امی بورگر (سمت راست) در حال بازنشستگی به ،وان معاون و مدیر کل تجارت کامینز آمریکای شمالی در بزرگراه است.  خوزه سامپریو (سمت چپ) پس از بازنشستگی در ماه مارس جانشین او خواهد شد.  - ع، ها: کامینز

امی بورگر (سمت راست) در حال بازنشستگی به ،وان معاون و مدیر کل تجارت کامینز آمریکای شمالی در بزرگراه است. خوزه سامپریو (سمت چپ) پس از بازنشستگی در ماه مارس جانشین او خواهد شد.

ع، ها: کامینز


پس از نزدیک به چهار دهه در این شرکت، امی بوئرگر، معاون و مدیر کل ،ب و کار کامینز آمریکای شمالی در بزرگراه، در حال بازنشستگی است. برای 39 سال، Boerger یکی از اعضای ثابت کامینز بوده است و پیشگام پیشرفت‌های بسیاری در صنعت حمل و نقل بوده است.

با شروع به ،وان یک مهندس، Boerger به ارتقای شهرت کامینز به ،وان یک شرکت پیشرو در موتورهای دیزلی کمک کرد، و بعداً با راه حل های سوخت جایگزین برای دیدار با آینده پاک تر و “سبزتر” در صنعت حمل و نقل از نظر زیست محیطی کمک کرد. او همچنین در گشودن درها به روی فرصت‌های جدید برای ،ن تأثیرگذار بود و خود را به‌،وان یک رهبر مؤثر، موفق و برجسته در زمینه‌ای که مردان از نظر تاریخی از ،ن بیشتر بودند، متمایز کرد.

پس از اعلام بازنشستگی، HDT با Boerger و جانشین او، خوزه سامپریو، در مورد تجارت فعلی و آینده کامینز در بزرگراه ها و فناوری ها صحبت کرد.

سامپریو پس از بازنشستگی بورگر در ماه مارس، نقش مدیر اجرایی و مدیر کل – در بزرگراه آمریکای شمالی را بر عهده خواهد گرفت. او نزدیک به 20 سال تجربه کامینز را در زمینه مهندسی، خدمات، استراتژی و فروش به ارمغان می آورد. کار کامینز او در کارخانه موتور جیمزتاون به ،وان مهندس محصول، مهندس خدمات و در عملیات فروشگاه خدمات توزیع آغاز شد. در دو سال گذشته او مدیر اجرایی – فروش برای ،ب و کار On-Higway در آمریکای شمالی و ج،ی بوده است.

مصاحبه زیر برای وضوح و سبک کمی ویرایش شده است.

در حال تحولات

HDT: تقریباً 40 سالگی در کامینز را تبریک می گویم! مطمئناً در طول مدت تصدی خود در این شرکت شاهد تغییرات زیادی بودید.

بوئرگر: آره. این یک تحول قابل توجه بوده است. زم، که من به ،وان مهندس در کارخانه تولید L10 خود شروع به کار کردم، این تقریباً محدودیتی برای ارائه محصولات ما بود. موتورهای متوسط ​​نداشتیم. ما تقریباً منحصراً در بازار آمریکای شمالی بازی کردیم. و از آن زمان، ما تبدیل به یک شرکت جه، شده ایم. و وسعت و عمق خط تولید ما امروز واقعاً قابل توجه است.

HDT: کامینز در حال تغییری باورن،ی است که از تولید کننده موتورهای دیزلی صرف به یک تامین کننده خودرو/کامیون بسیار متنوع تبدیل شده است. جنبش «ادغام عمودی» کامیون سازان در اوایل دهه 2000 چقدر بر این تصمیم و تلاش تأثیر گذاشت و آن را هدایت کرد؟

بوئرگر: قبل از شروع روند ادغام عمودی، ما شروع به تنوع کرده بودیم. حمل‌ونقل در آن زمان یک بازار بسیار چرخه‌ای بود، و ما نمی‌خواستیم برای فروش موتورها و محصولات خود به یک بازار چرخه‌ای تکیه کنیم.

بنابراین ما فهمیدیم که برای رشد و قوی‌تر شدن کامینز، باید با محصولات جدید به مناطق جدید و بازارهای جدید برویم. یکی از نمونه های عالی آن تعهد اولیه ما به موتورهای گاز طبیعی بود. موفقیت ما در آنجا باعث شد که به فکر گسترش بیشتر سبد محصولات خود باشیم.

