با ورود به سال 2024، سازندگان خانه و ،یداران، چشم‌انداز تیره‌ای را برای ساخت و سازهای مس، به اشتراک می‌گذارند که باعث ایجاد باد مخالف برای شرکت‌های حمل‌ونقل مسطح می‌شود. را انجمن ملی سازندگان خانه (NAHB) شاخص بازار مسکن (HMI)، بر اساس احساسات اعضای NAHB، در نوامبر 34 ثبت شد که پایین ترین سطح از پایان سال گذشته است.

بسیاری از صاحبان خانه تمایلی به تغییر وام مسکن با نرخ بهره پایین ندارند و این امر به سطح پایین موجودی مسکن می‌افزاید. همراه با نرخ‌های بهره کوتاه‌مدت بالاتر، هزینه‌های تامین مالی برای سازندگان خانه و توسعه‌دهندگان زمین، باد مخالف دیگری را برای عرضه مسکن در کشور اضافه کرده است و به سطوح پایین تاریخی تقاضای تخت مسطح کمک می‌کند.

بر اساس شاخص احساس ،ید خانه ف، می (HPSI) “ادراک مصرف کنندگان از شرایط ،ید خانه به شدت بدبینانه باقی می ماند، زیرا تنها 14٪ از مصرف کنندگان معتقدند که زمان خوبی برای ،ید خانه است، یک نظرسنجی جدید پایین است. تعداد زیادی از پاسخ دهندگان همچنان انتظار دارند که قیمت مسکن و نرخ وام مسکن در 12 ماه آینده افزایش یابد.

داگ دانکن، معاون ارشد Fannie Mae و اقتصاددان ارشد، گفت: “،یب چالش‌های پایدار مقرون‌به‌صرفه و وضعیت مالی کمتر خانواده‌ها، محرک‌های اصلی کاهش سطح پایین احساسات مسکن هستند. حتی اگر نرخ وام مسکن کاهش در طول سال آینده، که ما در حال حاضر انتظار، بعید است که تاثیر م،ی داری بر مقرون به صرفه بودن داشته باشد. فقدان موجودی مسکن احتمالا یک چالش باقی خواهد ماند و احساسات ،ید مسکن ممکن است همچنان سرکوب شود. همانطور که پیش‌بینی ما نشان می‌دهد، ما معتقدیم چند سال طول می‌کشد تا فروش خانه به سطح عادی‌تر و قبل از همه‌گیری بازگردد.»

بارها و کامیون های تخت را در بزرگترین بازار باربری درخواستی آمریکای شمالی پیدا کنید.

همه نرخ‌های ذکر شده در زیر، هزینه‌های اضافی سوخت را شامل نمی‌شوند، مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد.

در منطقه ج، شرقی، حدود 65 درصد از کل خانه‌های تک‌خانواره جدید کشور هر ماه راه‌اندازی می‌شود و 45 درصد فولاد خام تولید می‌شود که به یک چهارم حجم بازار هفتگی برای شرکت‌های حمل‌کننده تخت کمک می‌کند. با این حال، با وجود ظرفیت مازاد در بازار کلی، نرخ‌های حمل‌ونقل خط منطقه‌ای 5 درصد کمتر از سال گذشته است، اما جایگاه از دست رفته را دوباره به دست آورده‌اند و در ماه گذشته با همان مقدار افزایش یافته و به میانگین نرخ ،وجی 2.06 دلار در هر مایل رسیده است. در مقایسه با سال 2019، نرخ حمل و نقل خط مسطح منطقه ج، شرقی فقط 0.13 دلار در هر مایل بالاتر است.

هفته گذشته افزایش قابل توجهی در موبایل گزارش شد، جایی که نرخ‌های حمل‌ونقل خطی پس از یک ماه افزایش به طور متوسط ​​2.04 دلار در هر مایل بود. در لاین بالای بین موبایل و لیکلند، فلوریدا، اپراتورها به طور متوسط ​​2.18 دلار در هر مایل و 2.19 دلار در هر مایل به Bowling Green، KY پرداخت می ،د. میانگین نرخ های ایالت آلاباما معمولاً در اواسط سال به اوج خود می رسد. نرخ‌های امسال به طور متوسط ​​2.84 دلار در هر مایل بودند، قبل از اینکه به طور پیوسته در پایان سال کاهش یافتند، به طور متوسط ​​​​2.14 دلار در هر مایل در هفته گذشته.

حجم پست های بار تخت (LP) هفته گذشته 2 درصد کاهش یافت زیرا بازار تخت تخت از روندهای فصلی پیروی می کند و در زمستان خنک می شود. پست های تج،ات حامل (EP) 6 درصد وزنی کاهش یافت و در نتیجه نسبت بار به کامیون (LTR) هفته گذشته به 5.27 افزایش یافت.

نرخ‌های حمل‌ونقل خط مسطح در هفته گذشته ثابت بود، به طور متوسط ​​1.90 دلار در هر مایل. نرخ‌های نقطه تخت 0.18 دلار در هر مایل کمتر از سال گذشته و 0.04 دلار در مایل بیشتر از سال 2019 است. در مقایسه با دو دوره رکود حمل‌ونقل قبلی در سال‌های 2016 و 2019، نرخ حمل و نقل خط تخت از این نقطه تا پایان سال 0.10 دلار در هر مایل افزایش یافته است. . مانند بخش‌های ون خشک و ریفر، بازار نقدی امسال نزدیک‌ترین به سال 2019 را دنبال می‌کند. هر دو در طول نوامبر قبل از شروع صعود پایان سال با کاهش ظرفیت، عمدتاً صاف بودند.

منبع: https://www.dat.com/blog/flatbed-report-residential-construction-outlook-increasingly-gloomy