جیمز رید به کودیاک روباتیک به ،وان مدیر ارشد اجرایی از USA Truck می‌پیوندد، جایی که او نزدیک به شش سال را به ،وان مدیرعامل گذراند.  - ع،: Kodiak Robotics, Inc.

جیمز رید به کودیاک روباتیک به ،وان مدیر ارشد اجرایی از USA Truck می‌پیوندد، جایی که او نزدیک به شش سال را به ،وان مدیرعامل گذراند.

ع،: Kodiak Robotics, Inc.


شرکت حمل و نقل خودران روباتیک کودیاک انتصاب جیمز رید، مدیرعامل سابق کامیون ایالات متحده آمریکا را به ،وان مدیر عملیاتی اعلام کرد. طی 25 سال گذشته، رید حرفه خود را در رهبری اجرایی و مالی برای شرکت‌های معروف در حمل و نقل، فناوری و امور مالی، از جمله اینتل، EMC، T-Mobile و JP M، Chase ایجاد کرده است.

Don Burnette، بنیانگذار و مدیر عامل Kodiak Robotics در بی،ه ای گفت: “به ،وان مدیر عامل سابق USA Truck، تجربه گسترده جیمز به کودیاک مزیتی باورن،ی می دهد زیرا ما روی تسریع رشد تمرکز می کنیم.” یک کهنه‌کار صنعت حمل‌ونقل با تجربه در شرکت‌های فناوری مانند اینتل، EMC و T-Mobile یک ، شاخدار و من، برای کودیاک است.»

به گفته این شرکت، رید به ،وان یک رهبر موثر و قابل احترام با تجربه در مدیریت مالی، برنامه ریزی استراتژیک، کنترل، تجزیه و تحلیل تجاری، زنجیره تامین، مدیریت حمل و نقل و عملیات شهرت دارد. او از USA Truck به Kodiak می‌پیوندد، جایی که نزدیک به شش سال را به ،وان مدیرعامل گذراند. رید در دوران تصدی خود، چرخش موفقیت آمیزی از شرکت در حال تز،ل را رهبری کرد که در سپتامبر 2022، شرکت حمل و نقل آلم، DB Schenker را ،یداری کرد.

رید افزود: «کار در صنعت حمل‌ونقل و لجستیک هم از نظر حرفه‌ای و هم از لحاظ شخصی پاداش‌بخش بوده است، به‌ویژه که زنجیره تأمین به ،وان سرفصل نقش مهمی که در اقتصاد بازی می‌کند، تبدیل شده است». کدیاک به ،وان رهبر در توسعه و عرضه کامیون‌های خودران که ایمن و مؤثر تحویل می‌دهند، شهرت تثبیت‌شده‌ای دارد. من نمی‌توانم این فرصت را از دست بدهم تا با تجربه حمل و نقل و صنعت فناوری خود ازدواج کنم تا به کودیاک کمک کنم زیرا صنعت حمل‌ونقل را به سمت تحول بزرگ بعدی هدایت می‌کند.»

رید قبل از ایفای نقش در USA Truck، مدیر مالی شرکت توزیع کننده بین ایالتی بود که بعداً توسط هارتلند ا،پرس ،یداری شد. پیش از این، او سمت‌های ارشد مالی برای شرکت‌های فناوری از جمله اینتل، EMC و T-Mobile داشت و مدیر مالی بخش تجارت wamu.com Chase بود.



منبع: https://www.truckinginfo.com/10190793/kodiak-robotics-names-new-chief-operating-officer