بنابراین، امروز به فکر سرمایه‌گذاری روی نرم‌افزار هستید، زیرا دوشنبه سایبری است. شاید فکر می کنید زمان ارتقا فرا رسیده است. یا اسناد، نقشه‌ها و صفحه‌گسترده‌های Google شما بیش از آنچه می‌خواهید زمان می‌برند. یا شاید شما فقط می خواهید در حمل و نقل پول بیشتری ،ب کنید.

یک راه اثبات شده برای ،ب درآمد بیشتر در حمل و نقل

ما یک جستجوی اینترنتی انجام دادیم ،ب درآمد بیشتر در حمل و نقل و من مطمئن هستم که شما می د،د محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی چه گفته است: بارهای با پرداخت بهتری را تحمل کنید.

خب دیه

با تشکر، ChatGPT برای واضح بودن. اینطور نیست که ما به دنبال بارهای کم درآمد باشیم.

پیشنهادهای دیگری نیز وجود داشت. اما اونی که انتظار داشتیم ببینیم اونجا نبود.

برای ،ب درآمد بیشتر در حمل و نقل، سازماندهی کنید

اگر تازه وارد صنعت حمل و نقل باری شده اید، شاید ند،د که سازماندهی خوب خود چقدر اهمیت دارد. که ممکن است یک تکه کاغذ گم شده تمام هزینه شما را تمام کند.

شنیده اید که TIME برابر با پول است. در این مورد، کاملاً درست است. زم، که در جاده می گذر،م برای ما پول می آورد. زم، که خارج از جاده می گذر،م معمولاً اینطور نیست. (معمولاً برای ما هزینه ای مانند اسناد اداری، تعمیر و نگهداری یا تعمیرات وسیله نقلیه دارد.)

به عبارت دیگر:

زمان در جاده =$$.

زمان خارج از جاده = 0 دلار.

سازماندهی کلید کاهش زمان اداری خارج از جاده است. با نگه‌داشتن تمام داده‌های خود در یک مکان و در دسترس، می‌تو،د بسیاری از کارهای حسابداری و اداری خود را از ،ه حمل و نقل در حالی که منتظر خدمه حمل‌ونقل هستید انجام دهید.

ما می شنویم که اپراتورهای مالک می گویند: “اما گوگل در جاده ها در دسترس است.”

ما زمان و تلاش زیادی را صرف ایجاد اسناد Google برای صورت‌حساب‌ها، Maps برای مسیریابی‌ها، صفحات گسترده برای IFTA و IRP کرده‌ایم.»

ما شما را می شنویم. شما صدها ساعت را صرف ایجاد آن برنامه ها و ماکروها کرده اید. شما سلول های صفحه گسترده و اسناد و پایگاه های داده را پیوند داده اید. شما سیستم خود را درک می کنید زیرا آن را ساخته اید.

اشتباه هزینه غرق شده

و شما حاضر نیستید همه اینها را رها کنید. این کاملاً قابل درک است که شما قلب و روح و شاید چند انگشت خمیده را در سیستم خود قرار داده اید. چرا آن را برای هر چیز دیگری رها کنید؟ چه چیزی می تواند بهتر باشد؟

به آن می گویند اشتباه هزینه غرق شده. این طرز فکری است که ترمزهای جدیدی را روی کابین 20 ساله ای که به موتور جدید نیاز دارد، می گذارد. شاید؟ شاید نه؟ مطمئناً، زیرا ما قبلاً برای سیستم تعلیق و تعویض روغن پول پرداخت کرده ایم.

معامله این است: گاهی اوقات پولی که قبلاً ،ج کرده ایم کافی است. گاهی وقت آن است که ادامه دهیم.

روی آینده خود سرمایه گذاری کنید نه گذشته خود

برای ،ب درآمد بیشتر در حمل و نقل، سازماندهی با یک برنامه نرم افزاری که ارزش بیشتری می دهد، هوشمندانه است.

مثلا:

آیا صفحه گسترده شما درآمد خالص شما را در هر مایل مح،ه می کند، از جمله هزینه های ماهانه شما مانند پرداخت وام و پرداخت بیمه؟ یا در هفته چطور؟

چرا این آمار کامیونداران ™ مهم هستند؟ زیرا زم، که بتو،د داده های خود را بردارید و آن ها را به روش های جدید برش دهید، می تو،د راه هایی برای ،ب درآمد بیشتر در حمل و نقل بیابید.

هزینه های خود را کاهش دهید

وقتی آمار کامل Trucker™ خود را برای بررسی داشته باشید، می‌تو،د جایی را که نیازی به ،ج ، آن ندارید پیدا کنید. می تو،د به هزینه های خاص مانند ،ید سوخت نگاه کنید و ببینید که آیا کارت سوخت سرمایه گذاری خوبی است یا خیر. گاهی اوقات، ،ب درآمد بیشتر در حمل و نقل با حمل و نقل به م،ای نگه داشتن آن در جیب است.

روی یک برنامه نرم افزار حمل و نقل سرمایه گذاری کنید که هر آنچه را که برای تجارت باربری خود نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد.

TruckingOffice PRO

از آنجایی که امروز سایبر دوشنبه است، ما نرم افزار مدیریت ،ب و کار حمل و نقل TruckingOffice PRO را ارائه می دهیم.

اما ما فروش نداریم ببینید، ما این قیمت های عالی را در تمام طول سال ارائه می دهیم. ما حتی یک نسخه آزمایشی رایگان را برای شما ارائه می دهیم تا با استفاده از لیست گسترده ویژگی های TruckingOffice PRO، احساسی نسبت به آنچه دریافت می کنید داشته باشید.

،ب و کار حمل و نقل شما با TruckingOffice PRO شکوفا و رشد خواهد کرد. برای آزمایش رایگان بهترین نرم افزار حمل و نقل اپراتور مالک با قیمتی برای اپراتور مالک یا ،ب و کار ناوگان کوچک، هم اکنون ثبت نام کنید.



منبع: https://www.truckingoffice.com/blog/make-more-money-in-trucking-cyber-monday/