Grub Hill Transport Inc. و BigRoad

داگ همیشه به وسایل نقلیه بزرگ علاقه داشته است. او که در روستاهای آیداهو و واشنگتن بزرگ شد، مجبور به رانندگی با وسایل نقلیه کشاورزی و کشاورزی شد. او که در شرکت ساختم، پدرش کار می کرد، در حمل و نقل و همچنین کارکرد، بیل مک،کی و بولدوزر نیز فعالیت داشت. اگرچه رانندگی هرگز نقشی رسمی در دوران سربازی او نبود، اما داگ همیشه اولین داوطلب در انتقال ون های بزرگ ارتباطی یا تانکرهای سوخت بود.

هنگامی که او برای اولین بار حمل و نقل را شروع کرد، کشیدن یک ون خشک و رفر برای یک شرکت حمل‌ونقل بزرگ بود و در عرض 6 ماه از رانندگی، داگ یک اپراتور مالک شد. سه سال بعد بود که برادر کوچکترش او را متقاعد کرد که از کار ، به ،وان مالک-اپراتور در همان شرکت کوچکی که او داشت، بسیار خوشحالتر است.

داگ هینکلی

داگ با حمل و نقل تخت برای شرکت حمل و نقل گراب هیل، اکنون از انتخاب مقاصدی که می خواهد تحویل دهد لذت می برد. گذراندن 2 هفته بیرون از خانه با سبک زندگی نیمه بازنشسته او مطابقت دارد. آنها با سگ جاده ای قابل اعتماد خود، هلن جک رت تریر، جاده های باز را با Freightliner Cascadia خود در سال 2008 طی می کنند. هنگامی که برای بازی برگشت خود آماده می شود، اغلب آزاد است تا بارهای خود را پیدا کند و مسیری چرخشی به خانه و خانواده اش باز کند.

بازرسی سخت سطح دوم در تنسی

در طی دویدن اخیر، داگ در حال سفر در ایالت های ج،ی بود. او که از خانه خود در تگزاس بیرون آمد، چند روز اول را در لوئیزیانا، می سی سی پی و آلاباما رانندگی کرد و سپس به تنسی رسید.

در روز سوم، او در I-65 در حال حرکت به سمت کنتاکی بود که مجبور شد به ایستگاه وزنه میچلویل برود. پس از وزن ،، یک افسر تصمیم گرفت که سطح دوم را به او بازرسی کند.

از آنجایی که با استفاده از اپلیکیشن موبایل BigRoad و برنامه وب بیگ رودداگ به بازرسی سطح دوم در داکوتای ج،ی و بازرسی سطح سوم در مریلند کشیده شد. در هر دوی این موارد، افسران نگاهی گذرا به سیاهه‌های او انداختند، اما این موقعیت متفاوت بود. در حین گفتگوی ما، داگ در مورد افسر جوان گفت: “او التماس می کرد که مشکلی پیدا کند.”

وقتی از داگ خواسته شد که سیاهههای مربوط به خود را تولید کند، به افسر گفت که از سیاهههای مربوط الکترونیکی استفاده می کند. سپس افسر از او پرسید که آیا می تواند آنها را چاپ کند و داگ مودبانه به افسر گفت که توانایی چاپ، ایمیل یا ف، سیاهه های خود را دارد. افسر از یک ف، خوشحال شد، داگ آنها را از برنامه فرستاد و تا زم، که افسر به دفترش برسد آماده بودند.

داگ می‌گوید: «من عرق گلوله‌ها را داشتم، این مرد با یک شانه دندانه‌ای روی آن‌ها رفت».

داگ به تازگی دیده بود که راننده دیگری به مدت 10 ساعت از خدمت خارج شده است. با این حال، حتی تحت بررسی دقیق، کل مصیبت او فقط حدود 5 دقیقه طول کشید و افسر گزارش داد که آنها یکی از تمیزترین کنده هایی هستند که او تا به حال دیده است.

در مجموع، بازرسی داگ کمتر از 35 دقیقه بود و او با ترازو تنها در 40 دقیقه به جاده بازگشت.