و امروز هم ادامه دارد. به ،وان مثال، خوزه یک تیم استراتژیک در کامینز ایجاد کرده است تا با ارائه دهندگان سوخت در مورد گزینه های جدید پیشرانه پاک کار کند و به ،وان میانجی برای صحبت با ناوگان در مورد نیازهای فعلی و آینده آنها عمل کند. بنابراین، این یک تحول و فرآیند مداوم است.

سامپریو: در ابتدایی ترین سطح، یک مشتری ناوگان بزرگراهی یا یک مالک-اپراتور صرفاً در تلاش است تا کالاها را از نقطه A به نقطه B منتقل کند، و ما نیرویی را که آن کالاها را جابجا می کند، تامین می کنیم. آنچه امروز به مشتریان خود می گوییم این است که ،وماً نباید سوخت دیزل یا موتور احتراق داخلی باشد که آن کالاها را جابجا کند. ما امروز کامینز را به ،وان شرکتی می‌بینیم که واقعاً متعصب است.

و ما معتقدیم که گزینه های پیشرانه جایگزینی داریم که به اندازه سوخت دیزل قابل اعتماد هستند. این فرهنگی است که به بیش از 80 سال قبل در کامینز برمی گردد. ما می خواهیم فناوری مدرن و پیشرفته ای را ارائه دهیم که کالاها را تا حد امکان کارآمد و مولد جابجا کند.

“شرکت فناوری” و تامین کننده خودرو

HDT: جالب است که این فرآیند باعث شده کامینز به نوع جدیدی از تامین کننده خودروهای ردیف اول تبدیل شود. می توان ادعا کرد که کامینز امروز به همان اندازه که یک تامین کننده خودرو است یک «شرکت فناوری» است.

بوئرگر: من فکر می کنم که کامینز امروز قطعاً یک شرکت قوی تر و توانمندتر است. ایجاد شراکت های جدید و به دست آوردن شرکت های مکمل در زم، که منطقی باشد، بخش بزرگی از آن بوده است. ما مجبور شدیم تصمیم بگیریم که کمی از فرمول موتور “سس مخفی” خود را رها کنیم، به ،وان مثال، در همکاری با Eaton برای توسعه یک گیرب، خودکار کاملاً یکپارچه که به طور یکپارچه با موتورهای دیزلی ما کار می کند. و اکنون، با ،ید Meritor، ما در مسیر مشابهی هستیم و محصولات آنها را با محصولات خودمان ادغام می کنیم تا عملکرد یکپارچه را برای مشتریان خود تضمین کنیم.

پس از نزدیک به چهار دهه در این شرکت، امی بویرگر، معاون و مدیر ارشد ،ب و کار کامینز آمریکای شمالی در بزرگراه، بازنشسته می‌شود. Boerger و جایگزین او با HDT به گفتگو نشستند @Cummins‘ آینده ➡️ pic.twitter.com/eZdKSmdf9Q

— حمل و نقل سنگین (@HDTrucking) 30 ژانویه 2023

سامپریو: این واقعاً یک سفر مداوم برای کامینز برای چندین سال است. به 20 سال پیش فکر کنید، زم، که کامینز اولین توربوشارژرهای خود را به بازار آورد. اندکی پس از آن، ما شروع به توسعه سیستم های سوخت خود کردیم. و همه این کارهایی که ما انجام می دهیم به این دلیل است که برای عملکرد در سطح ناوگان حیاتی هستند. ایتون و مریتور تنها دو نمونه اخیر از این فلسفه هستند. اما مفهوم عملکرد و کنترل انتشار آلاینده‌ها برای مدت طول، یکی از پایه‌های اصلی کامینز بوده است.

بوئرگر: من فکر می‌کنم تمام کارهایی که کامینز در 20 سال گذشته پشت سر گذاشته است، ما را به ایجاد یک سبد محصولات بسیار گسترده سوق داده است که می‌تواند هر نیاز مشتری امروزی را برآورده کند. تغییرات زیادی در حمل و نقل باری وجود دارد و ما می خواهیم به مشتریان خود گزینه هایی ارائه دهیم که به آنها اجازه می دهد کارهای مورد نیاز خود را انجام دهند.

