را پاد،ت DAT Freight and Analytics Freightvine آ،ین بینش را در مورد وضعیت حمل و نقل بار و تدارکات ارائه می دهد. میزب، شده توسط دکتر کریس کاپلیس، دانشمند ارشد DAT، یک منبع معتبر راهنمایی برای حمل‌کننده‌ها، شرکت‌های حمل‌ونقل و کارگزاران برای بهینه‌سازی هزینه‌های حمل‌ونقل، ساده‌سازی فرآیندهای زنجیره تامین و هدایت نوسانات بازار است.

با آغاز سال جدید در افق، نگاهی به برخی از آموزنده ترین و جذاب ترین مکالمات Freightvine در سال 2023 انداختیم.

  1. تکامل فناوری در حمل و نقل با کریستوفر میمز، 9 فوریه
    کریس کاپلیس و کریستوفر میمز، نویسنده رسیدن امروز، با توجه ویژه به مزایای تجزیه و تحلیل حمل و نقل برای صنعت، به بحث در مورد اینکه فناوری حمل و نقل کجا بوده است، در حال حاضر کجا هستیم و به کجا می‌رود، نشستیم.
  2. جمع سپاری برای تحویل آ،ین مایل با دکتر تری اسپر، 9 مارس
    تری اسپر، استاد OSU و کارشناس تدارکات، به کریس پیوست تا دیدگاه خود را در مورد چالش‌هایی که حمل‌کنندگان هنگام تنظیم دقیق برنامه‌های تحویل آ،ین مایل با آن مواجه می‌شوند، و همچنین راه‌حل مورد علاقه‌اش: جمع‌سپاری، به اشتراک بگذارد. این بحث به مدل‌های جایگزینی می‌پردازد که حمل‌ونقل و تدارکات را تکان می‌دهند و اینکه چگونه تحلیل داده‌ها راه را هموار می‌کنند.
  3. به قدرت رساندن انقلاب خودروهای الکتریکی با Rich Mohr، 18 مه
    کریس توسط معاون Chargepoint Rich Mohr همراه شد تا درباره تجربیات خود در اداره و مدیریت ناوگان تجاری بزرگ و چگونگی تغییر صنعت خودروهای الکتریکی صحبت کند. این جفت، اقتصاد برقی شدن خودرو، چالش‌ها و فرصت‌هایی را که با انتقال به وجود می‌آیند، و پیش‌بینی او برای زمان رسیدن «نقطه اوج EV» – زم، که فروش خودروهای الکتریکی از فروش موتورهای احتراقی بیشتر است – پوشش می‌دهد.
  4. داده ها در همه جا با مت هاردینگ، 29 ژوئن
    مت هاردینگ – رئیس تجزیه و تحلیل 4PL در UberFreight – در گفتگو با کریس کاپلیس، تکامل علم داده در حمل و نقل را ردیابی کرد، شکاف دانش داده بین رهبران و مدیران C-suite را مورد بحث قرار داد، در مورد تأثیر داده های بازار بر صنعت بحث کرد. و در مورد چالش ها و موانع اجرای تغییرات مبتنی بر داده صحبت کنید.
  5. تسمه نقاله جادویی با پروفسور یوسی شفی، 13 جولای
    مدیر مرکز حمل و نقل و لجستیک MIT و نویسنده کتاب اخیر، تسمه نقاله جادویی: زنجیره تامین، هوش مصنوعی و آینده کارپروفسور یوسی شفی برای گفتگوی عمیق در مورد کار کریس به کریس پیوست. این گفتگو همه چیز را از تأثیر همه‌گیری بر زنجیره‌های تأمین گرفته تا تأثیر پیاده‌سازی فناوری بر نیروی کار و البته چالش‌ها و فرصت‌هایی را که هوش مصنوعی به ارمغان می‌آورد، پوشش می‌دهد.
  6. مبارزه با تقلب با جف هاپر، 27 ژوئیه
    کریس توسط مدیر ارشد مدیریت شرکت DAT، جف هاپر، برای بحث در مورد همه چیز در مورد امنیت حمل و نقل همراه شد. جف ابتکارات شرکت در مبارزه با تقلب را رهبری می کند و به تضمین آینده صنعت کمک می کند. در گفتگو، جف در مورد تفاوت‌های ظریف شناسایی تقلب، اینکه چرا گزارش‌های حوادث رایج‌تر می‌شوند، و آنچه همه ما می‌تو،م انجام دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که این مسائل مربوط به گذشته است، صحبت می‌کند.
  7. استفاده استراتژیک از بازار نقطه ای با استیو راتز، 5 اکتبر
    استیو راتز، کارگردان تحقیقات و اطلاعات بازار در CH Robinson، در ماه اکتبر به کریس پیوست تا در مورد استراتژی‌هایی بحث کند که می‌تواند به حمل‌کنندگان کمک کند تا بیشترین استفاده را از بازار نقدی داشته باشند. او دهه‌ها تجربه در صنعت و بینش‌های منحصربه‌فرد را به دلیل نقشی که در تحقیقات CHR در مدل‌های «نقطه به‌،وان یک استراتژی» رهبری می‌کند، به میز آورده است.
  8. انقلاب EV با فیلتر جیم، 2 نوامبر
    فیلتر جیم اشنایدر در نمایشگاه آمد تا در مورد پذیرش مداوم خودروهای الکتریکی توسط این شرکت در عملیات کالیفرنیا صحبت کند. او و کریس در مورد انتقال مداوم صنعت به خودروهای برقی، مزایا و چالش‌های ناشی از تغییر، و یارانه‌های محلی، ایالتی و فدرال در دسترس حمل‌کنندگان و شرکت‌های حمل‌ونقل که به دنبال تغییر از احتراق هستند، صحبت می‌کنند.

مطمئن شوید که با این برجسته‌های Freightvine 2023 آشنا شده‌اید و در پاد،ت مش، شوید تا هیچ اطلاعاتی را در سال 2024 از دست ندهید! امروز با ما تماس بگیرید برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد DAT Freight و Analytics.

منبع: https://www.dat.com/blog/freightvine-podcast-2023-year-in-review