چربی زدا نانوسان موتور شو نانوسان

چربی زدا نانوسان موتور شو نانوسان

البته باید به این موضوع اشاره کنیم که برای کارایی بیشتر این محصول بهتر است از آب داغ برای شستشو استفاده کنید. در بعضی موارد به دلیل وجود چربی های بسیار زیاد که در سالیان سال جمع شده شاید موتور به خوبی تمیز نشود که به شما توصیه می کنیم این مراحل شستشو را دوباره تکرار کنید. اسپری های نانوسان، اسپری هایی با قابلیت نانو هستند که خاصیت های مختلفی را در خود دارند.

این محصول دارای فرمولاسیون پیشرفته‌ ای است که بدون آسیب رساندن به سطح می‌تواند به شکلی مطلوب انواع کثیفی ها و آلودگی ها به خصوص چربی های روی موتور را حتی بدون دخالت دست از بین ببرد . یکی از نگرانی های خانم ها اثر چربی سوخته و کهنه بر روی قابلمه و ماهیتابه هایی است که هر روز از آنها استفاده می کنند. برای برطرف کردن آن ها از روش های مختلفی استفاده کرده و هرکدام تجربه شخصی منحصر به فردی دارند. پاک کردن این لکه ها کار ساده ای نیست و به زود دست و مواد شوینده نیاز دارد. به طوری که با اسپری چربی زدا، بعد از مدت زمان کوتاه، سطح را با آب داغ شسته، تا کاملا از شر لکه های روغن خلاص شوند.

  • بنابراین با استفاده از آن دچار زحمت زیادی نخواهید شد و در کمترین زمان می توانید موتور خودرو را تمیز کنید.
  • در این راستا ، مفتخریم تا به عنوان نمایندگی عرضه محصولات سلامت محور بیز به شما عزیزان ارائه خدمت کنیم .
  • قدرت پاک کنندگی این موتور شوی به حدی است که به راحتی بدون دخالت دست می تواند تمامی کثیفی ها را پاک کند.
  • توصیه می شود موتورشوی نانوسان را از نمایندگی های مجاز شرکت بیز دریافت نمایید.
  • محصول را از نور مستقیم خورشید و یخ زدگی دور نگهدارید ., دمای نگهداری بین 5 تا 25 درجه سانتی گراد می باشد., بهتر است در زمان استفاده از دستکش استفاده شود ., کالایاب توجه داشته باشید در زمان استفاده از محصول موتور خودرو باید کاملا سرد باشد .
  • این محصول هیچ گونه بوی نامطبوعی ندارد همچنین به دلیل استفاده از تکنولوژی نانو فاقد ترکیبات شیمیایی و مضر می باشد.

موتور شوی خودرو نانوسان با فرمولاسیون پیشرفته بدون اینکه به سطوح موتور آسیب برساند، انواع آلودگی ها و کثیفی ها را بدون دخالت دست از روی سطوح موتور خودرو برطرف می کند. این شوینده با دارا بودن خاصیت نانو باعث می شود تا موتور خودروی شما دیر تر دچار آلودگی ها و کثیفی ها شود. اسپری موتور شوی نانو برای تمیز کردن موتور خودرو و سایر قسمت های دارای آلودگی های سخت مانند چربی ها و دوده ها که دسترسی به آنها دشوار است، طراحی شده است .

لیست قیمت نظافت و نگهداری خودرو

ما در پاک مارکت تمام برندهای موجود در بازار لوازم بهداشتی و آرایشی را با بهترین قیمت و ضمانت کیفیت در اختیار همراهان قرار می دهیم. همچنین مجله خبری پاک مارکت با رویکرد ارائه اطلاعات منحصر به فرد و قابل استفاده خریداران در دسترس مراجعه کنندگان قرار گرفته است. همانطور که در بالا ذکر شد یکی از مهمترین کاربرد این محصول استفاده در فضای خانه است.

نحوه تشخیص چربی زدا نانوسان تقلبی

برای از بین بردن چربی های سخت بهتر است از دستمال یا اسفنج استفاده کرد. همانطور که می دانید، پاک کردن چربی های موتور کای فوق العاده جان فرساست. این محصول، یک زداینده چربی فوق العاده است که فاقد ترکیبات مضرمختلفی است که ممکن است به سطح آسیب برسانند. معمولا شستشوی موتور خودرو یا موتورسیکلت به دلیل وجود قسمت هایی که دسترسی به آنها دشوار است کار آسانی نیست.

اما با استفاده از اسپری موتور شوی نانوسان دکتر بیز می توانید در کوتاه ترین زمان و به راحت ترین روش ممکن از این محصول استفاده کرده و از قدرت پاکسازی بسیار بالای آن لذت ببرید. بهترین سایت خرید محصولات اصل نانوسانچون در فرمولاسیون چربی بر بیز مواد اسیدی به کار نرفته است هیچ آسیبی به سطح وپوست انسان نمی رساند. این محصول یک محصول دوست محیط زیست است و به دلیل غیر اسیدی بودن آن آسیبی به محیط زیست نمی زند. برای استفاده از این جرم گیر باید در ابتدا سطح را به صورت کامل تمیز کرده و بعد محلول LABRO CLEAN را به اندازه مورد نیاز بر روی سطح اسپری کنید و بعد از مدتی انتظار سطح مورد نظر را با فشار آب شستشو دهید. یکی دیگر از سوالات مهم برای استفاده از اسپری نانوسان میزان استفاده از این محصول برای بازدهی بالاتر است.

سلام داخل خود سایت اینچند باشید و تمامی محصولات رو در سبد خرید خود قرار بدید و اقدام به خرید کنید. اول قسمت مورد نظر ( موتور ماشین ) را توسط قدرت باد و یا حتی توسط آب از کثیفی هایی مثل گل، گرد و غبار پاک کرذه، بعد مایع موتور شوی را بر قسمت مورد نظر ریخته و تقریبا ۵ دقیقه فرصت دهید، بعد توسط ابر و شدت آب کثیفی ها را از سطوح به راحتی برطرف کنید. دقت کنید به منظور رسیدن به نتیجه دلخواه از قدرت آب داغ بهره بگیرید.

جهت خرید موتو رشوی نانو سان از شرکت تمادکالا می توانید از طریق همین صفحه اقدام نمایید. خرید از تمادکالا به صورت اینترنتی بوده و ارسال آن به کلیه نقاط تهران و ایران از طریق پست صورت می گیرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر از خرید موتور شوی می توانید با همکاران ما در واحد فروش تمادکالا تماس حاصل فرمایید. حالا می توانید چربی ها را به وسیله ابر یا فشار آب از سطح مورد نظر پاک کنید.