تقاضای تخت در ماه دسامبر، تحت تاثیر کاهش تقاضا برای اکتشاف نفت و گاز و کاهش ساخت مسکن برای یک خانواده، ملایم بود. آ،ین داده ها از اداره سرشماری ایالات متحده گزارش‌ها حاکی از آن است که تک‌خانواده‌ها در ماه دسامبر کاهش یافته و نسبت به نوامبر 8.6 درصد کاهش یافته است. نرخ ساخت و ساز خانه های تک خانواده هنوز 16 درصد بیشتر از سال قبل است اما 20 درصد کمتر از رکورد ثبت شده در دسامبر 2020 است. تقاضای تخت برای حمل و نقل میدان نفتی، از جمله لوله حفاری، پوشش و ماشین آلات، تحت تأثیر قرار گرفته است. 20 درصد حفاری کمتر دکل ها طبق داده های بیکر هیوز هفته گذشته.

با داده‌های DAT iQ واضح‌ترین و دقیق‌ترین نمای بازار بار کامیون را دریافت کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=videoseries

با DAT iQ Live هماهنگ کنید، زنده در یوتیوب یا لینکدین، ساعت 10 صبح به وقت شرقی هر سه شنبه.

شاخص بارگیری در ماه نوامبر (TTMIتولید شده توسط پروفسور جیسون می، در دانشگاه ایالتی میشیگان، تقاضای ملایمی را برای حمل و نقل کامیون در ایالات متحده نشان می دهد. داده‌های تعدیل‌شده فصلی نوامبر بدون تغییر نسبت به اکتبر و 1 درصد کمتر از نوامبر 2022 بود. به گفته پروفسور می،، «TTMI همچنان به تقاضای ضعیف برای حمل و نقل کامیون اشاره می‌کند. با توجه به ال،ای تاریخی، این داده ها یک سطل بزرگ (شاید یک طبل 55 گالنی) آب سرد را بر روی تقاضاهای صعودی برای بخش حمل و نقل باری که به محض پایان سه ماهه اول 2024 شاهد افزایش قابل توجهی باشد، پرتاب می کند.

ناظر بازار

همه نرخ‌های ذکر شده در زیر، هزینه‌های اضافی سوخت را شامل نمی‌شوند، مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد.

بازار فلت بالتیمور هفته گذشته با 3 درصد سهم پس از بارگذاری، جایگاه دوم را به خود اختصاص داد که اندکی پس از مونتگومری، آل‌افزاری است. بالتیمور بندر شماره یک در ساحل شرقی برای حمل و نقل باری رول-آن/ رول آف و ش،ته است، و به دنبال افزایش 8 درصدی واردات در ماه دسامبر، افزایشی در حجم تخت رخ داده است که منجر به افزایش نرخ نقطه به میزان 0.14 دلار شده است. /mile به $2.40/mile در دو هفته گذشته. میانگین نرخ های مریلند ایالت ،وجی با 2.54 دلار در هر مایل، دومین بهترین نرخ در هفت سال گذشته است.

پس از کاهش در بیشتر ماه ژانویه، نرخ های حمل و نقل خط ،وجی تگزاس در هفته گذشته بهبود یافت و با 0.03 دلار در هر مایل به 1.92 دلار در مایل افزایش یافت، در حالی که در آلاباما، نرخ ها برای چهارمین هفته پس از افزایش 0.10 دلاری در مایل در هفته گذشته به 2.36 دلار در مایل افزایش یافت. بازار حمل و نقل مونتگومری، برترین بازار کشور در هفته گذشته، ظرفیت محدودی را گزارش کرد که نرخ ،وجی آن با افزایش 0.14 دلار در هر مایل به 2.51 دلار در مایل رسید.

ظرفیت تخت تخت در هفته گذشته در آرکانزاس به میزان قابل توجهی کمتر بود، با افزایش نرخ های نقطه ای با 0.21 دلار در هر مایل به 2.22 دلار در هر مایل برای بارهای ،وجی. در بازار بزرگتر لیتل راک، نرخ های لحظه ای 10 درصد بیشتر از سال است، در حالی که بارهای جابجا شده 27 درصد کمتر است.

نسبت بار به کامیون (LTR)

حجم پست بار تخت (LP) بازار نقطه ای در هفته گذشته ثابت بود و نزدیک به 50 درصد کمتر از سال گذشته و در سال 2020 باقی ماند. پست های تج،ات حامل (EP) نیز بدون تغییر باقی ماندند و در نتیجه نسبت بار به کامیون در هفته گذشته 8.11 باقی ماند.

نرخ های نقطه ای

پس از افزایش 0.02 دلاری در هر مایل در هفته گذشته، نرخ‌های نقطه تخت برای دومین هفته بیش از 2.00 دلار در هر مایل باقی ماند. با 2.02 دلار در هر مایل، نرخ حمل و نقل خطی 0.07 دلار در هر مایل کمتر از سال گذشته است اما 0.15 دلار در مایل بیشتر از سال 2020 است زیرا بازار همچنان ظرفیت خود را کاهش می دهد.

گزارش های هفتگی

منبع: https://www.dat.com/blog/flatbed-report-residential-construction-s،ws-signs-of-resiliency