شما به خودتان قول دادید که در سال آینده این گام را برای تبدیل شدن به اپراتور مالک کامیون بردارید.

سال آینده است. سوال این است که چگونه می توان یک اپراتور مالک کامیون شد. پس بیایید در مورد انتقال به دکل خود صحبت کنیم.

رکود: زمان انتظار یا زمان پرش؟

ما می د،م که زمان سختی برای اپراتورهای مالک کامیون است. نرخ ها کاهش می یابد و بارهای موجود همیشه در طول سه ماهه اول سال کاهش می یابد.

آیا به آنها به ،وان عوامل بازدارنده فکر می کنید – یا فرصت هایی برای ورود به بازار؟

افرادی هستند که نیمه پر لیوان را می بینند و افرادی هستند که فکر می کنند می خواهند ریسک کنند. برای ،، که می‌خواهند خارج شوند، بیایید در مورد شروع یک تجارت حمل و نقل با نام شما صحبت کنیم.

اپراتور مالک کامیون کامیون خود را دارد

این یک حرکت هوشمندانه نیست که فقط یک کامیون ب،ید بدون اینکه زمان و مایل زیر دست شما باشد. شاید حمل و نقل برای شما من، نباشد. بعد از گرفتن وام برای تج،ات متوجه این موضوع نشوید.

آلن کمپبل، بنیانگذار TruckingOffice، قبل از اینکه کامیون خود را بگیرد، مدتی برای یک شرکت حمل و نقل دیگر رانندگی کرد. او می‌گوید این بهترین حرکتش بود، چون با سکه دیگران یاد گرفت. یک سال برای یک شرکت حمل و نقل کار کنید و دنیایی را که به آن ملحق می شوید بیاموزید. تجربه ،ب کنید و درک کنید که شغل به چه چیزی نیاز دارد.

  • ساعت ها در جاده می تواند خسته کننده باشد. اگر استقامت 14 ساعت در روز را ندارید، یا باید تصمیم بگیرید که آن را توسعه دهید یا شغل دیگری پیدا کنید.
  • زم، دور از خانواده و دوستان این اغلب بزرگ‌ترین عامل بازدارنده برای افرادی است که نمی‌خواهند روزها را دور از خانه بگذرانند.
  • راحتی. برای برخی افراد، کمپینگ در ،ه خواب مشکلی ندارد.

یک کامیون ب،، نه اینکه زندگیت را بفروشی

ناراحت کننده است که برخی از کامیون داران بدترین تصمیم را برای ،ید دکل می گیرند. آنها قراردادی را با شرکتی امضا خواهند کرد که یک “معامله شیرین” ،ید اجاره را ارائه می دهد. این نه تنها شامل تامین مالی ،ید کامیون توسط کامیون‌دار می‌شود، بلکه بار را نیز تضمین می‌کند. چیزی که در قرارداد مشخص نیست که

  • نرخ ها ممکن است هزینه های حمل بار را پوشش ندهند،
  • ممکن است حق امتناع بار وجود نداشته باشد،
  • تمام تعمیرات باید توسط نمایندگان تعیین شده آنها انجام شود – که ممکن است ارزانترین یا بهترین نباشند.

به طور خلاصه، این شرکت ها با فریب دادن کامیون داران از دستمزدها و گزینه های منصفانه، حمل و نقل باری ارزان را ارائه می دهند.

اگر می خواهید یک کامیون ب،ید تا اپراتور مالک کامیون شوید، گزینه های خود را باز نگه دارید. همیشه گزینه هایی وجود دارد. قرض گرفتن از خانواده یا دوستان یا گرفتن وام از یک موسسه مالی اغلب بهتر از ،ید اجاره ای است.

ما نمی گوییم که هر قرارداد یا شرکت اجاره ای بد است. اما بازیگران بدی هم هستند. پرس و جو کن. با کامیون داران دیگری که با همان شرکت کار کرده اند صحبت کنید، اما به یاد داشته باشید – آنهایی که تجربه بدی داشتند احتمالاً در اطراف نیستند تا با آنها صحبت کنید.

اختیار خود را بگیرید

چندین مرحله و هزینه برای بدست آوردن اختیار خود شما وجود دارد. مطمئناً می‌تو،د به یک شرکت حمل‌ونقل اجاره دهید تا زم، که بودجه را جمع کنید، چه در حال رسیدگی به امور اداری و چه استخدام شرکتی برای انجام این کار برای شما. اپراتور مالک کامیون بودن باید یک فرآیند گام به گام باشد و به شما این امکان را می دهد که تصمیم بگیرید چه کاری می خواهید انجام دهید و چه چیزی می تو،د بپردازید.

ابزارهایی که نیاز دارید

راه اندازی هر ،ب و کاری گران است و زمان می برد. دو ابزاری که کاملاً به آن نیاز دارید یک سیستم مدیریت حمل و نقل خوب و یک ELD است. هوشمندانه شروع کنید و بدون پرداخت صدها دلار بیشتر از آنچه نیاز دارید شروع کنید. اگر یک اپراتور انفرادی مالک کامیون هستید، TruckingOffice PRO و TruckingOffice ELD با هم همکاری می کنند تا به شما کمک کنند تا یک ،ب و کار حمل و نقل اپراتور مالک موفق ایجاد کنید. بگذارید نشانتان دهیم چگونه!



منبع: https://www.truckingoffice.com/blog/،w-to-become-a-truck-owner-operator/