داگ مشتاقانه گفت: «با بازرسی سیاهه‌های کاغذی می‌تو، تا یک ساعت آنجا گیر کنی». اگر چیزی وجود داشته باشد که در زندگی او ثابت مانده است، نفرت او از کاغذبازی است. طبیعتاً او به اندازه کافی از آن در ارتش برخوردار بود.

زندگی بهتر از طریق فناوری

کپی هلن داگ هینکلیداگ که تا حدودی یک مرد دوره رنسانس است، دارای مدرک لیسانس در تجارت، فوق لیسانس در آموزش و همچنین چند گواهی تدارکات است. با توصیف خود به ،وان بخش های مساوی، خودجوش و بی نظم، به راحتی می توان فهمید که چرا راه باز برای او جذاب است.

او هرگز از فناوری دوری نمی‌کند، به خصوص اگر زندگی در جاده را آسان‌تر کند. کابین او به ،وان یک نقطه اتصال وای فای تنظیم شده است، “یک بار یک برنامه ثبت الکترونیکی را روی لپ تاپ امتحان کردم، اما بدون GPS بی فایده بود.”

BigRoad محصولی بود که از رانندگان دیگر درباره آن شنیده بود. با این حال، یک روز در حالی که گوش دادن به نمایش دیو نمو، تصمیم گرفت آن را امتحان کند. در طول نمایش، ریک گوبل از ایمنی حمل و نقل گوبل، در مورد مسائل مربوط به شکل و شیوه صحبت می کرد، اینکه چگونه آنها باعث بیشترین ساعات تخلف در خدمات می شوند و چگونه لاگ های الکترونیکی می توانند آنها را از بین ببرند.

داگ بلافاصله دید که چگونه اپلیکیشن موبایل BigRoad می‌تواند گزارش‌های او را آسان‌تر کند، بنابراین او نیز در یک ثبت‌نام کرد آزمایشی رایگان 30 روزه برنامه وب BigRoad. به سرعت مشخص شد که BigRoad به او کمک می کند تا تجارت خود را از کابین خود اداره کند. او نه‌تنها می‌توانست تمام مسائل مربوط به شکل و روش را از بین ببرد، بلکه ساعت‌های خدمت او را ردیابی می‌کرد، او را سازگار نگه می‌داشت، سوابقش را حفظ می‌کرد و از همه بهتر همه آن کاغذبازی‌ها را حذف می‌کرد.

آسان ، زندگی

داگ زمزمه های زیادی از بچه ها می شنود که می گویند لاگ های الکترونیکی به شما صدمه می زند زیرا نمی تو،د به اندازه کافی رانندگی کنید. او می‌گوید: «این بچه‌ها خیلی سخت می‌دوند،» او می‌گوید: «من دوست دارم برای حدا،ر بهره‌وری سوخت و صرفه‌جویی در هزینه، سرعت خود را در حدود 60 مایل در ساعت نگه دارم. در پایان، این به من بستگی دارد که مشتری را راضی کنم. داگ می‌گوید: «من هیچ‌وقت برای خواندن کتاب تأخیر نکرده‌ام. اینها همه بخشی از مدل ،ب و کار اوست و به خوبی برای او من، است.

بنابراین، داگ چه چیز دیگری را در مقایسه با راه حل های دیگر در مورد BigRoad دوست دارد؟ “این همه کارهای مشابه کوالکام را انجام می دهد اما با ،ری از قیمت.” او همچنین افزود: «من می‌توانم به سرعت نمودار و ساعت را در حال شمارش مع، ببینم. و من دوست دارم که شما می تو،د تمام کامیون های خود را در سمت اعزام و پیام های فوری مشاهده کنید. یک ث،ه طول می کشد تا برگه هایم را برای خانمی که در دفتر کار می کند، بفرستم.»

رانندگی به داگ حس موفقیت روزانه می دهد. باری را رها می کند. کار انجام شد. به سمت بعدی. هنگامی که کامیون او پرداخت شد، او قصد دارد کاملاً مستقل شود. داگ با آزادی هیچ‌، از بالای شانه‌اش نگاه نمی‌کند، مناظر همیشه در حال تغییر، و هلن در کنارش، مردی بسیار راضی است. داگ نتیجه گیری می کند: “BigRoad فقط زندگی را آسان تر می کند.”

منبع: https://bigroad.com/case-study/grub-hill-transportation/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=grub-hill-transportation