندری آمریکای شمالی وبینار، ماریو کوردرو، مدیر عامل بندر لانگ بیچ، گفت: “حدود دو سوم واردات به شرق می سی سی پی ختم می شود.” طبق داده های IHS Markit/PEIRS، بیشتر این حجم به شیکاگو ختم می شود. برای واردات یخچال، که حدود 3٪ از کل واردات کانتینری در لس آنجلس را تشکیل می دهد، کمی بیش از نیمی به مقصد ایلینویز (53٪) و پس از آن نبراسکا (24٪) است. چین تنها نیمی از واردات ریفر در لس آنجلس را به خود اختصاص می دهد.

ناظر بازار

همه نرخ‌های ذکر شده در زیر، هزینه‌های اضافی سوخت را شامل نمی‌شوند، مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد.

این هفته، فصل حمل و نقل توت فرنگی در پایتخت توت فرنگی زمست، جهان، در مرکز شهر پلنت، فلوریدا، افزایش می یابد. با وجود اینکه ا،ر تولیدات توت فرنگی ایالات متحده از کالیفرنیا (68٪) و مکزیک (21٪) در طول سال انجام می شود، فلوریدا و مکزیک بخش عمده ای از محصول توت فرنگی زمست، را برای مصرف کنندگان آمریکایی تولید می کنند. انجمن پرورش دهندگان توت فرنگی فلوریدا.

جشنواره توت فرنگی Plant City هفته ها باقی مانده است و این هفته شروع غیر رسمی فصل تولیدات داخلی ایالات متحده است زیرا فصل رشد توت فرنگی فلوریدا از هم اکنون تا پایان مارس به اوج خود می رسد. برای اولین بار در سال جاری، و، کشاورزی ایالات متحده آمریکا کمبود کامیون های ریفر در فلوریدا را گزارش کرد و میانگین نرخ های ایالتی را 0.08 دلار در هر مایل به 1.46 دلار در هر مایل افزایش داد. در مقایسه با این زمان در سال‌های گذشته، نرخ‌های حمل و نقل دریایی خارج از کشور فلوریدا این امکان را دارد که در دو هفته آینده 0.20 دلار در هر مایل افزایش یابد. بر اساس گزارش USDA، اگرچه حجم تولیدات فلوریدا در سال گذشته 13 درصد کاهش یافته است، حجم بار کامیون های توت فرنگی در سال گذشته تقریبا دو برابر شده است.

نسبت بار به کامیون (LTR)

حجم پست بارگیری (LP) به دنبال کاهش 21 درصدی وزنی در هفته گذشته کاهش یافت. بر اساس گزارش USDA، حجم آن حدود نصف سال قبل است، که تحت تاثیر کاهش بارهای کامیون های تولیدی در سراسر کشور است که 18 درصد کمتر از سال گذشته بوده است. پست‌های تج،ات حامل 8 درصد کاهش یافت و در نتیجه نسبت بار به کامیون (LTR) در هفته گذشته با 14 درصد کاهش به 3.21 رسید.

نرخ های نقطه ای

کاهش میانگین ملی نرخ نقطه داوری در هفته گذشته شتاب گرفت و 0.05 دلار در هر مایل کاهش یافت و تقریباً تمام سودهای دو هفته گذشته را از بین برد. با 2.07 دلار، نرخ های رفر اسپات 0.03 دلار در مایل کمتر از سال گذشته است و در مقایسه با شروع سال 2020، زم، که بازار بیش از حد عرضه شد، نرخ های حمل و نقل خطی در هفته گذشته 0.21 دلار در مایل بالاتر بود.

گزارش های هفتگی

منبع: https://www.dat.com/blog/،-report-two-thirds-of-u-s-imports-end-up-east-of-the-mississippi