هیدروژن به ،وان جایگزین سوخت

HDT: یک مثال: سال گذشته با اعلام اینکه کامینز در حال بررسی امکان استفاده از هیدروژن به ،وان سوخت در طراحی موتور احتراق داخلی معمولی است، تیتر خبرها شدید. آیا می تو،د کمی در مورد آن فناوری صحبت کنید؟

بوئرگر: با هیدروژن، ما در اینجا فرصتی را برای ناوگان می بینیم تا به سمت آینده ای بدون آلایندگی در محیطی که با آن آشنا هستند حرکت کنند. و ما خیلی زود از هیدروژن به ،وان سوخت احتمالی آینده استفاده کردیم. سرمایه گذاری ما در هیدروژنیک نمونه ای از این دیدگاه است. ما در اوایل متوجه شدیم که شما می تو،د هیدروژن را از منابع مختلف بسازید. و ما نیاز به درک این فرآیند داشتیم تا به مشتریان خود در انتقال هیدروژن در زم، که زمانش فرا رسید کمک کنیم.

سامپریو: زیبایی یک ICE با نیروی هیدروژن این است که ما واقعاً فقط یک چیز را در یک زمان برای مشتریان خود تغییر می دهیم – سوختی که آنها در موتور می سوزانند. بدیهی است که جنبه هایی از تجارت آنها وجود دارد که به خاطر همین یک چیز تغییر می کند. برای مثال زنجیره تامین و زیرساخت. اما، به طور کلی، پیشرانه بسیار شبیه به ICEهای دیزلی است. و ما قادر خواهیم بود موتورهای هیدروژنی را در همان کارخانه ای بسازیم که امروز موتور دیزل X15 را می سازیم. بنابراین هم از دیدگاه کامینز و هم از دیدگاه مشتریان ساده تر است.

علاوه بر این، مشتریان ما مجبور نیستند برای تغییر چیدمان مغازه ها و محل های خدمات خود سرمایه گذاری کنند. و تکنسین های آنها با فناوری ICE بسیار آشنا هستند. از نظر حمل و نقل، ما معتقدیم که هیدروژن بسیار شبیه به گاز طبیعی خواهد بود. بنابراین، دوباره، ما معتقدیم که هیدروژن می تواند راهی برای ناوگان برای حرکت به سمت پیشرانه های بدون آلایندگی باشد، تنها با تغییر چند چیز در مورد عملکردشان، نه همه چیز.

بوئرگر: من فکر می کنم قیاس این است که هیدروژن به نحوه استفاده ما از گاز طبیعی امروز نزدیک تر خواهد شد. ما می تو،م آن را به ،وان سوخت مایع یا گاز بسوز،م. اما ما فکر می کنیم به احتمال زیاد به شکل گازی مانند هیدروژن فشرده می سوزد. و ما فکر می کنیم عملکرد، از نظر برد، قدرت و هزینه سوخت، تقریباً مشابه گاز طبیعی امروزی خواهد بود.

نیروی محرکه در پشت تحقیقات کامینز

HDT: امی، شما از “گزینه ها” به ،وان نیروی محرکه تحقیقات، توسعه و سبد محصولات کامینز نام بردید. چرا فکر می کنید این برای آینده کامینز اینقدر مهم است؟

بوئرگر: ما می خواهیم کامینز به ،وان یک شرکت مترقی و نوآور شناخته شود. و ما معتقدیم که با توجه به فناوری های متعددی که امروزه در حمل و نقل باربری معرفی شده اند، این مهم است.

سامپریو: وقتی با مشتریان ناوگان خود صحبت می کنیم، گزینه های مختلف مهم هستند. ما مشتریان خود را تشویق می‌کنیم که فقط به سراغ فناوری‌ای نروند که به نظر می‌رسد برای نیازهای آنها بهترین است. ما می‌خواهیم مکالمه را تغییر دهیم و سعی کنیم بفهمیم که آنها چگونه عمل می‌کنند و سعی دارند چه کاری انجام دهند. هنگامی که ما آن چیزها را درک کنیم، برای کامینز بسیار ساده تر می شود که گزینه ها را محدود کند و واقعاً راه حلی را تنظیم کند که همه نیازهای آنها را برآورده کند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد تحول کامینز، HDT Talks Trucking را تماشا کنید:



منبع: https://www.truckinginfo.com/10191033/qa-،mins-on-highway-engine-business