با پایان یافتن سال 2023، چندین مدیر ناوگان کانادایی را مورد بررسی قرار دادیم تا دریابیم که آنها احساس می کنند سال 2024 چه چیزی را در سر دارد. ما این سری را با درخواست از رایان کالینگ، مدیر عملیات حمل و نقل Trimac برای چشم انداز خود ادامه می دهیم.

چشم انداز شما از شرایط حمل و نقل و تجارت در بخش حمل و نقل کانادا در سال 2024 چیست؟

من معتقدم که ما وارد یک سال دیگر از عدم اطمینان هستیم. با کاهش تورم اما همچنان در سطوح بالای تاریخی، نرخ‌های بهره بالا باقی می‌مانند و از دسترسی به سرمایه‌ای که معمولاً فعالیت‌های حمل‌ونقلی را هدایت می‌کند، جلوگیری می‌کند، و نرخ‌های بیکاری هنوز بسیار پایین است، بنابراین دسترسی به نیروی کار همچنان یک چالش است.

ما شاهد یک ناهماهنگی نسبتاً بزرگ با شرایط بازار، انتظارات مشتری و محیط هزینه‌های بالا هستیم. از نظر من، این بدان م،است که ما شاهد تقاضای بی‌ثبات‌تر و نرم شدن هستیم. به طور کلی، مشتریان ما انتظار دارند که نرخ حمل و نقل کاهش یابد تا کاهش تقاضا را منع، کند، در حالی که هزینه های عملیاتی روزانه ما بیشتر از همیشه است و هیچ نشانه ای از کاهش نشان نمی دهد.

ما همچنان به تماشای سطوح موجودی در بسیاری از بخش‌ها به‌،وان سیگنالی از زم، که بازارها ممکن است مجدداً تعادل خود را برقرار کنند و حجم ممکن است تثبیت شود، ادامه می‌دهیم و امیدواریم که نیمه آ، سال 2024 ثبات بیشتری را برای صنعت ارائه دهد. تأثیرات جه، خارجی هنوز توانایی تغییر این چشم اندازها را دارند، به ویژه در مورد قیمت نفت که بخش بزرگی از فعالیت در غرب کانادا را هدایت می کند و همچنین قیمت یکی از بزرگترین سطل های هزینه ما را افزایش می دهد.

همانطور که همیشه فرصت‌هایی وجود خواهد داشت، آنهایی که دارای پورتفولیوهای متنوع هستند، این فرصت را خواهند داشت تا حوزه‌هایی را که در این محیط برنده شده‌اند پیدا کنند و مطابق با آن واکنش نشان دهند.

کلید موفقیت در آن محیط در سال پیش رو چه خواهد بود؟

نکته مهم برای من این است که صنعت به طور کلی و مطمئناً Trimac، باید در مدیریت هزینه ها در سال آینده بی امان باشد تا بتواند هر شرایطی را که در بازار به وجود می آید، کنترل کند.

همانطور که تقریباً در هر شرایط اقتصادی صادق است، اینکه چه ،ی و چگونه با مشتریان، فروشندگان و کارمندان خود شریک می شوید، برای بهره برداری از ا،یستمی بزرگتر از خودتان حیاتی هستند. به ،وان بخشی از آن، شرکت‌ها باید به دنبال راه‌حل‌های ویژه‌تر از آنچه که به طور سنتی دارند، باشند، که تغییری برای صنعت بالغ و بزرگی مانند صنعت ما است.

در Trimac، ما مطمئناً در حال تغییر رویکرد خود هستیم تا در پاسخ‌های خود چابک‌تر شویم، اما واقعیت سخت این است که شما به سیستم‌ها و فرآیندهای فوق‌العاده قوی برای ارائه آن نیاز دارید، و هیچ‌کدام از آن‌ها به راحتی به اپراتورهای بزرگ‌تر خارج نمی‌شوند. در نهایت، من فکر می کنم که همچنان زمینه های فرصت در فضای ،ب وجود دارد. ما باید آماده باشیم تا در هنگام ظهور آنها از آنها استفاده کنیم و همچنین نظم و انضباط داشته باشیم تا اطمینان حاصل کنیم که بر شرکت هایی متمرکز هستیم که با شخصیت ما به ،وان یک سازمان مطابقت دارند و می توانند به پایگاه مشتری ما ارزش بیافزایند.

تصویری از دفتر مرکزی Trimac در کلگری
(ع،: Trimac)



منبع: https://www.trucknews.com/business-management/2024-outlook-trimac-transportation/1003180806/